Donaties

Is nog wel te volgen hoor Marijan. Ik had het eerder hier ook al geschreven dat veel huishoudens het zwaar hebben, mede door alle regeltjes van onze overheid waar op dit Forum nu juist voor verandering hierin gestreden word. Als bijna iedere Nederlander als eerste denkt dat leuke dingen wel kunnen is dat toch wel wat kortzichtig vind ik. Of in elk geval niet helemaal doordacht.


Ik snap ook wat je zegt over mensen die dure dingen doen terwijl de prioriteiten bij andere zaken moeten liggen als rekeningen nog open staan.
Heb ik ook een hekel aan.
Onlangs nog voorval gehad met mijn eigen auto. De garage waar ik kom moet er wel altijd direct afgerekend worden. Middels pin of contant. Ik vind dit ook niet meer dan normaal.
Bij de winkel moet je immers ook meteen de boodschappen afrekenen.


 
Hierbij wil ik de nieuwe donateurs bedanken voor hun bijdrages. Er is zelfs weer 1 PayPal-abonnement bij gekomen, dank dank dank! Momenteel hebben we wat technische problemen met de software van het forum na een automatische update, waardoor de homepage statisch is geworden en niet ververst. De topics zelf verversen wel, dus als je de nieuwste posts wil lezen moet je de subfora (voeding & gezondheid en (geo)politiek) openen om te zien wie als laatse heeft gepost en wanneer. We doen ons best om de technische problemen zsm te herstellen. Dank voor jullie begrip en steun!

Mike
 
Ik haal hem gewoon weer even omhoog, misschien zijn er nog mensen in de Sint stemming ?

 
Dankjewel, Medusa.

Toen ik vorige maand de actie 'Help Mike de winter door' aankondigde maakte ik geen grap. Dankzij jullie hulp waren mijn meest acute geldzorgen verholpen, maar ook deze maand doe ik een dringend beroep op jullie steun aan mijn forum. Ik denk dat jullie wel kunnen indenken dat december een wat duurdere maand is en ik hoop dan ook op jullie gulle sinterklaas/kerstgevoel.

Wat krijg je ervoor terug? Vooral de oudere forumleden weten dat ik in de loop der jaren op zo goed als alle door mij naar voren gebrachte punten 100% gelijk heb gekregen. Ik voorspelde het ecofascisme waar we nu mee te maken hebben, evenals de (geo)politieke omwentelingen die we nu meemaken, ik keerde me tegen feminisme en LGBTQ+ toen dit allemaal 'not done' was en ik waarschuwde voor massaimmigratie.

Kortom, dit forum is UNIEK vanwege zijn hoge voorspellende gehalte. Ook nu loop ik weer jaren op de muziek vooruit en al deze informatie en kennis wordt jullie GRATIS aangeboden. Ik wil dit graag zo houden, want ik verdom het om dit forum achter een betaalmuur te zetten en exclusief aan te bieden aan betalende leden. Je kunt er echter wel vrijwillig voor kiezen om een eenmalige bijdrage te doen of zelfs op vaste basis, voor welk bedrag je ook maar kunt/wilt missen.

Ik verwijs naar de PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Ook kun je overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen, mail mij op hetzelfde adres voor de prijzen en voorwaarden. Ik hoop en reken wederom op jullie gulle giften gedurende deze laatste en zeer spannende maand van 2019, help Mike de winter door!

Mike
 
Dank voor de donaties die zijn gedaan. Tot nu toe door dezelfde mensen, er zijn helaas nog geen nieuwe bij gekomen. Daarom een hernieuwde oproep.

Laat ik je vertellen wat je NIET krijgt als je doneert. Je krijgt geen lidmaatschap, want dit forum is gratis. Wil je lid worden van een goede organisatie, betaal dan 5,72 EURO aan Ongehoord Nederland!, zij zitten nog te wachten op zo'n 4.000 nieuwe leden om de drempel van 50.000 te halen nog voor het eind van het jaar. Wat je ook niet krijgt is een T-shirt. Wil je toch een T-shirt, koop er dan 1 bij Jensen en steun zijn inspanningen.

Wat je WEL krijgt is VERLICHTING in deze donkere dagen voor kerst. December 2019 is een spannende en onthullende maand en zal bekend komen te staan als de maand waarin we niet alleen de duisternis verwisselden voor het licht qua seizoenswisseling maar ook spiritueel. Bij het Fa(c)ts Forum zit je op de voorste rij, waardoor de overgang makkelijker voor jullie is dan voor anderen, die nog geen flauw benul hebben van de nieuwe realiteit die ons allemaal wacht, of ze dat nu leuk vinden of niet.

Toch kun je wel degelijk lid worden van dit forum, maar dan op vrijwillige basis, zie hiervoor de PayPal-knop op de homepage. Daar vind je ook een PayPal-knop voor een eenmalige bijdrage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN; mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Mocht je meer willen weten over prijzen en voorwaarden van een Kangen-apparaat, dan weet je me daar ook te vinden. Ik ontvang commissie voor de verkoop van deze wonderbaarlijke apparaten en deze is DRIEVOUDIG bij de eerstvolgende verkoop!

Dus, mensen, help Mike de winter door, het leven wordt alsmaar duurder en ik ben nog steeds niet verlost van mijn financiele zorgen. Ik reken op jullie gulle kerst-spirit!

Alvast bedankt,

Mike
 
Hierbij wil ik graag mijn dank uitspreken naar diverse donateurs, maar Alwin in het bijzonder, voor hun 'kertsbonus'. Alwin steunt mij omdat ik de boeren steun. Dit is op zich niets nieuws, want dat deed ik reeds vanaf het begin (2011) van dit forum. Niemand, incl. ikzelf, had durven vernoeden hoe profetisch deze visie was. Jarenlang heb ik opgebokst tegen gangbare meningen dat 'het allemaal wel meevalt', het heeft mij zelfs een royement van de WAPF gekost 3 jaar geleden. Ik heb al een kwinkslag gemaakt, dit forum biedt 'kerstverlichting', maar ik hoop en reken op jullie aanhoudende steun, zeker gedurende deze donkere dagen voor kerst. Help Mike de winter door!

Mike
 
Ik heb vandaag weinig tijd om te posten. Ik wens jullie allemaal een fijne kerst toe. Enne... Help Mike de winter door!

Mike
 
De afgelopen dagen zijn er wat donaties binnengedruppeld, plus een nieuw maandabonnement via PayPal, waarvoor dank. Ik weet dat het voor jullie een dure maand is, maar dat is het voor mij ook. Ik hoop dat ik nog een beroep kan doen op jullie vrijgevigheid, zo vlak voor de jaarwisseling. 2020 wordt een bijzonder jaar met veel onthullingen en hier bij Fa(c)ts Forum zitten we er natuurlijk weer bovenop, je leest het hier eerst lang voordat anderen besluiten hierover te berichten. Steun daarom dit unieke GRATIS forum met een vrijwillige bijdrage. De PayPal-knoppen vind je op de homepage, maar je mag me ook emailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt wederom!

Mike

 
Sinds gisteren zijn er 1 vast maandabonnement en 1 donatie op mijn rekening bij gekomen. Dank hiervoor en ik wens iedereen een fijne jaarwisseling toe. Mocht je nog in de buidel willen tasten als dankbetuiging voor mijn dagelijkse inspanningen, kies dan voor een eenmalige PayPal-donatie of een maandelijks betalingsprofiel via PayPal of mail mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Tot aan de andere kant van het jaar!

Mike
 
Mike,

Ik had mijn vaste donatie al gedaan, maar omdat we nu 2020 starten en de great awakening komt, heb ik nog een kleine bijdrage gedaan.

Dorothé
 
OK mensen, een nieuw jaar en een nieuw begin. Vorig jaar in oktober en november was er e.e.a. te doen over het feit dat ik aangaf financieel knijp te zitten kort nadat ik was teruggekeerd van een vakantie in Zuidwest Engeland. Ik ben toen op mijn strepen gaan staan en gaf aan dat de achterliggende reden niemand wat aan ging, maar wel dat het een situatie was die vrij plotseling is ontstaan.

Nu is het tijd om hier wat meer open kaart over te spelen, zodat jullie weten wat er aan de hand is en waarom ik de slogan 'help Mike de winter door!' heb geintroduceerd, die inhoudt dat het heus niet alleen om 1 maandje gaat. Ik zal bepaalde details nog steeds voor me houden want dat is prive, maar dit is in grote lijnen waar het om gaat:

Onze zoon zijn huwelijk ligt op zijn gat. Eind oktober werd hij, tegen ONDERTEKENDE afspraken in, plotsklaps uit huis gezet en heeft hij tijdelijk bij ons gewoond. Dat bracht extra kosten met zich mee, plus er moest voor hem halsoverkop een auto geregeld worden voor zijn werk. Wij hebben toen bijgesprongen en een deel is geregeld via zijn werkgever. Daarna is hij met zijn ex-partner gaan praten en mocht hij weer in haar huis wonen en zijn kinderen weer zien.

In de overeenkomst die hij heeft getekend met zijn ex-partner staat dat hij tot 1 januari had om een eigen woonruimte te zoeken. Woonruimte vinden in de randstad met een bescheiden salaris waar je niet alleen kan wonen maar ook je kinderen kan ontvangen is echter niet makkelijk en het is hem simpelweg niet gelukt. Zoals jullie weten staat de woningbouw zo goed als stil en wat er gebouwd wordt gaat naar statushouders. Oneerlijk, ik weet het, maar wel de keiharde realiteit.

Maar het kan nog harder. Het is nu 1 januari en vanavond kregen we te horen dat onze zoon uit huis gegooid is en bij ons komt wonen tot hij iets anders weet te vinden. Mijn vriendin en ik hebben allebei een salaris waarmee we samen rond kunnen komen als we niet teveel gekke dingen doen. Met 1 extra inwoner erbij komen we op kosten die we niet makkelijk kunnen dragen en ik verwacht dat onze zoon niet al te veel kan bijdragen i.v.m. alles wat nog gaat komen rondom de voogdijzaak die onherroepelijk gaat volgen. En jullie weten dat in de matriarchie waarin we leven het bijzonder moeilijk is als man om de voogdij van je kinderen te krijgen!

De oplettende bezoeker zal misschien hebben gezien dat de banners van Rauw Power en van Sundancer zijn verdwenen. Dit waren betaalde banners en helaas zien deze twee sponsoren voor dit jaar af hiervan, dus ook dat is een onverwacht verlies van inkomsten. Dat van onze zoon zag ik aankomen en heb ik ook voorspeld, vandaar mijn slogan: help Mike de winter door!

We beginnen dit jaar dus al met wat uitdagingen, waarvan lang niet allemaal financieel. Waar ik jullie hulp bij vraag is de financiele kant. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mij financieel willen steunen. Op de homepage van dit forum vind je een PayPal-knop voor een eenmalige bijdrage en een PayPal-knop voor het aanmaken van een automatisch betaalprofiel (maandabonement) met een keus tussen verschillende maandbedragen. Ook kun je overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, hiervoor ontvang ik commissie bij elke verkoop. Ik hoop ook dat er nieuwe partijen zich aanbieden voor een betaalde banner op mijn forum. Geloof me, het is zeer betaalbaar!

Help Mike de winter door! De slogan blijft nog steeds van stand. Ik verwacht een betere lente, maar voorlopig is het even aanpoten geblazen. Nu e.e.a. vandaag definitief is geworden vond ik het tijd om maar eens te vertellen wat er speelt en waarom deze situatie zo acuut is. Ik hoop en reken op jullie begrip, de enige manier waarop je mij en mijn inspanningen kunt steunen is door mijn inkomstenstroom te verhogen.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mike
 
Dank voor de donaties die zijn binnengekomen. Elke bijdrage is welkom, hoe klein of groot ook. Zie hierboven in mijn post van 1 januari waarom dit nodig is.

Mike
 
Dank wederom voor de donaties die zijn binnengekomen. Een van de dingen waar ik me over blijf verbazen is het volgende:

Met een gemiddeld aantal unieke bezoekers van 3000 per dag zou het een fluitje van een cent moeten zijn om hier een inkomen aan te ontlenen. Dat zijn 90.000 bezoekers per maand. Als op 1 dag in de maand 3000 mensen 1 euro vast zouden doneren is dit al 3000 euro per maand aan inkomsten voor mij. Dit zou mij in staat stellen om mijn baan op te zeggen en me hier full-time aan te kunnen wijden.

Op de homepage vind je een knop waarmee je via PayPal een maandelijks betaalprofiel kunt aanmaken. Ik heb hier een aantal opties gegeven, waarvan 5 euro de laagste is. Anderen hebben echter zelfstandig een PayPal-profiel aangemaakt en doneren maandelijks 2 euro, geen idee hoe ze dit gedaan hebben. Ik zie geen vaste betalingen van 1 euro binnenkomen, dus ik neem aan dat 2 euro het minimum is dat PayPal mogelijk maakt.

Laten we nu eens even gaan rekenen en 3000 euro per maand als basis nemen. Met betaalprofielen van 2 euro hoeven nog maar 1500 personen maandelijks te doneren. Met een maandabonnement van 5 euro zijn dit er slechts nog 600. Dit moet toch te doen zijn, mensen? Waarom moet ik maand na maand dit voortdurend onder de aandacht brengen? Kunnen we nu niet aan het begin van dit jaar een actie opzetten om mij een fatsoenlijk maandinkomen te bezorgen? Zijn er nu echt niet 600 man te vinden a 5 euro per maand of 1500 a 2 euro per maand?

Uiteraard kan doneren ook middels een rechtstreekse storting op mijn IBAN. Je kunt me hiervoor emailen: mikedonkers10@gmail.com. Heb je nog een duwtje in de rug nodig, lees dan deze motivatie van 1 januari jl. waarin ik pijnlijk eerlijk ben. Jullie goede geld gaat alleen maar op aan mijn inspanningen om deze wereld een beetje beter te maken d.m.v. een vergroting van kennis en bewustzijn op het gebied van voeding, gezondheid, spiritualiteit en (geo)politiek. Dat moet je toch iets waard zijn?

Mike
 
Hierbij spreek ik weer dank uit voor de vaste en nieuwe donateurs. Gestaag komen er druppelsgewijs donaties binnen, maar een imkomen hieraan ontlenen is nog een brug te ver.

In mijn vorige oproep hiertoe noemde ik 600 donateurs voor 5 euro per maand of 1500 dobateurs voor 2 euro p.m., om maar een getal te noemen. Het zou mooi zijn als ik hier een maandinkomen door zou kunnen genereren, maar uiteindelijk ben ik blij met elke bijdrage, hoe groot of klein ook.

In het (recente) verleden heb ik diverse goedbedoelde adviezen gehad om meer inkomsten aan dit forum te ontlenen, zoals:

Zet het achter een betaalmuur. Of maak een deel openbaar en een ander deel exclusief voor betalende leden.

Schrijf een wekelijkse nieuwsbrief voor forumleden en -lezers die zich hiervoor aanmelden.

Laat T-shirts of andere merchandise vervaardigen ter promotie van het forum.

Mijn antwoord hierop is, nee, nee rn nog eens nee. Het forum zelf is 'product' en 'nieuwsbrief' genoeg en dit moet GRATIS blijven. De info en kennis die we hier dagelijks delen is te waardevol om hier commerciele voorwaarden aan te verbinden.

Het zal dus van jullie vrije wil moeten komen. Dit is de enige manier om een community te creeren, vanuit persoonlijke, innerlijke eigen beweging. Where We Go Obe We Go All!

Je kunt doneren via de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10@gmail.com. Laat doneren aan dit forum je goede voornemen voor 2020 zijn!

Mike
 
Er komt weer een nieuwe maand aan en dus doe ik weer een oproep tot het doen van donaties.

Het is lang geleden dat ik werd tegengewerkt. Van 2013 t/m 2016 kwamen hier regelmatig trollen voorbij. Het waren de hoogtijdagen van Obama, die ons de cultuurmarxistische ellende heeft gegeven waar we hier in NL nog steeds volop in zitten, met o.a. KOZP en een alsmaar groeiende retoriek die zich richt tegen autochtone blanke Europeanen. Er is zelfs een succesvolle campagne geweest om mij achter mijn rug om zwart te maken bij de WAPF, wat in 2016 heeft geleid tot mijn noodgedwongen afscheiding van deze organisatie (maar niet het gedachtegoed).

Maar toen gebeurden Brexit en Trump. Sindsdien is het juist super rustig op mijn forum en heb ik niet of nauwelijks last gehad van trollen. Af en toe was er wel eens een negatieveling, maar die vertrokken meestal al snel uit zichzelf en een enkele keer moest ik ingrijoen en ze verwijderen. Waar zijn nu al die criticasters die mij een 'dictator' en een 'sekteleider' noemden? Teruggekropen onder de steen waar ze vandaan kwamen?

Maar recentelijk op Twitter is mij dan toch het leven zuur gemaakt. Door een... ex-forumlid. Deze persoon heeft mij zelfs 'gedoxxt' door mijn anonieme Twitter-account publiekelijk te verbinden aan mijn naam en de URL van dit forum. Deze persoon was uit op wraak, in een poging om andere Twitteraars met wie ik in discussie ging op te stoken om mij lastig te vallen. Deze poging is echter mislukt, omdat andere Twitteraars niet toehapten. Zoals je ziet noem ik deze persoon (nog) niet bij naam, deze tactiek houd ik achter voor als het echt nodig blijkt te zijn. Mocht deze post de desbetreffende persoon (die zich ook negatief over mij en mijn forum uitlaat op Facebook) bereiken, beschouw dit dan als een waarschiwing: ik weet net zo veel over jou als jij over mij en kan dit ook tegen jou gebruiken!

Dit voormalig forumlid heeft problemen met mijn oproepen tot donaties, naast andere openlijke kritiek op mijn persoon. Dit zijn de negatieve krachten waar je tegen op bokst als je je nek uitsteekt, beste mensen. Laat mij maar de hoge boom zijn die veel wind vangt, ik sta stevig genoeg. Als je dat wat waard is, laat me dit weten middels een eenmalige of maandelijkse donatie. De PayPal-knoppen vind je op de homepage. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN als dat makkelijker is: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt eveneens overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, ik ontvang hiervoor een commissie.

Ik reken op jullie gulle steun, alvast bedankt!

Mike
 
De meest goedbedoelde donaties, rechtstreeks vanuit het hart, vinden spontaan plaats vanuit een innerlijke motivatie. De afgelopen weken heeft een aantal van jullie mijn hart meermaals weten te raken met een ongevraagde bijdrage. Sommige waren bescheiden, andere verrassend gul, maar bedenk dat ALLE STEUN welkom is, hoe groot of klein ook. Bedankt, jullie weten wie jullie zijn.

Wie nu nog denkt dat een wereldwijde lockdown plaatsvindt omdat er een griepje rondwaart is niet meer te redden. Wie denkt dat dit een soort moderne pest is evenmin. De komende tijd hebben we veel positiefs om naar uit te kijken, zowel op het economische vlak als het medische, onze energievoorziening en vele, vele andere zaken die ons allemaal aan gaan en ons leven permanent zullen veranderen.

Toch zullen sommigen van jullie willen blijven vasthouden aan de oude realiteit. Ik vergelijk dit met een slechte vriend(in) die je al vele jaren kent - je hebt er in principe niets aan, maar je kent hem/haar nu al zo lang dat deze persoon er nu eenmaal bij is gaan horen. Deze mensen proberen mij te overtuigen dat 'de wereld nu eenmaal zo in elkaar zit' of dat 'de strijd allang gestreden is' en dat Trump en Poetin onderdeel uitmaken van hetzelfde boosaardige complot. Ook deze mensen kan ik niet helpen. De geest is of een gevangenis of een springplank in het diepe.

Mocht je al een tijdje overwegen of je wel of niet wil doneren aan dit forum als teken van dankbaarheid voor mijn dagelijkse inspanningen, dan is nu het moment. Normaal verbind ik niet zo snel een deadline aan het doen van donaties, maar nu verzoek ik je toch echt om VANDAAG OF MORGEN de knoop door te hakken. Als mijn voorspellingen uitkomen hebben we nl. vanaf dinsdag of woensdag 10 dagen lang geen internet- en telefoonverkeer meer.

Forumlid Marjan stuurde me ook nog onderstaand plaatje:



Doe er je voordeel mee. Het effect wordt nog verder versterkt als je ook nadenkt over de kwaliteit van je water. Als je overweegt of en wanneer je een Kangen-apparaat zou willen aanschaffen, dat je waterstofrijk en zuurstofrijk water verschaft vergelijkbaar qua structuur met bergwater (H3O2), dan is ook NU het moment.

De PayPal-knoppen voor een eenmalige donatie of een maandabonnement vind je op de homepage. Je kunt me ook emailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Op datzelfde emailadres kun je ook terecht voor vragen over Kangen-water. Zoals altijd hoop en reken ik op jullie gulheid en goedheid van hart en dank ik jullie bij voorbaat voor alle steun. Houd jezelf gezond van lijf, hart en geest de komende dagen!

Mike
 
Hierbij wil ik iedereen die in korte tijd heeft gedoneerd sinds mijn vorige oproep van harte bedanken, het voelt goed om jullie steun te mogen ontvangen! Daarnaast hebben QAnon en COVID-19 de tongen goed losgemaakt, ik heb nu eindlijk weer een echt forum waar voortdurend uitwisseling van kennis en informatie plaatsvindt, dank!

We leven in een tijd waarin ieder van ons zijn/haar persoonlijke waarheid tegenkomt, er is geen ontsnappen meer aan. Dit heeft ook invloed op het collectief. We zien optimisten, pessimisten, twijfelaars of mensen die het gewoonweg niet weten - en natuurlijk helaas nog steeds hordes onwetenden. Dit is allemaal aan het convergeren tot een climax, waarbij zowel de duisternis als het licht in kracht toenemen. Dit is de splijting van de Rode Zee - aan welke kant sta jij?

Om de negatievelingen alvast voor te zijn:

Nee, mijn vorige oproep tot donaties binnen 1-2 dagen was geen slimme marketing-truc om snel even wat extra geld binnen te harken. Nu we nog steeds beschikken over internet en telefonie en de voorspellingen van de 10 days of darkness dus (nog) niet zijn uitgekomen is het heel makkelijk om aan de zijlijn te oordelen en mijn oproep uit te leggen als 'snel even geld maken'. Daar is het mij niet om te doen, ik (en anderen) doe m'n uiterste best om op handen staande ontwikkelingen zo goed mogelijk te analyseren en te voorspellen. Hier maken we soms verkeerde inschattingen in, omdat ons steeds 'kruimels' voorgeschoteld worden. Dat moet ook, want anders zou de vijand veel te makkelijk kunnen anticiperen op geplande acties en operaties.

Momenteel zijn we van mening dat er reddingsoperaties plaatsvinden van kinderen die ondergronds worden gehouden voor ritueel misbruik, waarvan sommige zelfs daar zijn geboren. Het is heel erg makkelijk om hier lacherig over te doen, maar de tijd zal het leren. Wie nog wel 'aan boord' is - en gezien de reacties zijn dat er meer wel dan niet - en nog niet heeft gedoneerd wil ik vragen om een financiele bijdrage te leveren voor dit GRATIS forum waar ik DAGELIJKS veel tijd en energie in stop. Je kunt gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage of mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat aan te schaffen, antioxidantrijk water is immers zeer welkom in deze corona-tijden!

Wederom alvast bedankt voor jullie steun!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.690
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan