• Beste forumleden, we maken nu gebruik van nieuw forum software. Je oude wachtwoord werkt hier niet meer. Klik op aanmelden en dan op de link "wachtwoord vergeten". Je kunt dan je wachtwoord opnieuw instellen.

Donaties

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Zoals jullie kunnen zien is de verhuizing naar het nieuwe format succesvol verlopen. We gaan de komende dagen nog even finetunen, maar dat is nu niet zo belangrijk. Belangrijk is om nu te wennen aan de nieuwe software in het dagelijks gebruik. Dit geldt ook voor mij, maar mijn eerste indruk is dat dit absoluut een verbetering is! Ik wil jullie even wijzen op de mogelijkheid om posts te liken en om je eigen avatar te maken. Bij mij kun je de gekrulde boterklont op een houten lepel al zien en ik zag dat Henk ook al van deze mogelijkheid gebruik heeft gemaakt. Ook kunnen voortaan files als attachment aan posts worden gehangen, zoals bijv. een pdf. Kortom, veel verbeteringen!

Mike

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Het is woensdag 5 mei, de dag dat we 75 jaar vrijheid herdenken. We naderen tevens het 10e jubileum van dit forum, dat zal plaatsvinden op 11 juli a.s. Gelukkig beschikken we nu over een nieuwe host en server, plus nieuwe forumsoftware. Speciale dank gaat hiervoor uit naar onze webmaster Jim, hier bekend als Parcifal, alle eer komt hem toe en niet mij.

Wat jullie moeten weten is dat enkele jaren geleden Jim uit zichzelf het initiatief nam om het webmasterschap op zich te nemen. That's the spirit, intrinsieke motivatie! Op deze 5e mei wil ik jullie vragen of jullie het ook in je kunnen vinden om te doneren aan dit forum. Nu al bijna 10 jaar lopen we al op de muziek vooruit, sommige voorspellingen door mij gedaan gaan letterlijk een decennium terug en worden nu werkelijkheid!

Doneren kan via de twee PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN als je daar rechtstreeks op wil storten: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Een Kangen-apparaat aanschaffen behoort tevens tot de mogelijkheden, daarmee geef je jezelf ook een groot cadeau en ik krijg hier provisie voor. Ik hoop en reken wederom op jullie goedgevigheid, alvast bedankt hiervoor!

Mike

Laatst bewerkt:

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Ik heb sinds mijn laatste oproep geen extra donaties mogen ontvangen. Morgen ben ik jarig, ik word 54. Misschien een verjaardagskadootje dan?

Mike

Zijn er hier melkveehouders die interesse hebben in iets wat zowel veel verdiensten voor jou als veehouder oplevert (in geld uitgedrukt vanwege behoorlijk hogere gewasopbrengsten, maar ook in gezondheid van de grond en koeien) en tegelijk een donatie willen doen naar Mike vanuit de meerwaarde?

Contact me! Dit kan heel gunstig voor jou als melkveehouder verlopen !!

Warner de Vries
warnerdevries(at)hotmail(punt)com

Laatst bewerkt door een moderator:

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Het is het begin van een nieuwe maand, dus weer tijd om te vragen om donaties. Fa(c)ts Forum loopt weer eens flink op de muziek vooruit met de ontdekking dat anti-parasitaire middelen en ontwormers als oplossers van spike-eiwitten, die verantwoordelijk zijn voor niet alleen COVID-19 maar ook voor zo'n beetje ALLE moderne ziektes en aandoeningen, waaronder kanker en AIDS. Deze schoften hebben MILJOENEN mensen onnodig de pijp uit laten gaan en doodgemarteld met verdund mosterdgas (chemo), terwijl ze genezen hadden kunnen worden met spotgoedkope middelen!

Als samen met mij aan het voorfront staan van revolutionaire informatievoorziening je iets waard is, dan is nu het moment om te doneren aan dit forum. Dat kan via de PayPal-knoppen op de homepage of door mij te mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, ik krijg hier een commissie voor en ben nog 2 verkopen verwijderd van 4A-status, waarna ik 4 x commissie krijg per verkocht apparaat. Recentelijk hebben we ontdekt dat gewoon kraanwater veel deuterium bevat, wat zorgt voor veroudering en verzwakking van het menselijk lichaam. Kangen-water is arm aan deuterium, dus je doet een investering voor het leven, een leven dat je op deze manier zelfs in goede gezondheid kunt verlengen!

ik hoop en reken op jullie steun. Alvast bedankt wederom!

Mike

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Warner, ik heb je privacy even beschermd door je mobiele nr. weg te halen en je emailadres aan te passen.

Mike

fatsnotbad

Administrator
Forumleiding
Ik wil diegenen die gedoneerd hebben bedanken voor hun bijdrages. Wie nog wil doneren kan dit doen via de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt hier ook terecht voor vragen over de evt, aanschaf van een Kangen-apparaat. Ik ben niet altijd in staat om meteen te antwoorden, maar doe mijn uiterste best om hier z.s.m. op terug te komen.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.165
Leden
7.579
Nieuwste lid
Al-music
Word vaste donateur van dit forum
Bovenaan