Dotcom Radio

Ellon Musk ‘vijandige’ overname Twitter over vrije meningsuiting.

Ik ben de situatie rond Elon nauwlettend blijven volgen, omdat Twitter een directe en onschatbare rol speelt in het wakker schudden van normies en de algemene vrije stroom van informatie. Ondanks het feit dat veel van mijn volgers geloven in de sensatiebeluste onzin die door andere sociale media accounts over Elon wordt verspreid, is het KRISTAL HELDER dat zijn daden de deep state en het linkse media complex doodsbang hebben gemaakt.

 
2de ronde verkiezingen Macron versus Le Pen 2022 op 24 april

Afgelopen zaterdag tijdens de manifestatie in Autun probeerde ik een beetje hoogte te krijgen wat de voorspelling was voor aanstaande 2de ronde van de verkiezingen op de 24ste. Natuurlijk ben ik zeer gelimiteerd in mijn Frans, maar ik kon de vraag wel stellen. Wat mij bij iedereen opviel was waarom men niet op Macron ging stemmen, dat was al duidelijk anders demonstreer je niet, maar ik kreeg nergens een uitgesproken pro Le Pen te horen en je kan in de tweede ronde maar op deze twee kandidaten stemmen.

 
Ik loop tegen een probleem aan. De opname is heel groot in vergelijking met normaal maar vertoont een leeg veld wanneer ik het open in Ecam (standaard). Online conversies toten ook niets / of werken niet of het bestand is te groot

Schermafbeelding 2022-04-17 om 12.24.22.png
 
dotcom.radio aflevering 308 van 17-04-2022

Deze week in aflevering 308: slangengif is de nieuwe grafeenoxide – Ivermectine en kanker – #McKinseyGate in Frankrijk – Nieuws wapen controle programma VS na valse vlag aanslag – Nazi moorden in de Oekraïne – Politiegeweld wordt goedgekeurd – de Referendum fopspeen – en veel meer, …

 
Ik vind een indieningsdrempel te rechtvaardigen, zodat aangetoond kan worden dat het onderwerp leeft onder de mensen. Op- en uitkomstdrempel zijn een gotspe.
 
Was even spannend vanmiddag met dotcom. Bij het openen van de file zag ik geen wave vorm in het programma, snel gekeken en het file bleek toch 178 MB te zijn. Echter normaal was dit rond de 54 MB. Online laten omrekenen gaf ook geen resultaat. Opnieuw en nog eens proberen te openen in het standaart programma en opnieuw geen visuele wave vertoning, maar pfff hij speelde wel af. Dus toch laten omrekenen naar .mp3 en yes zichtbaar. Snel door de compressor limiter en de equaliser voor de bromtoon onderdrukking, uit monteren en toch nog net op tijd online. Speciaal als je het gevoel hebt dat het weer een goede uitzending was zou het zonde zijn geweest
 
Geven dé ’Normies’ al hun macht weg?

Wat is de norm; “Een manier van doen die gezien wordt als zijnde normaal”.

In het alternatieve nieuws wordt veel geschreven over de mensen die een normaal leven leiden. Een Normie leven wordt echter in het alternatieve circuit gezien als een leven in de Matrix, mensen die werkelijk van niets weten wat er echt aan het gebeuren is in de wereld rond om hen heen en de andere verhalen vertellers uit de grote boze buitenwereld aanzien alsof ze water zien branden.

 
Niet alleen de 'normies', ook de 'wappies' doen dat. Toen de C19-maatregelen eind februari (voorlopig) werden ingetrokken halveerden de bezoekersaantallen voor mijn lezingen per direct. Ik had gedacht dat mensen de waarheid over Rusland-Oekraine wel wildem horen, maar nu de oorlog al bijna 2 maanden voortduurt wordt men alsmaar apathischer en nemen mijn bezoekersaantallen nog verder terug.

Verkkaringen die door mij en anderen worden gegeven zijn:

Na 2 jaar lockdowns en andere vrijheidsberovende maatregelen hebben mensen behoefte aan 'pauze' en nemen ze het er van met een hapje, een drankje, vakantie en andere vormen van ontspanning.

Wie 'wakker' is geworden in C19-tijd is uitsluitend bewust over dit onderwerp maar niet over de werkelijke achtergrond achter Poetin en wat er echt allemaal speelt in Oekraine en andere 'moeilijke' onderwerpen.

Ik denk dat beide verklaringen waar zijn, maar volgens mij speelt er nog een dieperliggend psychologisch mechanisme:

Twee jaar vrijheidsberoving is traumatisch en het natuurlijke instinct van mensen is om een dergelijke ervaring maar zo snel mogelijk achter zich te laten en ontspanning te zoeken als vlucht. Maar we mogen dit nooit vergeten, ze mogen hier nooit mee wegkomen! Daarom herdenken we jaarlijks de slachtoffers van WO2, maar ook daar zie je hetzelfde wegkijkmechanisme.

De oorlog in Oekraine begint er nu ook al 'bij te horen', net als 2 jaar lang C19-maatregelen, en mensen worden alsmaar apathischer, de neiging om te ontspannen, weg te kijken en te vergeten wordt alsmaar groter. Immers, in een onzekere wereld kun je het er maar beter nu "van nemen', wie weet wat morgen brengt, dan kan alles weer anders zijn.

Ik kan het de mensen enerzijds niet kwalijk nemen. Anderzijds baal ik van de gemakzucht, het egoisme, het gebrek aan karakter en vechtlust. Ze beseffen niet dat door het niet aan te willen gaan ze elke dag hun eigen leed verlengen i.p.v. ontlasten. Er staan heftige onthullingen aan te komen, zeer heftige. De landing zal des te harder worden als je hier niet goed genoeg op voorbereid bent door dit apathische wegkijkgedrag. The end won't be for everyone. The choice to know will be yours. (Q)

Mike
 
Laatst bewerkt:
Deze krachtige speech van Jordan Peterson gaat over het hierboven beschreven dilemma van hoe om te gaan met trauma en leed:



De uitweg is:

Dien niet allee jezelf, maar maak jezelf dienstbasr voor iets groters dan jezelf: God en je medemens.

Mike
 
Gisteren op de paas brunch kwam het gesprek over de verkiezing in Frankrijk

Ik noemde wat punten op uit het programma van Le Pen en onder andere het referendum

Een van de gasten zei, dat lijkt wel zoals die partij bij ons het forum voor democratie

Nou dat wil toch iedereen zeggenschap hebben via referenda, zei ik

Nee yoh want dan moet ik zelf aan het werk is wat 'hij' zei

Dan mag je ook nooit klagen en je mening vertellen net als nu

Ik geloof niet dat ik een vriend gemaakt heb en ik deed nog zo mijn best om onderwerpen te vermijden maar dat lijkt onmogelijk en ik heb mijn woordje klaar dus is het eruit voor je het weet
 
Kreeg al twee reacties vanmorgen uit Frankrijk, beiden het zelfde

Thanks for the message.. I heard à lot around saying there will vote B to not have A.. But they say it in private, because it is a difficult choice and controversial as well.. Nobody forgets who is the father from B and what could happen on this side too...
 
Over ‘Normies’ en schapen, … dwalende tot, …
In de alternatiever media [hier dus] wordt veel geschreven over normies en schapen en nooit in positieve bewoordingen. Door het grote aantal schapen en normies zijn de deep state / WEF gecontroleerde regeringen in staat de massa onder controle te houden. SAMEN ZIJN WIJ STERK, ooit wel eens gehoord dat spreekwoord? PRECIES, we moeten de schapen en normies bij de les krijgen;
#1). Omdat de gevaccineerde normies en schapen dreigen dood te gaan of ernstig ziek te worden !!!
#2). Om schouder aan schouder ten strijde te trekken tegen het kwaad in de wereld !!!

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.994
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan