Donaties

Oplettende forumlezers en stille lezers zullen het wellicht al gezien hebben: de nieuwe PayPal-knop rechts op de homepage, onder de zoekfunctie.

A.s. donderdag, 10 mei, word ik 51 jaar. Je kunt me geen beter verjaardagskado geven dan een 'abonnement' nemen op mijm forum. Ik heb 5 opties voor een maandbedrag, varierend van 5 tot 25 euro. Ik heb slechts duizend vaste donateurs nodig om hier een fulltime-baan van te maken. Kun je je voorstellen hoeveel ik voor jullie kan betekenen als ik dit niet langer meer tussen de bedrijven door hoef te doen en hier een inkomen aan kan ontlenen?

Ik hoop dan ook op vele kado's. De andere PayPal-knop voor eenmalige donaties blijft ook staan, alles wordt gewaardeerd. Mocht je niet willen doneren via PayPal, dan kun je contact met me opnemen via mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN.

Alvast bedankt voor je steun, ieder van jullie!

Mike
 
Vandaag, 2 jaar geleden, kreeg ik de boodschap van Sally Fallon dat ze niet langer meer met mij kon samenwerken namens de WAPF, op basis van klachten van bepaalde forumleden en/of stille lezers die anoniem achter mijn rug om structureel aan het klagen waren bij Sally. Ondanks pogingen van forumleden Tanja en Mark om duidelijk te maken dat dit slechts een kleine, maar zeer negatieve minderheid betreft hield ze voet bij stuk en had ik geen andere keus dan het Weston Price Forum om te dopen in Fa(c)ts Forum.

Nu, 2 jaar later, krijg ik gelijk en blijkt elke dag meer dat politiek en voeding niet gescheiden kunnen worden. Dit forum heeft van het begin af aan een UNIEKE benadering gekozen en bestaat nu al bijna 7 jaar, zonder dat ik ook maar enige concessie heb gedaan, niet aan mijn criticasters en niet aan de WAPF. Als je dit waardeert kun je je waardering uitspreken door middel van een eenmalige donatie of door vaste donateur te worden van mijn forum. Je vindt PayPal-knoppen voor beide doeleinden op de homepage. Jullie bijdrage(s) wordt/worden zeer gewaardeerd!

Mike
 
Dankjewel weer voor je donatie, Medusa. Het is weer een nieuwe maand en ik doe wederom een oproep tot donaties. Er staan nu twee PayPal-knoppen op dit forum: 1 voor eenmalige donaties en 1 voor een maandelijks 'abonnement'. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Juni wordt een belangrijke maand. We gaan een nieuwe fase in, de fase van gerechtigheid. Uiteraard zit het Fa(c)ts Forum er weer bovenop. Volgende maand bestaat dit forum 7 jaar, het is in het leven geroepen op 11 juli 2011. Al 7 jaar span ik mij kosteloos in voor meer kennis en bewustzijn over voeding en gezonhdheid, geopolitiek en spiritualiteit. Dit is je kans om iets terug te geven aan mij voor mijn inspanningen.

Binnenkort een zeer belangrijke nieuwe ontdekking op het gebied van gezondheid die ik heb gedaan. Nog even geduld, met een beetje geluk kan ik later deze maand hier meer over zeggen.

Mike
 
Ik wil je wel doneren Mike maar ook liever 1x in het jaar. Dus eind van het jaar vind ik het handigste.
 
Dank wederom voor je donatie, Medusa.

Het is weer het begin van een nieuwe maand en dus doe ik weer een beroep op jullie actieve forumleden en stille meelezers om te doneren. Je kunt zowel een eenmalige donatie doen als een 'maandabonnement' op dit forum nemen.

Een andere manier om mij te steunen is door via mij een Kangen-apparaat aan te schaffen. Niet alleen doe je jezelf en de mensen om je heen hiermee een groot plezier, ik krijg er ook een bonus van.

Op 11 juli a.s. bestaat dit forum 7 jaar. Reeds 7 jaar zet ik me dagelijks in voor alternatieve informatieuitwisseling en kennisverspreiding op het gebied van voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek. Er zijn zeer grote en wereldschokkende ontwikkelingen op komst en bij Fa(c)ts Forum zitten we er hier bovenop!

Laat dus je waardering blijken voor dit platform middels een donatie of een aankoop van een Kangen-machine. Alvast bedankt voor jullie financiele blijk van waardering!

Mike
 
Er is iets vreemds aan de hand met mijn betaalapp, ik zie niet alle donaties die rechtstreeks zijn overgemaakt naar mijn rekening op tijd. Met terugwerkende kracht dank aan Mieke, Tim, Pascale en Joost. Binc, tenzij ik ook jouw donatie pas veel later kan zien ben ik bang dat de overmaking niet gelukt is, maar met zekerheid kan ik dat niet zeggen.

Mike
 
Ik heb het de 4e via Paypal gedaan.
Dus niet rechtstreeks. Ik wacht nog even af deze week of het bij je binnen is. Wanneer dat niet het geval is neem ik contact op met Paypal.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan