Donaties

Het is 6 mei 2020. Wisten jullie dat ik a.s. zondag 10 mei 53 jaar word? Je kunt mij geen beter verjaardagskadootje geven dan door te doneren aan mijn forum of een Kangen-apparaat te kopen!

We staan aan de vooravond van politieke, economische en sinds kort ook medische doorbraken. Het Fa(c)ts Forum houdt je hier dagelijks GRATIS van op de hoogte. Je kunt je waardering voor deze service (die mij tijd, energie en ook geld kost) uitspreken door een eenmalige donatie te doen of een maandabonnement te nemen (zie PayPal-knoppen op de homepage). Wil je dat liever niet doen via PayPal, neem dan contact met mij op: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Daar ben ik ook bereikbaar voor informatie over Kangen-apparaten.

Ik wil hierbij diegenen die vast of regelmatig doneren van harte bedanken, jullie weten wie je bent. Hopelijk sluiten ook deze maand zich er velen bij aan. Zoals altijd hoop en reken ik op jullie steun.

Mike
 
Donatie ontvangen van een oude bekende (johnny) en van een nieuwe donateur. Bedankt daarvoor! Wie geeft me nog meer een verjaardagskadootje?

Mike
 
Morgen ben ik jarig. Wie gaat me nog meer verrassen met een verjaardagskadootje? Kom op mensen, dit forum is GRATIS. Als ik maar anderen had geluisterd had ik het allang achter een betaalmuur moeten zetten en exclusief moeten maken voor betalende leden. Het gaat mij echter niet primair om het geld, maar het zou wel fijn zijn als jullie uit de goedheid van je hart mijn dagelijkse inspanningen zpuden belonen.

Mike
 
Het zal je zijn opgevallen dat ik sinds eind mei geen oproep tot donaties meer heb gedaan, ik heb niet altijd zin om te moeten 'bedelen' om geld. Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik uit ben op het creeren van een beweging die mensen aanzet om vanuit INTRINSIEKE MOTIVATIE hun dank en steun te betuigen aan mij voor mijn dagelijkse inspanningen op dit forum en daarbuiten middels een financiele donatie.

Wie immers bereid is om een gift te geven uit eigen beweging doet hiermee een gemeend gebaar diep van binnenuit. Dit is spiritueel gezien nog veel belangrijker dan de overdracht van het geld zelf, het is een overdracht van de energie van dankbaarheid en waardering. Nederlanders zijn echter vooral nemers en geen echte gevers, vooral niet als het 'gratis' is.

Maar alleen omdat dit forum je niets kost wil nog niet zeggen dat er geen prijs aan verbonden kan worden. De 'prijs' is mijn niet aflatende energie en motivatie om mijzelf en iedereen die meeleest en meeschrijft te blijven informeren over wat er gaande is in binnen- en buitenland, op een manier die je nergens anders op het internet tegen zult komen. Jouw financiele bijdrage moet in dit verband gezien worden als een energieruil.

De afgelopen drie weken is er iets moois gebeurd. Het begon met een spontane donatie van Johnny voor het symbolische bedrag van 17,17 euro. Dank daarvoor, Johnny! Er volgden daarna nog twee donaties, zonder dat ik hiertoe opgeroepen heb. Aankomende zaterdag, 11 juli, bestaat dit forum precies 9 jaar en in al die tijd heb ik nog niet eerder zulke spontane donaties gekregen, tenzij ik er toe opriep!

Is het tij dan toch aan het keren hier in NL, nu onze democratie en onze vrijheden zo onder druk zijn komen te staan? Beginnen wij Nederlanders nu te snappen dat wij het SAMEN moeten doen en dat daarmee het NUT van een forum als dit eens te meer is aangetoond? Uiteindelijk zijn het slechts 3 donaties in 3 weken tijd geweest, maar het belang hiervan valt niet te onderschatten. Hulde aan de drie donateurs, ik waardeer jullie net zo veel als jullie mij waarderen! Uiteraard ook dank aan de mensen die al vast doneren en iedereen die bij tijd en wijle in de buidel tast.

Zoals gezegd, a.s. zaterdag bestaan we 9 jaar. Laat je waardering zien voor wat ik hier dagelijks neerzet. Je kunt een eenmalige donatie doen of een maandabonnement nemen middels de twee PayPal-knoppen op de homepage. Heb je geen PayPal, neem dan contact met me op via mijn emailadres: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, ik ontvang hiervoor commissie.

A.s. zaterdag trek ik voor het 9-jarige bestaan een koud biertje los op jullie, proost alvast!

Mike
 
Vandaag is het 9-jarige bestaan van dit forum. Een kadootje in de vorm van een donatie wordt zeer gewaardeerd!

Mike
 
Dit weekend nog een donatie van 9 euro ontvangen. Ik wil ook iedereen bedanken die al vast doneert en mij nu wat extra's heeft toegestopt!

Mike
 
Weer twee spontane donaties mogen ontvangen eind juni. Dank daarvoor! Ook dank voor allen die vast of sporadisch doneren. Het is weer het begin van de maand en dus roep ik op tot donaties. Ik hoop dat er ooit een tijd gaat komen dat ik hier niet meer toe hoef op te roepen en het vanzelfsprekend wordt dat als je een uniek en gratis forum als dit waardeert je hier ook een beloning voor over hebt. Bedenk dat ik mijn baan zou kunnen opgeven en dit fulltime zou kunnen doen als 2000-3000 mensen 1 euro per maand zouden doneren. Of 1000-1500 mensen p.m. 2 euro. Of 400-600 mensen p.m. 5 euro. Of 200-300 mensen p.m. 10 euro. Etc, etc. etc. Gebruik de PayPal-knoppen op de homepage of mail me voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt weer!

Mike
 
Van een stille lezer en luisteraar van Dotcom Radio ontving ik een spontane donatie. Dank hiervoor!

Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om iedereen die niet naar Berlijn gaat volgende week zaterdag 29 augustus maar wel de goede zaak steunt, mijn inspanningen financieel te steunen om daar namens mijzelf en ieder vrijheidslievend mens te zijn. Ik moet hier kosten voor maken (brandstof, hotel, eten en drinken) en het zou fijn zijn als jullie bereid zijn mij hierin tegemoet te komen.

Je kunt gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Laten we hopen dat het een historische dag, een kantelpunt in de geschiedenis zal zijn!

Mike
 
Sinds mijn laatste oproep heeft er zich nog iemand aangediend voor  een automatisch betaalprofiel via PayPal. Ik kan nog steeds wat financiele ondersteuning gebruiken voor mijn reis naar Berlijn. Het belooft een historische dag te worden zaterdag en ik ben er bij om voor jullie verslag te doen!!!

Mike
 
Gisteravond ontving ik nog een mail n.a.v. bovenstaande post waarin een ex-forumlid (tegenwoordig stille lezer) mij vroeg om mijn IBAN voor een donatie ter ondersteuning van mijn Berlijn-avontuur dat vanmiddag begint. Dank daarvoor!

Ik zal pas zondagavond terug zijn en ik weet niet of ik in staat zal zijn om nog veel tijd aan het forum te besteden, het ligt er aan wat er daar allemaal gebeurt. Jullie bewaken het fort wel in mijn afwezigheid, toch?

Voor wie wil doneren, gebruik de twee PayPal-knoppen op de homepage van dit forum of mail mij voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Laatst ontving ik een mail waarin iemand ten onrechte dacht dat PayPal-betalingen uitsluitend met een creditcard mogelijk zijn. Dit is niet waar, je kunt gewoon een PayPal-account openen en hier je normale bankrekening aan hangen.

Vanmiddag, rond een uur of 12, vertrekken we. Ich bin ein Berliner!

Mike
 
ik wens jullie heel veel kracht, liefde, eenheid met zijn allen. Ik had wel graag ook daarheen gegaan, maar mijn man staat daar totaal niet achter en niemand in mijn omgeving gaat. Het zal een mooie bijeenkomst en samenkomen zijn met krachtige energie. Wwg1wga !
 
Wat heerlijk om forumleden nu zelf berichten te zien schrijven, zowel hier op dit forum als via email, aan het begin van de maand!

Ik wil graag beginnen met iedereen bedanken die mij tegemoet is gekomen met mijn kosten voor mijn Berlijn-avontuur. Dankzij jullie waren deze kosten volledig gedekt! Op 25 oktober gaan we een nieuw avontuur aan: Brussel. Maar dat is niet zo duur, aangezien je dan vanuit NL heel makkelijk heen en terug kunt rijden en daar niet hoeft te verblijven.

Wel wil ik aan het begin van weer een nieuwe maand een hernieuwd beroep op jullie doen om jullie waardering te tonen voor dit GRATIS forum d.m.v. een financiele bijdrage. Je kunt gebruik maken van de twee PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen een Kangen-apparaat te kopen, ik ontvang hiervoor een commissie.

Ik krijg vaak vragen over PayPal. Vaak wordt gedacht dat je via PP alleen maar met een credit card kunt betalen. Dit is NIET het geval, je kunt er je gewone bankrekening aan hangen. Ook kreeg ik laatst de vraag of het emailadres dat PP laat zien (westonprice(punt)nl(at)gmail(punt)com) wel het juiste is. Ja, dat is een ander emailadres dat ik gebruik en dat terug gaat naar de tijd dat dit het Nederlandse Weston Price forum was.

Ik kijk uit naar jullie bijdrages, alvast dank hiervoor. Zij die vast of regelmatig doneren uiteraard ook bedankt voor jullie steun!

Mike
 
Het is weer het begin van een nieuwe maand en ik doe weer een beroep op jullie trouwe forumlezers en -leden tot het doen van een donatie. Deze keer heb ik echter een tegenprestatie voor wie hier voor in is!

Ik heb nog geen reacties mogen onvangen. Zijn jullie bang dat ik jullie helemaal ga 'afbekken' of zo, of durven jullie de stap niet te wagen om met je eigen gebreken en tekortkomingen te worden geconfronteerd? De stappen zijn in wij-vorm geschreven, dus ik ben niet beter of slechter dan jij of andersom en we kunnen alleen maar van elkaar leren.

Hoe dan ook, dat is het beste wat ik momenteel kan bieden als tegenprestatie, maar je kunt natuurlijk ook gewoon doneren. Gebruik hiervoor de PayPal-knoppen op de homepage of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Op dit emailadres kun je je ook opgeven voor de 12 stappen.

Ik wacht jullie reacties en/of donaties af. Alvast bedankt!

Mike
 
Gisteren ontving ik van forumlid Trotse boer zilveren julianamunten in de post als dank voor mijn inspanningen. De meest originele donatie tot nu toe, veel dank hiervoor!

Mike
 
Beste forumleden en stille meelezers, lees dit aub helemaal van begin tot eind, dit is belangrijk!!

We leven weliswaar naar een nieuwe realiteit toe, maar tot die tijd verkeren we helaas nog in een oude, failliete realiteit die in een doodsstrijd verkeert en daardoor des te harder terugslaat. We moeten ons zo goed en zo kwaad als het kan door deze beproeving heen zien te slaan. Henk en ik krijgen prive steeds vaker berichten van dankbare luisteraars van Dotcom Radio, waaruit blijkt hoezeer wij bijdragen aan hoop en optimisme voor deze mensen, daar waar zij zonder onze inspanningen reeds lang en breed waren bezweken aan wanhoop en pessimisme. Ook forumleden en -lezers mailen mij om hun dankbaarheid te uiten voor de informatie, kennis en visie die hier GRATIS elke dag weer beschikbaar wordt gesteld.

Dit forum bestaat sinds juli 2011. De afgelopen 9 jaar heb ik onvermoeibare inspanningen geleverd om jullie te informeren over hoe de wereld echt in elkaar zit, vaak met een hoge voorspelbare waarde (zo schreef ik 6 jaar geleden als over de ware agenda van Bill Gates). Het begon allemaal met voeding en gezondheid, maar vanaf 2014 kwamen daar invalshoeken als spiritualiteit en (geo)politiek bij. Dit UNIEKE forum biedt een perspectief dat geen ander Nederlandstalig internetplatform geeft. Maandelijks vraag ik om donaties en soms vergeet ik zelfs wel eens een maand, geld interesseert me normaal niet zo veel. De bedragen die eenmalig of vast binnenkomen per maand varieren ergens van 100 tot 150 euro. Sommigen van jullie zullen zeggen: dat is toch mooi meegenomen, dat extra bedrag. Nooit eerder was ik zo eerlijk over mijn financiele situatie, want jullie moeten weten dat jullie mij al geruime tijd met jullie bijdrages door een hele moeilijke situatie heen slepen en dat ik maandelijks telkens maar net rond weet te komen, iets wat zonder jullie steun zelfs helemaal niet gelukt was.

Toch ben ik nu geplaatst voor een noodsituatie, die mij noodzaakt om een zeer dringend beroep te doen op jullie hulp. Zoals gezegd, we leven nog in de oude realiteit en het is voor ons er allemaal niet makkelijker op geworden sinds maart dit jaar. Net als iedere ander ben ik in de begintijd van de 'coronacrisis' gaan hamsteren. In die tijd vingen wij bij ons thuis ook onze zoon en zijn twee kinderen op, waarmee we een vijfpersoonshuishouden werden. Dit ging gepaard met extra kosten die mijn viendin en ik met ons bescheiden inkomen en huishouden helemaal niet konden dragen. Onze zoon was op dat moment niet in staat om financieel bij te dragen, hij werkt in de beveiliging en door de eerste lockdown viel al dit werk compleet stil en met een nulurencontract had hij simpelweg geen inkomen. Hij is gescheiden en zijn ex-vrouw had hem per 1 januari met zijn kinderen op de keien geschopt. Als hij niet door ons zou zijn opgevangen waren ze dakloos zijn geweest en berooid.

Overigens is onze zoon sinds halverwege juni uit huis gegaan vanwege toenemende spanningen die door alle stress van op elkaars lippen zitten was ontstaan. Hij heeft tijdelijk bij zijn ex moeten inwonen, maar heeft nu gelukkig zijn eigen onderkomen en ook zijn werk is sinds enkele maanden hervat. De verstandhouding tussen hem en ons is eveneens hersteld, maar de constatering dat de eerste helft van dit jaar zwaar is geweest is het understatement van het jaar! Ik ben inmiddels eerlijk geweest op dit forum over mijn drankprobleem, dat ik vandaag precies 140 dagen geleden achter me heb liggen. Ik ga geen excuses maken voor mijn hang naar alcohol gedurende die tijd want het gaat er juist om dat ik 100% verantwoordelijkheid neem voor mijn doen en laten, maar wellicht kun je je binnen deze context iets voorstellen bij deze belabberde 'oplossing' waar ik voor koos.

Door deze hele situatie is huurachterstand ontstaan, het moest immers uit de lengte of de breedte komen. Ik heb geprobeerd dit op te lossen met de woningbouwvereniging, maar kreeg te maken met een ijzervreter die harteloos en onverbiddelijk was en niet constructief en met een menseijke maat meewerkte aan een oplossing, ondanks de mooie praatjes op de website van de verhuurder over 'samen creatieve oplossingen zoeken in moeilijke tijden'. Tot overmaat van ramp kwam daar nog de maximale jaarlijkse huurverhoging bij omdat onze zoon nu officieel inwonend was op ons adres en zijn inkomen werd meegeteld, waardoor we over een kritische inkomensgrens kwamen. Bezwaar hiertegen heeft helaas niets opgeleverd. De verhuurder had onze zaak inmiddels doorverwezen naar een deurwaarder, met bijkomende incassokosten tot gevolg. Een poging om tot een betaalregeling te komen met het incassobureau bleek zinloos, omdat de verhuurder deze blokkeerde.

In oktober is de zaak uiteindelijk voor de rechter gekomen. Dit heeft in zoverre iets opgeleverd dat de verhuurder nu wel wil meewerken aan een oplossing. Er is met de verhuurder een voorlopige regeling getroffen, waar ik me de afgelopen 2 maanden ook aan heb gehouden. Bedenk echter wel dat de rechter ons huurcontract officieel heeft ontbonden als stok achter de deur en dat dit ook weer extra proceskosten heeft opgeleverd. Vorige week stonden er twee medewerkers van de woningbouwvereniging voor de deur met de mededeling dat er een gebruikersovereenkomst getekend moet worden, anders volgt er ontruiming en uithuiszetting. Ik heb wat navraag gedaan bij het Juridisch Loket, maar aangezien er al sprake is van een vonnis staan we zo goed als machteloos.  Ze vroegen zich wel af waarom de woningbouwvereniging hier pas twee maanden later mee komt. Ik denk dat ik het wel weet: de spoedwet is per 1 december ingegaan en voor die tijd vonden er op basis van de noodverordeningen geen ontruimingen en uithuiszettingen plaats.

Ik heb weinig vertrouwen in een goede afloop, tenzij ik in staat ben om op korte termijn de volledige schuld te voldoen. Deze bedraagt (afgerond) 4.000 euro. Ik heb al die tijd zoveel voor jullie gedaan, nu vraag ik jullie om iets voor mij terug te doen. Een bedrag van 4.000 euro is niet niks, maar dit forum trekt gemiddeld 3.000 unieke bezoekers per dag. Theoretisch moet het toch mogelijk zijn om nog voor het eind van dit jaar dit bedrag met z'n allen op te kunnen brengen, zie het maar als mijn Serious Request. 400 mensen die 10 euro storten lossen het probleem al op. Of 4.000 mensen die 1 euro storten. Of 40 mensen die 100 euro storten. Dit moet toch te doen zijn!

Het voortbestaan van dit forum staat op het spel, want het mag duidelijk zijn dat ik als ik en mijn vriendin op de keien worden gezet ik wel andere dingen aan mijn hoofd heb dan dagelijks dit forum bijhouden. Het is erop of eronder, meer kan ik er niet van maken. Er zijn geen mensen meer die ik achter de schermen kan vragen om hulp, dat is eerder dit jaar al enkele keren gebeurd en deze mensen ben ik zeer erkentelijk voor hun steun maar nogmaals een beroep op hen doen is geen optie.

Daarom doe ik een dringend beroep op jullie om mij te helpen z.s.m. deze som op te brengen en een eind te maken aan de donderwolk die nu boven ons hoofd hangt. Dit moet toch lukken, mensen, als er 1 moment is dat we kunnen laten zien dat we samen sterk staan gedurende deze beproeving is het nu wel! Doneren kan via PayPal (zie de knop op de homepage) of je kunt mij mailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Mijn toekomst en daarmee de toekomst van mijn forum staat op het spel, dankjewel alvast voor jullie steun!

Mike
 
Beste forumleden, vanaf vandaag gaan we verhuizen naar een nieuwe provider waar dit forum een eigen server krijgt, zodat we deze niet meer hoeven te delen met andere afnemers van de provider. Ook schakelen we over naar nieuwe forum-software. Het forum zal hierdoor tijdelijk offline zijn, maar we komen in een verbeterde versie terug!

Mike
 
Morgen, 12 april, gaan we over op nieuwe forumsoftware. Dit wordt vanuit Amerika gedaan door een connectie van Jim, onze webmaster. Ik heb dus geen idee op welk tijdstip deze overgang gaat gebeuren, maar houd er rekening mee dat het forum een tijdje op zwart gaat, naar verwachting enkele uren. De nieuwe software is berekend op een grotere capaciteit, aangezien het forum nog steeds groeit, en de software is bovendien veiliger. We zullen allemaal even moeten wennen aan de nieuwe software in het gebruik, inclusief ikzelf. Houd er dus rekening mee dat ergens gedurende de dag het forum offline gaat.

Mike

 
Tussen 16.30 u en 18.30 u zijn we offline. Posts dan geplaatst kunnen verloren gaan tijdens de verhuizing.

Mike

 
Ik weet niet of mijn bericht van waardering voor waardering voor informatie en discussies hier verdwenen is tijdens de verhuizing of dat ik alleen vergeten ben waar ik het gepost heb.

Dus ik doe het nog een keer. Ik waardeer de informatie en de discussies op dit forum. Op naar het tienjarig jubileum van Fatsforum.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.917
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan