Dotcom Radio

Waar is donderdag-explosiedag gebleven op het forum? Ik kijk nu voor het eerst vandaag, en het valt mee met de hoeveelheid posts... :ROFLMAO:
 
Wie is hier heel erg slim?

Rusland heeft, in opdracht van Poetin, de Roebel gekoppeld aan goud. Dat wil zeggen dat de Roebel weer echte waarde heeft en in de toekomst nog meer waarde krijgt! Poetin wil nu dat alle olie en gas dat Rusland verkoopt aan andere landen betaald worden in Roebels. Hierdoor komt er meer vraag naar de Roebel en daardoor wordt deze dus duurder op de geldwisselmarkten. En dat is voor Rusland een goed geluid na de val van de Roebel! De goudwaarde van de Roebel is nu 5000 Roebel voor een gram goud. Eén Roebel is momenteel één euro cent waard maar zal door de vergrote vraag in waarde t.o.v. andere valuta stijgen.

 
Het wordt steeds gevaarlijker in het verkeer door ouderen [?] of door gevaccineerden?

Deze kop stond boven een artikel van RTL Nieuws: “Slachtoffers door oudere bestuurders: ‘Niemand houdt ze tegen’”. en … “nabestaanden willen dat ouderen voortaan strenger gekeurd worden”.

Alleen een arts mag vaststellen dat iemand overleden is (of iemand moet onthoofd zijn, dan mogen anderen dat ook). Dus je kunt prima iemand in een ziekenauto vervoeren waarvan je weet dat ie dood is zolang er nog geen arts bij is geweest.

Misschien speelt er ook nog een financiële prikkel mee. Ik bedoel dat het lucratief is dat iemand in het ziekenhuis overlijdt.
 
Alleen een arts mag vaststellen dat iemand overleden is (of iemand moet onthoofd zijn, dan mogen anderen dat ook). Dus je kunt prima iemand in een ziekenauto vervoeren waarvan je weet dat ie dood is zolang er nog geen arts bij is geweest.

Misschien speelt er ook nog een financiële prikkel mee. Ik bedoel dat het lucratief is dat iemand in het ziekenhuis overlijdt.
In het geval van mijn overleden buurvrouw heeft de huisarts thuis de schouwing gedaan, waarmee ze dus officieel dood is verklaard. In overleg met de familie is ze in de ambulance vervolgens vervoerd naar de woning van haar jongste zoon, waar ze nu ligt opgebaard. Morgenvroeg vindt de uitvaartplechtigheid plaats.

Mike
 
In het geval van mijn overleden buurvrouw heeft de huisarts thuis de schouwing gedaan, waarmee ze dus officieel dood is verklaard. In overleg met de familie is ze in de ambulance vervolgens vervoerd naar de woning van haar jongste zoon, waar ze nu ligt opgebaard. Morgenvroeg vindt de uitvaartplechtigheid plaats.

Mike
Dank je, helemaal duidelijk. Dit was dus echt een geval van de regels overtreden.

Het blijft wel een trieste bedoening en toch ook wel fijn voor de familie dat het zo geregeld is. Het is zo dubbel.
 
Iedereen wordt in zijn eigen tempo wakker, behalve in “Mei”

Onderstaande artikel van BioClandestine onderschrijf ik volledig, hoe het ontwaking process van de ’Normies’ in zijn werk gaat om zelf de puzzelstukjes bij elkaar te puzzelen om begrip te krijgen van het gehele plaatje om in’zicht’ te verwerven. Behalve volgende maand ‘ergens in de maand mei. Dat verklaar ik onder aan het artikel van BioClandestine, …

 
dotcom.radio aflevering 309 van 24-04-2022

Deze week in aflevering 309 – De onrust neemt toe bij de normies, ze bedenken al waar ze naar toe zouden vluchten hier in Frankrijk als de oorlog in de Oekraïne zich uitbreid naar andere landen in de EU, echt, … dat hoorde ik vertellen afgelopen vrijdag !! – Meer en meer wordt duidelijk dat volgers van de MSM niet weten wat er gaande is. – Bedenk mij net dat ik al maanden geen regulier journaal heb gekeken. – In deze uitzending USA – Rusland – Oekraïne – voedingsketen wordt bewust schade toegebracht – Al het nieuws lijkt uit het buitenland te komen maar vergis je niet, het boemerang effect want de hele criminele wereld is met elkaar verweven, …

 
dotcom.radio aflevering 309 van 24-04-2022

Deze week in aflevering 309 – De onrust neemt toe bij de normies, ze bedenken al waar ze naar toe zouden vluchten hier in Frankrijk als de oorlog in de Oekraïne zich uitbreid naar andere landen in de EU, echt, … dat hoorde ik vertellen afgelopen vrijdag !! – Meer en meer wordt duidelijk dat volgers van de MSM niet weten wat er gaande is. – Bedenk mij net dat ik al maanden geen regulier journaal heb gekeken. – In deze uitzending USA – Rusland – Oekraïne – voedingsketen wordt bewust schade toegebracht – Al het nieuws lijkt uit het buitenland te komen maar vergis je niet, het boemerang effect want de hele criminele wereld is met elkaar verweven, …

Bedankt maar weer.
 
dotcom.radio aflevering 309 van 24-04-2022

Deze week in aflevering 309 – De onrust neemt toe bij de normies, ze bedenken al waar ze naar toe zouden vluchten hier in Frankrijk als de oorlog in de Oekraïne zich uitbreid naar andere landen in de EU, echt, … dat hoorde ik vertellen afgelopen vrijdag !! – Meer en meer wordt duidelijk dat volgers van de MSM niet weten wat er gaande is. – Bedenk mij net dat ik al maanden geen regulier journaal heb gekeken. – In deze uitzending USA – Rusland – Oekraïne – voedingsketen wordt bewust schade toegebracht – Al het nieuws lijkt uit het buitenland te komen maar vergis je niet, het boemerang effect want de hele criminele wereld is met elkaar verweven, …

hier veel vetten en eiwitten en val geen gram af :rolleyes: 😅 :ROFLMAO:
 
Voor Hilary Clinton staat nu de wereld op z’n kop

Dus de advocaten van de Hilary Campagne proberen een krankzinnige verdedigingsstrategie te gebruiken. Ze pleegden verraad, en beweren dat ze niet vervolgd mogen worden voor hun misdaden omdat de zaak “onsamenhangend en te ingewikkeld is voor een jury om te begrijpen“.

 
BEWIJS: Fraude bij de 2020 verkiezingen in de VS, en Frankrijk?

Al ruim anderhalf jaar wringen de ‘democraten’ zich in allerlei bochten om onderzoek naar het eerlijk verloop van de verkiezingen te blokkeren. Al weken is nu bekend dat er nu een andere bewijs route is blootgelegd. Begin Mei draait in 250 bioscopen in de VS de film 2.000 Mules, vrij van enige MSM censuur, hieronder de trailer die op zich al ruim voldoende bewijs is voor de miljoenen Trump fans die al vanaf de nacht van 3 november 2020 wisten dat de verkiezingen vervals waren. Hoogverraad !!

 
Twitter; Einde aan massapsychologische manipulatie door Elon Musk overname, …

Vanaf het moment dat Elon’s interesse in Twitter bekend werd, was het al voorbij. Dit was zwaar berekend en iedereen die denkt dat dit een gelukkige vergissing was, houd je zelf voor de gek. Al deze strijd van de corrupte deep state entiteiten die Twitter controleren voor snode massapsychologische manipulatie, voegde uiteindelijk niets toe.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.158
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan