Dotcom Radio

We zijn in oorlog !

Veel mensen hebben niet in de gaten dat we in oorlog zijn. Omdat we om ons heen niemand zien vechten en geen wapens horen afgaan. Toch vechten we voor onze ziel en de vrijheid van de mensen. Maak geen vergissing, we zijn in oorlog. In oorlog omdat de overheid, gesteund door de media en de medische ‘zorg’ ons een potentieel dodelijk genetisch experiment wil opdringen ! ‘Ik’ ben niet dom, dit is een oorlogsdaad !

 
Het is oorlog, een informatie oorlog, maar, …

… maar vergis je niet er vallen slachtoffers en doden, vele doden. Kinderen, vrouwen en “oude van dagen” worden niet gespaard, de laatste groep waren onder de eerste doden, opgeofferd voor om de “C” p(L)andemie te kunnen verkopen via de media. De media propaganda oorlog draait al anderhalf jaar met succes op volle toeren.

 
Als ik maar in mijn eigen bubbel leef dan is het goed, …

Ik begrijp het heel goed dat mensen zo denken, omdat ze zich machteloos voelen en geen idee hebben hoe ze zelf invloed uit kunnen oefenen om hun leven, en dat van anderen te verbeteren. Dit laatste, “en dat van anderen”, daar denken ze al niet eens over na. Jouw bubbel kan zomaar -ineens- van de èèn op de andere dag lek geprikt worden waardoor je in een luchtledig terecht gaat komen zonder ook maar enig houvast.

 
dotcom.radio aflevering 270 van 01-08-2021

Deze week in aflevering 270 Frankrijk gaat opnieuw los nu wellicht in 150 steden/plaatsen – De tijd om toe te kijken is voorbij, ‘ze’ komen naar je toe! – Amerika stopt met de PCR test – terug naar normaal / denk nog eens na – Tip uit het Franse verzet – Beveiliging Macron neemt ontslag – Ivermectine en lezingen Mike – Grafeenoxide dwaalspoor (?) – Het derde vaccin wordt al uitgerold – De komende voedsel crisis, en meer, …

 
dotcom.radio aflevering 270 van 01-08-2021

Deze week in aflevering 270 Frankrijk gaat opnieuw los nu wellicht in 150 steden/plaatsen – De tijd om toe te kijken is voorbij, ‘ze’ komen naar je toe! – Amerika stopt met de PCR test – terug naar normaal / denk nog eens na – Tip uit het Franse verzet – Beveiliging Macron neemt ontslag – Ivermectine en lezingen Mike – Grafeenoxide dwaalspoor (?) – Het derde vaccin wordt al uitgerold – De komende voedsel crisis, en meer, …

Goede uitzending weer heren🙏🏻 thanks
 
Hoe werd ik een complotdenker, en hoe dat mijn leven heeft gered?

De visite deze week, een dwarsdenker van de eerste orde vroeg mij: “Hoe ben jij een complotdenker geworden?” Een goede vraag!
"31-08-2021 Deze week in aflevering 270 Frankrijk gaat opnieuw los nu wellicht ...."
Omdat Henkie vooruit kan kijken in de tijd ... de uitzending van vandaag is van 31 augustus.
Flauwe grap. :p Maar het is ook 30+ graden. Vanavond luisteren! :p
 
Kan deze post in de volgende Dotcom uitzending worden behandeld?
 
Dr. Mercola verwijdert 15.000 artikelen (zelf censuur)

15.000 artikelen: Deze zullen worden verwijderd om de machthebbers te sussen die een arsenaal aan overweldigende hulpmiddelen tot hun beschikking hebben en die actief betrokken zijn bij het gebruik ervan. COVID-19 heeft noodbevoegdheden geactiveerd en geautoriseerd die onze grondwettelijke rechten hebben verzwakt. Helaas zijn cyberoorlogvoering en autoritaire krachten buiten ons vermogen om te weerstaan, en dit is nu onze enige weg vooruit.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.779
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan