Dotcom Radio

dé slogan; “Als elke seconde telt”, relax soms moet je geluk hebben, … of verstand, …

Iedereen kent de slogan van het landelijke alarmnummer. Weet je wel hoe lang -of kort- een seconde kan duren. Ik heb eens een keer een lezing van een arts bijgewoond die vertelde over de tijd die iemand nog heeft om iemand te waarschuwen bij een hartinfarct (hartstilstand). Soms nul seconde, de kans om om hulp te roepen krijg je vaak niet eens meer. Kijk ik dan naar het onderstaande plaatje dan moet ik toch weer denken aan; “Als elke seconde telt”. Maar velen hebben ‘geluk’ [?] en zijn niet gevaccineerd, dus relax, of het is die ander die nog niet wakker was, of heel bang. Zorgen maken doen we niet voor die ander maar over die ander.

 
Dé Twitter “Black Magic” doorbroken, weg met de manipulatie toverspreuken, …

De droom van elke dictator; “Sociale `Media” á la Twitter, Facebook, LinkedIn, … De vertel ‘ons’ maar wat je denkt en doet zodat wij onze maatregelen kunnen afstemmen op jouw accurate gegevens die je ‘ons’ verstrekt en in real time volgen zodat we accuraat kunnen bijsturen.

 
Waarom kiezen velen voor het slechte doemscenario ?

Velen willen niet geloven dat er een betere wereld gloort aan de horizon, wij proberen die wereld te laten zien door onze ogen. Wat ontbreekt zijn de brandende vragen, …
* Hoe zie jij dat dan?
* Vertel me eens meer over jouw / jullie visie
* Zijn er bewijzen te vinden van jullie beweringen
* Kun je mij op de hoogte houden van je dagelijkse bevindingen?
* … en duizenden andere vragen die je zou kunnen stellen, duizenden!

 
Westerse politici vergaderen op 12 mei 2022 om het vaccineren te bevorderen!

Westerse politici gaan zich beramen hoe zij het vaccineren in bepaalde gebieden nog een extra stimulans kunnen geven. Dit vooral in gebieden waar al sinds het begin weinig animo is om zich te laten vaccineren. Ook in gebieden waar het vaccineren als iets normaals wordt beschouwd zijn, om verschillende redenen, steeds minder mensen bereid de boostervaccinaties te nemen. Wat vreemd is, is dat het politici zijn die hier gaan beslissen. Niet doctoren en wetenschappers die onafhankelijk zijn, maar politici. Hiermee wordt al aangegeven dat het niet te maken heeft met de volksgezondheid, maar met politiek. En niet alleen politici houden zich hier mee bezig, ook de zeer rijken van deze planeet doen mee aan dit spel.

We mogen ons gerust afvragen waarom dit zo’n belangrijk punt op de politieke agenda is, belangrijk genoeg om er een internationale vergadering over te houden.

 
Gisteren in ons emigranten ‘cafe’ in Saint Didier ongeveer 20 mensen en op een gegeven moment zat ik tussen de discussie over wat er in de wereld gaande was met Rusland de Oekraïne en Johan Derksen. Ik heb een paar keer een onbeduidende vraag gesteld om te horen wat de gedachten waren. Verder heb ik mij nergens mee bemoeid om geen olie op het vuur te gooien.

Goed om te zien dat er een duidelijk groeiende afkeer aan het ontstaan is in wat de media allemaal beweren. Mensen voelen meer en meer dat de waarheid niet naar boven komt.

Ik ben benieuwd naar de opkomst vanmiddag in Autun met de demonstratie na het verkiezing debacle van vorige week
 
Denk na over wat er nu ontstaat vanuit het perspectief van iemand over 30 jaar.

De geschiedenis en krantenkoppen zullen herinneren dat een partij een gelijkwaardig speelveld en vocht voor vrijheid van meningsuiting, terwijl de tegenstander schreeuwde en een censuur die de wereld nog nooit heeft gezien, met de mogelijkheden dat de mening van andersdenkenden toegestaan zijn op het internet.

Standpunten die op feiten gebaseerd zijn, zoals dat het Amerikaanse ministerie van Defensie biolabs in Oekraïne financierde, gebaseerd op documenten van de Amerikaanse overheid en Congressioneel verhoor van ondersecretaris van Buitenlandse Zaken Victoria Nuland, dat ook al werd gelabeld als 'Russische desinformatie', maar ik dwaal af.

Vrijheid van meningsuiting is de steunpilaar van de Amerikaanse cultuur en maatschappij en links gaat schuimbekken bij de mogelijkheid dat rechts dit basale mensenrecht gaat gebruiken.

In de toekomst als de waarheid over C19 en de wereldwijde elite allang onthuld zijn zal het bekend worden dat de mensen dit het recht op vrije meningsuiting niet mochten gebruiken gelijk hadden over bijna alles. De mensen die gelijk hadden werden beschaamd, gediscrimineerd, verstoten, verbannen, gecensureerd, in de gaten gehouden, ontslagen enzovoorts.

In 2017 vertelde ik iedereen, ook mijn mainstream vrienden dat Twitter mij achtervolgde en dat Twitter conservatieven censureerde. Ze zeiden allemaal dat ik gestoord was. Nu in 2022 hebben zij , met de rest van de wereld geaccepteerd conservatieven en alternatieve verhaallijnen niet geaccepteerd zijn op Twitter en de meeste social media. Het meest beangstigende is dat liberalen niet alleen bewust zijn van censuur jegens conrvervatieven, ze steunen het zelfs. Ze zijn onbeschaamd en het maakt ze niet uit dat ze verkeerd zijn. Voor hen heiligt het doel alle middelen, wat het ook kost.

Het Elon/Twitter verhaal heeft volledig onthuld en bevestigd wat links is en waar ze voor staan. Ze staan niet voor Amerikaanse waarden of de Grondwet. Ze steunen psychologische hersenspoeling en massamanipulatie en censuur om hun duistere daden te verbergen voor het publieke oog. Het is geen overdrijving om de huidige progressieve beweging te vergelijken met de hersenspoeling en propaganda van de Nazi's in de jaren 30. Feitelijjk heeft modern links met moderne technologie gemakkelijk de walgelijke hersenspoeling van de NSDAP overtroffen.

In de huidige wereld kan niemand begrijpen hoe Duitse burgers in de jaren 30 en 40 gemanipuleerd konden worden om achter een genocidale maniak aan te lopen. Zo zullen toekomstige generaties tegen de hedendaagse liberalen. Zij zullen niet begrijpen hoe miljoenen burgers zulk kwaad hebben kunnen steunen.

De wereld zal lang nodig hebben om te herstellen van wat er is doorgemaakt, maar ik verzeker je, de afloop zal voor altijd worden herinnerd en toekomstige generaties weerhouden dezelfde fouten te maken als ons.

-Clandestine
 
dotcom.radio aflevering 310 van 01-05-2022

Deze week in aflevering 310: Microplastic gevonden in longen (maskers dragen) – Franse verkiezing ook al met fraude – Mensen vluchten uit Duitsland, Nederland, … – Voedselprijzen stijgen al vanaf 2020 lang voor de Oekraïne oorlog – Hilary Clinton paniek reactie – Devolution deel 20 – 4-6% verloren voor altijd – Een betere wereld? – Als elke seconde telt, en meer, …

 
dotcom.radio aflevering 310 van 01-05-2022

Deze week in aflevering 310: Microplastic gevonden in longen (maskers dragen) – Franse verkiezing ook al met fraude – Mensen vluchten uit Duitsland, Nederland, … – Voedselprijzen stijgen al vanaf 2020 lang voor de Oekraïne oorlog – Hilary Clinton paniek reactie – Devolution deel 20 – 4-6% verloren voor altijd – Een betere wereld? – Als elke seconde telt, en meer, …

4-6% lost forever zegt Q, zou 4-6% vd bevolking in verzet genoeg zijn?
 
dotcom.radio aflevering 310 van 01-05-2022

Deze week in aflevering 310: Microplastic gevonden in longen (maskers dragen) – Franse verkiezing ook al met fraude – Mensen vluchten uit Duitsland, Nederland, … – Voedselprijzen stijgen al vanaf 2020 lang voor de Oekraïne oorlog – Hilary Clinton paniek reactie – Devolution deel 20 – 4-6% verloren voor altijd – Een betere wereld? – Als elke seconde telt, en meer, …

Geweldige uitzending weer, waarvoor dank! En Mike vooral ongeveer de eerste 10 minuten echt de spijker op z’n kop!
 
May Flowers, heb jij een glazen bol?

In Frankrijk tijdens de wekelijkse demonstraties op zaterdagmiddag twee maanden terug had ik een gesprek met een fransman, die mij aansprak in het Engels en ik vertelde hem over; March Madness, April Showers and May Flowers, en de betekenis daarvan in de Q posts. Zaterdag 30 april vroeg hij mij of we nog op schema lagen? Ik antwoordde; “YES”. Hij legde aan een franse dame uit wat ik verteld had, ze zei; “Avez-vous une boule de cristal”. En dat begreep ik met mijn beperkte franse taal kennis uitstekend.

 
Speciaal voor Henk en Mike:
Bekijk bijlage 10597
Dit is exact wat er speelt.
Het woord wat het meest passend is voor de situatie waarin we leven is inderdaad: Ignoreren
Geen aandacht willen besteden aan iets; iets niet willen weten; Negeren, Zich onkundig houden, Loochenen, Miskennen, Tegenspreken, Weerspreken, Zeggen dat iets niet waar is

Dorothé
 
Karel van Wolferen & Thierry Baudet, ik zie, ik zie, wat jij nog niet ziet

Prachtig om te zien dat op het politieke toneel, waar je haast geen twee zinnen achter elkaar kunt spreken -zonder hinderlijk en irritant- in de rede gevallen wordt, hier Thierry ademloos kan zien luisteren om wel overdacht van gedachten te wisselen en het politieke gekonkel geheel achter zich laat. Hij laat zich duidelijk inspireren door de gedachten, ideeën en zorgen.

 
Ik heb een paar maanden geleden Google anaytics weer opnieuw geïnstalleerd omdat mijn andere teller is gestaakt, die kon de 3.000 + artikelen niet meer handelen

Rapport voor april 23,8% minder bezoekers op de site inclusief de podcast
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.532
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan