Donaties

Bedankt voor je openheid Mike. Hoewel het overbodig is te zeggen, steun ik je initiatief van harte. Waarschijnlijk liep ik in gedachte al te ver vooruit, want ik was in de veronderstelling dat je misschien wel eens de Nederlandse AJ zou worden, Mike Jones haha, of een nieuwe Qtuber. Volgens mij is er wel een behoefte aan een regelmatige en goed onderbouwde update van het (alternatieve) nieuws in helder Nederlands. Wie weet wat de toekomst nog in petto heeft?
Bij deze stuur ik je nog wat energie in de vorm van geld om je nog meer te motiveren (ik kan het lijden...) en een tipje van de sluier over mezelf.

Tim
 
Bedankt voor je openheid Mike. Hoewel het overbodig is te zeggen, steun ik je initiatief van harte. Waarschijnlijk liep ik in gedachte al te ver vooruit, want ik was in de veronderstelling dat je misschien wel eens de Nederlandse AJ zou worden, Mike Jones haha, of een nieuwe Qtuber. Volgens mij is er wel een behoefte aan een regelmatige en goed onderbouwde update van het (alternatieve) nieuws in helder Nederlands. Wie weet wat de toekomst nog in petto heeft?
Bij deze stuur ik je nog wat energie in de vorm van geld om je nog meer te motiveren (ik kan het lijden...) en een tipje van de sluier over mezelf.

Tim

 
Dank voor je bijdrages, Tim, zowel financieel als inhoudelijk. Ik wil iets terugdoen. Je hebt me gemaild en nu ik meer weet over je gezondheidstoestand ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

Mike
 
Zo Tim dat is heftig. Iemand reageerde op jou met de tip van wietolie, ik zie in mijn omgeving daar een paar goede resultaten mee bij Parkinson.
Moest ook denken aan Niek Servaas heb je weleens van hem gehoord? Een o zo wijze man gevangen in zijn lichaam. Er is veel over hem te vinden op internet; http://niekzervaas.nl/Niek_Site/Over_mij_-_About_me.html

Mike wat een goed initiatief. Omdat je als geen ander in staat bent de puntene aan elkaar te verbinden, zegt waar het op staat en een scherpe vooruiziende blik hebt die al vaak is uitgekomen.
Dat je dat allemaal doet (want wat gaat daar veel tijd in zitten) en gratis beschikbaar maakt, verdient zeker een donatie!
 
@ elkedageenei
Niek is in mijn zoektocht inderdaad weleens voorbij gekomen.
Ook heb ik hennepolie, wietolie en cbd olie geprobeerd.

@ Mike
Als ik de energie heb zal ik een reactie en mijn "cv" mailen.

Beide bedankt.

Tim
 
Beste forumleden en stille lezers,

Er is weer een nieuwe maand aangebroken en dus doe ik wederom een beroep op jullie om te doneren. Sinds mijn aankondiging eind januari dat ik een nieuw internetplatform wil opstarten om daar podcasts te gaan plaatsen, zodat ik snel en adequaat kan reageren op de razendsnelle ontwikkelingen op het gebied van voeding en gezondheid, spiritualieit en geopolitiek, lijkt het alsof er niets is gebeurd, maar neem maar van mij aan dat er achter de schermen volop aan wordt gewerkt! Ik wil hier een verdienmodel aan hangen en de vertraging zit hem vooral in het benaderen van potentiele zakenpartners en gesprekken voeren met hen over samenwerking en een verdeelsleutel.

In zijn algemeenheid wil ik het volgende kwijt over het huidige platform, dit forum. Fa(c)tsforum (v/h Weston Price Forum) bestaat al sinds juli 2011 en heeft altijd aan de voorhoede gestaan van kennis- en informatievoorziening op het gebied van voeding en spiritualiteit. Later kwam daar ook geopolitiek bij. Dat stuitte wel eens op kritiek en heeft me zelfs de banden met de WAPF gekost, maar hoe rechtvaardig voelt het om nu te zien dat recente politieke ontwikkelingen rechtstreeks te maken blijken te hebben met 'medicatie' voor depressies, vaccins en zelfs straling van mobiele telefoons en andere EMF-velden, zoals ik altijd al zei! Dankzij recente ontwikkelingen ondervind ik nu eindelijk bevestiging van uitspraken die terug gaan naar het prille begin. Ron Fonteine, de man met wie het ooit allemaal is begonnen voor mij, heeft dezelfde ervaring - ook hij ziet zijn uitspraken na minstens 10 jaar bevestigd.

In december 2012 werd stilzwijgend een nieuwe wet ingevoerd, die bepaalde dat je op het internet geen gezondheidsclaims mocht doen over bepaalde producten als je daar financieel baat bij hebt. Als deze wet er niet was geweest, had ik al jarenlang advertentiegeld kunnen vragen voor banners op dit forum, maar dit zou ten koste zijn gegaan van mijn vrijheid van meningsuiting en dat is altijd het hoogste goed geweest hier. Toen de wet een feit was, sloten sites als die van het Kruidenvrouwtje en Earth Matters de deuren. Ik ben echter nooit gezwicht voor deze druk. Ruim 6 jaar na dato maak ik nog steeds dit forum gratis en voor iedereen toegankelijk en communiceren we hier nog altijd op het scherpst van de snede.

Met de huidige internetcensuur op social media wordt de dreiging van cyberaanvallen of andersoortige onderdrukking echter alsmaar groter. Het is niet ondenkbaar dat ik op termijn juridische hulp zal moeten inschakelen. Jullie financiele hulp en ondersteuning wordt daarom nog steeds gewaardeerd. In het algemeen is het ook jullie kans om je waardering uit te speken voor mijn niet-aflatende pogingen om gedurende al die jaren jullie kosteloos te informeren en inspireren. Je leest hier nieuws dat pas jaren nadien actueel is, omdat deze kennis structureel onder de pet wordt gehouden. Wil je dat dit forum op de muziek vooruit blijft lopen, gebruik dan de PayPal-knop op de homepage van het forum of mail mij voor mijn rekeningnummer op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt allemaal voor jullie bijdrage!

Mike
 
Òok Tommy Robinson zit op hetzelfde gedachtespoor als ik en wil zijn eigen gedecentraliseerde internetplatform lanceren i.p.v. afhankelijk zijn van centrale platforms als YT en Twitter:



Voor mijn visie daarop, zie de lange post hierboven. Jullie donaties zijn zeer welkom!

Mike
 
Ook Stefan Molyneux bouwt zijn eigen gedecentraliseerde internetplatform en vraagt om donaties:



Molyneux geeft in de video ook aan dat het prijzig is om je eigen video- en audioplatform te bouwen. Steun mij in de strijd tegen censuur en werkelijke vrijheid van meningsuiting, meer uitgebreide uitleg 2 posts terug.

Mike
 
Hoorde net op Dotcomradio dat deze site zo'n 3000 bezoekers per dag heeft.
Zou toch mooi zijn als iedereen 1 euro per maand zou storten, dan kom je al een heel eind!
Ik heb de indruk dat dit topic niet heel veel wordt gelezen omdat men ervan uit gaat dat het een soort bedanktvoorjedonatie-topic is. Misschien is het een idee om je plannen uiteen te zetten in een nieuw topic "de toekomstplannen van Mike" of zo iets...
 
De eerste twee maanden van dit jaar kreeg ik de indruk dat dit wel degelijk veel gelezen werd. Het liep toen ook niet echt storm qua donaties, maar aan de bedankjes te zien die ik steevast heb gepost kun je opmaken dat er bijna dagelijks wel donaties werden gedaan, varierend van 5 tot 10 tot 25 tot soms wel 50 of zelfs 100 euro. Nu heb ik slechts van jou 1 donatie ontvangen.

Als 3000 bezoekers slechts 1 euro per maand zouden doneren zou ik hier een maandinkomen aan overhouden en kon ik stoppen met werken en me hier fulltime op storten. Hoe goed zou dat zijn! Ron Fonteine zegt dat ik de mensen iets moet teruggeven, zoals een bepaald uniek product, maar ik geef dagelijks al iets terug, nl. dit forum. Het zou mooi zijn als iedereen zijn/haar waardering zou omzetten in klinkende munt en mij een maandinkomen zou gunnen...

Mike

 
YW, Mike. You can count on me!

gBHiLHs.jpg


Tim
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.444
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan