Donaties

Over de donaties: soms houd ik op Mikes verzoek een aantal nieuwssites in de gaten en plaats interessante artikelen hier op het forum.,
Ik kan je vertellen dat het best veel werk is cq tijd kost en Mike zit er nog veel meer bovenop dan ik in die paar dagen. Dat doet hij al heel lang dus is het in mijn ogen terecht dat de forummers hem sponsoren voor al zijn inzet. En vooral voor het 'connecten van de dots', want nieuws kun je zelf ook opzoeken maar het is juist zijn visie waar ik en volgens mij veel forummers veel aan hebben.
Dat wou ik even kwijt.
 
Dankjewel, Elkedageenei. Zoals al eerder gezegd, ik zou dit graag fulltime willen gaan doen, maar dan moet ik er een inkomen aan kunnen ontlenen. Eigenlijk hoeft dit niet zo moeilijk te zijn: ik krijg dagelijks rond de 3.000 unieke bezoekers op dit forum, dat zijn er 90.000 per maand, dat zijn er iets meer dan een miljoen per jaar. Ik heb slechts 3000 bezoekers per maand nodig die een vaste donatie doen van 1 euro en ik hoef dit niet meer tussen de bedrijven door te doen. Dat moet toch te doen zijn?

Op 10 mei a.s. word ik 51. Het mooiste verjaarskado dat jullie me kunnen geven is vaste donateur worden. Dit kan door een betaalprofiel aan te maken op PayPal om mij te emailen voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike
 
Oplettende forumlezers en stille lezers zullen het wellicht al gezien hebben: de nieuwe PayPal-knop rechts op de homepage, onder de zoekfunctie.

A.s. donderdag, 10 mei, word ik 51 jaar. Je kunt me geen beter verjaardagskado geven dan een 'abonnement' nemen op mijm forum. Ik heb 5 opties voor een maandbedrag, varierend van 5 tot 25 euro. Ik heb slechts duizend vaste donateurs nodig om hier een fulltime-baan van te maken. Kun je je voorstellen hoeveel ik voor jullie kan betekenen als ik dit niet langer meer tussen de bedrijven door hoef te doen en hier een inkomen aan kan ontlenen?

Ik hoop dan ook op vele kado's. De andere PayPal-knop voor eenmalige donaties blijft ook staan, alles wordt gewaardeerd. Mocht je niet willen doneren via PayPal, dan kun je contact met me opnemen via mikedonkers10(at)gmail(punt)com voor mijn IBAN.

Alvast bedankt voor je steun, ieder van jullie!

Mike
 
Hoi Mike,

Ook ik wil je vandaag hartelijk feliciteren met je verjaardag. Maak er een mooie relaxed dag van.
Geniet ervan!!

Dorothé
 
Medusa, Godsgeschenk en Marijan, bedankt voor jullie felicitaties.

jasper, bedankt dat je besloten hebt om vaste donateur te worden!

Mike
 
Vandaag, 2 jaar geleden, kreeg ik de boodschap van Sally Fallon dat ze niet langer meer met mij kon samenwerken namens de WAPF, op basis van klachten van bepaalde forumleden en/of stille lezers die anoniem achter mijn rug om structureel aan het klagen waren bij Sally. Ondanks pogingen van forumleden Tanja en Mark om duidelijk te maken dat dit slechts een kleine, maar zeer negatieve minderheid betreft hield ze voet bij stuk en had ik geen andere keus dan het Weston Price Forum om te dopen in Fa(c)ts Forum.

Nu, 2 jaar later, krijg ik gelijk en blijkt elke dag meer dat politiek en voeding niet gescheiden kunnen worden. Dit forum heeft van het begin af aan een UNIEKE benadering gekozen en bestaat nu al bijna 7 jaar, zonder dat ik ook maar enige concessie heb gedaan, niet aan mijn criticasters en niet aan de WAPF. Als je dit waardeert kun je je waardering uitspreken door middel van een eenmalige donatie of door vaste donateur te worden van mijn forum. Je vindt PayPal-knoppen voor beide doeleinden op de homepage. Jullie bijdrage(s) wordt/worden zeer gewaardeerd!

Mike

 
Dankjewel weer voor je donatie, Medusa. Het is weer een nieuwe maand en ik doe wederom een oproep tot donaties. Er staan nu twee PayPal-knoppen op dit forum: 1 voor eenmalige donaties en 1 voor een maandelijks 'abonnement'. Je kunt me ook mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Juni wordt een belangrijke maand. We gaan een nieuwe fase in, de fase van gerechtigheid. Uiteraard zit het Fa(c)ts Forum er weer bovenop. Volgende maand bestaat dit forum 7 jaar, het is in het leven geroepen op 11 juli 2011. Al 7 jaar span ik mij kosteloos in voor meer kennis en bewustzijn over voeding en gezonhdheid, geopolitiek en spiritualiteit. Dit is je kans om iets terug te geven aan mij voor mijn inspanningen.

Binnenkort een zeer belangrijke nieuwe ontdekking op het gebied van gezondheid die ik heb gedaan. Nog even geduld, met een beetje geluk kan ik later deze maand hier meer over zeggen.

Mike
 
Binnenkort een zeer belangrijke nieuwe ontdekking op het gebied van gezondheid die ik heb gedaan. Nog even geduld, met een beetje geluk kan ik later deze maand hier meer over zeggen.

Volgens mij heb je hier heel lang geleden op dotcom radio ook al eens iets over gezegd. Je maakt het wel spannend zo!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.251
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan