Donaties

Hier wil ik ook nog even reageren Mike.
Ik ben je er dankbaar voor het opstellen van dit forum, en voor het beschikbaar stellen van alle informatie. Ik wil liever even wachten met doneren omdat ik momenteel zo'n beetje elk dubbeltje om moet draaien. Ik hoop dat je dit begrijpt. Wellicht kan ik je wat doneren als ik er financieel wat beter voor sta.

Ik vind het leuk dat je zo succesvol bent met je artikelen die je schrijft voor The Iconoclast!
 
Het is 2 april, 2e paasdag, en weer het begin van een nieuwe maand. Mijn goede voornemen voor 2018 was om gedurende het hele jaar aan het begin van iedere maand op te roepen tot donaties. Uiteraard zijn deze geheel vrijwillig en er is ook geen minimumbedrag aan verbonden.

Dit is jullie manier om je waardering uit te spreken voor dit GRATIS forum. Het is ook bedoeld om mij financieel te ondersteunen voor een nieuw initiatief, dat ik eveneens gratis wil aanbieden maar waar ik ook een verdienmodel aan wil hangen.

Mijn plan is niet langer om peperdure bandbreedte beschikbaar te maken voor podcasts over voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek, maar door deze te gaan plaatsen op een bestaand platform. Gezien de hoge waarschijnlijkheid van censuur op YouTube zit ik te denken aan Bitchute. Ik moet echter nog in de leer over hoe ik filmpjes in elkaar moet zetten en daarnaast ben ik nog steeds in gesprek met potentiele producenten van producten die ik in mijn podcasts onder de aandacht wil brengen.

Voor wie ongeduldig wordt, bedenk dat het succes van een goed initiatief hem voornamelijk zit in een goede voorbereiding. Er gebeurt meer achter de schermen dan je denkt, ik zit niet stil! D.m.v. vrijwillige donaties kun je mij steunen en mij laten weten hoezeer je mijn werk op prijs stelt.

Alvast bedankt!

Mike
 
Zojuist heeft een stille lezer een betaalprofiel aangemaakt op PayPal. Deze persoon stort 2 euro per maand op mijn PayPal-account. Dank daarvoor! Als 3000 forumleden slechts 1 euro per maand zouden doneren, kan ik dit fulltime gaan doen!

Mike
 
Vanochtend werd ik wakker en zag dat opnieuw een stille lezer een betaalprofiel heeft aangemaakt op PayPal, deze keer voor 5 euro per maand. Dank hiervoor! Hoe meer actieve forumleden en stille lezers dit soort kleine bedragen doneren, hoe dichter ik kom bij de mogelijkheid om dit forum plus andere bewustmakende activiteiten fulltime te kunnen ontplooien. Dit forum trekt 3000 bezoekers per dag. Ik heb slechts 3000 vaste donateurs per maand nodig om hier van te kunnen leven. Dat zijn 10 vaste donateurs per dag, oftewel 0,3% van het aantal bezoekers dat hier dagelijks komt. Dat moet toch te doen zijn?

Mike
 
Stille lezer Jackie heeft zich bij mij gemeld via email. Zij wil graag een donatie doen, maar heeft geen PayPal. Uiteraard is dit ook mogelijk, mail mij voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Of je een eenmalige donatie wil doen of een meer structurele laat ik aan jou, ook de hoogte van het bedrag mag je zelf bepalen.

Mike
 
En weer een stille lezer die zich heeft aangesloten met een vaste maandelijkse donatie. Dank, dank, dank!

Mike
 
Fred, bedankt voor het aanmaken van een betaalprofiel bij PayPal, zodat je maandelijks een bescheiden bedrag kunt doneren. Zoals gezegd, ik heb 3000 bezoekers per dag maar heb slechts 3000 PER MAAND nodig om dit fulltime te kunnen doen!

Mike
 
Zoals al eerder gezegd, ik zou dit graag fulltime willen gaan doen, maar dan moet ik er een inkomen aan kunnen ontlenen. Eigenlijk hoeft dit niet zo moeilijk te zijn: ik krijg dagelijks rond de 3.000 unieke bezoekers op dit forum, dat zijn er 90.000 per maand, dat zijn er iets meer dan een miljoen per jaar. Ik heb slechts 3000 bezoekers per maand nodig die een vaste donatie doen van 1 euro en ik hoef dit niet meer tussen de bedrijven door te doen. Dat moet toch te doen zijn?

Op 10 mei a.s. word ik 51. Het mooiste verjaarskado dat jullie me kunnen geven is vaste donateur worden. Dit kan door een betaalprofiel aan te maken op PayPal om mij te emailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike
 
Hoi Mike,

Ik heb dit jaar 2 keer gedoneerd en ik wil in het vervolg gewoon 1 keer per jaar zo een compleet bedrag doen.

Al met al flink meer dan 1 euro per maand dus. We hebben het er al een keer over gehad, dat dit dan ook in orde was. Ik voel me een beetje schuldig dat ik niet elke maand doneer, maar ik voel me hierbij fijner.

Dorothé
 
Je hoeft je niet schuldig te voelen, Dorothe. Alle hulp is welkom en wordt zeer gewaardeerd. Kies de vorm en het bedrag die bij je past.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.688
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan