Donaties

Goed dat je vermeldt dat je dit via PayPal hebt gedaan! Ik heb zojuist gecheckt, de donatie is op 2 juli binnengekomen, ik denk dat ik hem over het hoofd heb gezien. Alsnog bedankt, Binc!

Mike
 
Hoi Mike,

Weet je wel zeker dat dat dan mijn donatie is? Want ik heb het pas 4 juli overgemaakt. En jij zegt dat het de 2e bijgeschreven is?
 
Zojuist nogmaals gecheckt. Op 2 juli heb ik een donatie ontvangen op jouw naam, die ik om privacyredenen hier niet zal noemen.

Mike
 
Heel vreemd. Maar ik geloof je. Fijn dat het in elk geval is aangekomen!!
 
Vandaag, 11 juli 2018, bestaat dit forum 7 jaar. Dankjewel voor jullie donaties, Medusa en Marijan!

Wie dit forum ook een warm hart toedraagt en wil doneren kan gebruik maken van de twee knoppen voor eenmalige donaties of een maandabonnement of mij emailen op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook investeren in een Kangen-apparaat via mij, aangezien ik voor elke verkoop een bonus krijg.

2018 is een belangrijk jaar, er staat veel te gebeuren en op korte termijn. Ik ben ervan overtuigd dat we op een keerpunt staan en een betere wereld krijgen!

Mike
 
Dank aan Tim, Medusa en Joost voor jullie donaties!

Het is weer een nieuwe maand en zoals ik me had voorgenomen aan het begin van dit jaar doe ik elke maand aan het begin een oproep tot donaties.

2018 wordt een glorieus jaar. We zijn zojuist de maand augustus ingegaan, een maand vol wereldschokkende onthullingen. Hier bij Fa(c)ts Forum zitten we er dagelijks bovenop.

Als je je waardering voor onze inspanningen wil tonen kun je een eenmalige bijdrage doen of een 'abonnement' nemen, zie de PayPal-knoppen op de homepage. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat via nij te kopen. Je kunt ook contact met me opnemen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Alvast bedankt voor je steun!

Mike
 
Dank, Dutch Engstrom, voor je maandabonnement. Dank ook aan alle anderen die maandelijks vast doneren!

Mike
 
Hoi Mike,

Begin 2019 wil ik weer eenmalig doneren. Nu gaat dat niet meer. je kunt alleen een vast bedrag per maand doneren. Is er een mogelijkheid om dat dan toch eenmalig te doen?

Dorothé
 
Prima.

Kun je je bankrekening mededelen of wil je het me per email sturen?

Dan zorg ik ervoor dat het in januari weer in orde komt.

Dorothé
 
Dorothe, bedankt voor je donatie. Ergens halverwege het jaar ben ik gestopt met maandelijkse verzoeken om donaties. Mijn goede voornemen voor 2019 is om dit wel op maandelijkse basis te blijven doen.

Graag wil ik iedereen die een vaste maandelijkse donatie doet bedanken voor hun bijdrage, jullie zijn in de eerste helft van 2018 met naam en toenaam genoemd. Mocht je nog in een gulle bui zijn aan het begin van 2019, je kunt een eenmalige donatie doen via PayPal of een PayPal-abonnement nemen, zie de buttons op de homepage van dit forum. Mocht je geen PayPal-account hebben en ook niet willen aanmaken, neem dan contact met mij op via mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN.

Beste wensen allemaal!

Mike
 
Het is begin februari en ik wil wederom mijn vaste donateurs bedanken voor hun bijdrages. Tevens wil ik iedereen die dit leest er aan herinneren dat dit forum mogelijk wordt gemaakt door mijn belangeloze inzet. Mijn primaire motivatie is nl. niet geld of inkomsten, dus verwar mijn drang om kennis te delen niet met mijn verzoeken om donaties. Beschouw je donatie uitsluitend als blijk van waardering voor wat ik voor jou doe, elke dag weer.

Bedenk ook dat dat dit forum zo’n 3000 unieke bezoekers per dag trekt. Dat zijn een slordige 90.000 bezoekers per maand. Als slechts 3000 bezoekers 1 euro per maand vast zouden doneren, zou ik hier een maandinkomen aan over kunnen houden waardoor ik mijn baan op kan geven en me hier full-time op zou kunnen richten. In theorie is dat niet moeilijk, maar de praktijk is helaas weerbarstiger.

Hoe dan ook, het is jullie keus. In principe is dit forum gratis, ik ga het niet achter een betaalmuur zetten (wat je al aan het denken zou moeten zetten, mijn motivatie is niet financieel!). Op de homepage van dit forum vind je een knop om eenmalig een donatie te doen en een knop om een abonnement te nemen via PayPal. Je kunt me ook mailen (mikedonkers10(at)gmail(punt)com) voor mijn IBAN om je vrijwillige bijdrage rechtstreeks op mijn rekening te storten. Alvast bedankt voor je bijdrage!

Mike
 
Het is alweer 6 maart, het begin van een nieuwe maand. Ik heb me voorgenomen dit jaar wel elke maand te herinneren aan de mogelijkheid om te doneren. Op de homepage van dit forum vind je twee PayPal-knoppen, 1 om een eenmalige donatie te doen en 1 om een maandabonnement te nemen, dat je ook weer wanneer je maar wil kunt beeindigen. Wie mijn dagelijkse inspanningen voor dit GRATIS forum waardeert en niet via PayPal wil doneren, kan mij mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen mij te steunen door een Kangen-apparaat aan te schaffen. Alvast bedankt voor je steun!

Mike
 
Gisteravond laat €50 overgemaakt, zie onder de tekst

Een donatie van dit bedrag lijkt veel, maar wat koop je nou nog voor €50?
Zolang je het financieel kan dragen is dit niks teveel.

Het moet mensen eens duidelijk worden dat goede info geld waard is.

Als ik kijk naar wat ik wel niet besteed heb aan van alles en nog wat om mijn gezondheid op peil te krijgen, is dit een schijntje! En om het helemaal spectaculair te maken; mijn gezondheid op peil te krijgen is pas begonnen op dit forum!!

Als ik kijk naar wat de 'blokkeerfriezen' aan geld binnenharkten voor o.a. de proceskosten vind ik het diep triest dat hier zo weinig binnenkomt.
Zelf heb ik financieel ook weinig tot niks in het verleden op dit forum bijgedragen, maar die tijd is nu voorbij!

Geschreven vanuit hart en nieren en vanuit Dokkum


Trotse boer
Warner de Vries


 
Dankjewel, Trotse Boer!!! Zoals eerder gezegd en geschreven, ik zou mijn baan kunnen opzeggen als 3000 mensen structureel 1 euro per maand zouden doneren. Of 1500 mensen 2 euro p.m. Of 1000 mensen 3 euro p.m. Of 500 mensen 6 euro p.m. Of 100 mensen 30 euro p.m. Of 60 mensen 50 euro p.m. Ik noem maar een paar dwarsstraten. Zoals je ziet is het allemaal goed te doen, maar de bal ligt bij jullie. Hoe dan ook, ik weiger om dit forum achter een betaalmuur te zetten en 'exclusief' te maken voor 'leden'!

Mike
 
Beste forumleden en stille lezers, ondanks mijn voornemen om aan het begin van elke maand dit jaar een oproep te doen voor donaties heb ik nu al 3 maanden achtereen verzaakt om gehoor te geven aan dit voornemen.

Ik wil allereerst alle vaste donateurs bedanken. Via deze weg doe ik een beroep op forumleden en lezers om mij te helpen met het dekken van de stijgende kosten om dit forum draaiende te houden. Omdat dit forum blijft groeien is er alsmaar meer webruimte nodig om het forum snel en efficient te laten verlopen. Dit jaar heeft dit geresulteerd in een verdubbeling van de kosten van voorgaande jaren. Nu kan ik natuurlijk overstappen naar een goedkopere provider, maar kijk eens hoe dit forum draait: het is vrijwel nooit down en ook met de snelheid is niets mis, bovendien verleent deze provider een uitstekende kwaliteit van service als er wel iets mis is.

Daarom wil ik een soort crowdfunding-actie opzetten deze maand. Ik wil iedereen die dit forum een warm hart toedraagt en normaal niet doneert vragen om gedurende het restant van de maand juni wel te doneren, zodat ik niet zelf hoef op te draaien voor de stijgende kosten die nodig zijn voor het in stand houden van dit forum over voeding, gezondheid, spiritualiteit en (geo)politiek. Op de homepage van dit forum vind je knoppen voor PayPal, je kunt me ook mailen voor min IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Ik hoop en reken op jullie gulheid, alvast bedankt!

Mike
 
Ron Fonteine zei afgelopen zondag tegen mij dat Nederlanders graag iets terug willen krijgen voor hun donatie(s), hij raadde mij aan om een soort e-book of iets dergelijks in elkaar te steken. Maar jullie krijgen al iets terug, nl. DIT FORUM! Let wel, dit GRATIS forum! Ik hoop dan ook dankzij jullie steun kostendekkend dit forum te kunnen voortzetten. Bedenk wat je zou missen als dit forum er niet was? Hoeveel is het je waard?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.672
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan