Dotcom Radio

Dan ervaar je hetzelfde als wat ik live ervaar in mijn lezingen. Ik verwachtte dit al, er is een totale 'informatiemoeheid'..Zie ook mijn tirade aan het begin van onze laatste uitzending. Mensen snappen niet hoe gevaarlijk deze manier van denken is, niet alleen voor ons land, volk en cultuur maar ook voor hun eigen zielsheil. Op metafysisch niveau zijn gedachten levende dingen. Geen enkele succesvolle uitvinding is ooit tot stand gekomen zonder dat iemand op dat idee kwam. Wij materialiseren onze gedachten. Als wij toelaten dat we nu gedemotiveerd, gedemoraliseerd, ongeinteresseerd en cynisch worden, dan is dat wat wij manifesteren: demotivatie, demoralisatie, desinteresse en cynisme. Je kunt dan net zo goed met je pootjes omhoog gaan liggen, want daarmee zet je je land, je volk, je cultuur en zelfs je ziel voorgoed op het spel. Deze mensen spelen met vuur en er moet gevreesd worden voor hun mentale gezondheid. Wees je zeer bewust van het krachtveld waaraan je je verbindt! Wie zich verbindt asn het kwaad zal ermee tenonder gaan, it's going to be biblical. En nee, dit is geen overdramatische statement en ook geen loos dreigement, ik meen dit letterlijk!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Karel van Wolferen & Thierry Baudet, ik zie, ik zie, wat jij nog niet ziet

Prachtig om te zien dat op het politieke toneel, waar je haast geen twee zinnen achter elkaar kunt spreken -zonder hinderlijk en irritant- in de rede gevallen wordt, hier Thierry ademloos kan zien luisteren om wel overdacht van gedachten te wisselen en het politieke gekonkel geheel achter zich laat. Hij laat zich duidelijk inspireren door de gedachten, ideeën en zorgen.

Ja dat was een mooi gesprek. Hier zie je dat Thierry een soort filosoof is, die graag ideeen uitwisselt met anderen om zo tot goede ontwikkelingen te komen, precies dat wat de politiek niet is en ook niet doet. Dit is volgens mij ook de voornaamste reden dat Thierry zo'n buitenbeentje is in de Kamer.
 
Ja dat was een mooi gesprek. Hier zie je dat Thierry een soort filosoof is, die graag ideeen uitwisselt met anderen om zo tot goede ontwikkelingen te komen, precies dat wat de politiek niet is en ook niet doet. Dit is volgens mij ook de voornaamste reden dat Thierry zo'n buitenbeentje is in de Kamer.
Ik heb je reactie gedeeld op de site bij vandaag
 
De COVID bom is gebarsten !! ’n Bio-Wapen

WOB / FOIA (Freedom Of Information Act) verzoeken: Deze emails zijn SCHREEUWEND, en bevestigen dat veel van ’s werelds beste virologen en biologen geloofden, gebaseerd op vele factoren, dat C19 was gemaakt in een laboratorium. En ook hoe Fauci en Collins deze realiteit verborgen hielden voor het publiek. Gegeven wat we nu weten via beschuldigingen uit Rusland en China, namelijk de door het US DoD gefinancierde biolabs in Oekraïne, en de aanvullende actie van het Russische leger; dit stukje van de puzzel is des te logischer.

 
Wat als de overheid liegt, en daardoor mensen dood zijn gegaan?

Het bericht van gisteren; “De COVID bom is gebarsten !! ’n Bio-Wapen”, dat bericht dien je ook de vervolg conclusie aan te verbinden. 1). Niemand kan nu meer met een complot gedachte aan komen zetten, het hoge woord is eruit. Het staat nu zwart op wit, … 2). Rechtspraak is de volgende stap !! 3). Dringende maatregelen nemen om de schade te beperken !!

 
dotcom.radio aflevering 311 van 08-05-2022

Deze week in aflevering 311: Zou het nu echt gebeuren? – Heb jij een glazen bol? – Nee ik volg het Q script – May Flowers – Brussel wil olieboycot – Scheuren in de EU – NAVO & VS vechten stiekem tegen Rusland – Waarvoor is er een grote militaire oefening? – en meer, …

 
Verkiezingsfraude VS een feit, en hoe nu verder?

Gisteren heb ik -natuurlijk- tijd gemaakt om de hele film “2000 Mules” te bekijken op internet over de onthulling van grootste verkiezingsfraude uit de wereldgeschiedenis. Reuze benieuwd zijn we nu hoe de uitkomsten worden benoemd, een kijkje op Telegram, … want de MSMedia, ach, die gooien alles door de propaganda machine, daar wordt je niet veel wijzer !!

 
Laatst bewerkt:
Ja. Koeriers die extra (valse) stembiljetten vervoerden naar en deponeerden in de stembussen van diverse counties.

Mike
 
Pandamned [video] Ondertitels: Duits, Engels, Nederlands

Doen we de juiste dingen, of hebben we een deal met de duivel gesloten in ruil voor een voordeel? Door kritische stemmen uit verschillende vakgebieden probeerde PANDAMNED voor het eerst het hele plaatje te schetsen en licht te werpen op de duisternis. Het is een meedogenloze inventarisatie van onze tijd geworden, die mondiale organisaties, overheden en grote techbedrijven liever hadden willen voorkomen.

 
Pandamned [video] Ondertitels: Duits, Engels, Nederlands

Doen we de juiste dingen, of hebben we een deal met de duivel gesloten in ruil voor een voordeel? Door kritische stemmen uit verschillende vakgebieden probeerde PANDAMNED voor het eerst het hele plaatje te schetsen en licht te werpen op de duisternis. Het is een meedogenloze inventarisatie van onze tijd geworden, die mondiale organisaties, overheden en grote techbedrijven liever hadden willen voorkomen.

Gesproken in Engels, Duits, Nederlands en Limburgs!

Dorothé
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.545
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan