Donaties

Het is 2 april, 2e paasdag, en weer het begin van een nieuwe maand. Mijn goede voornemen voor 2018 was om gedurende het hele jaar aan het begin van iedere maand op te roepen tot donaties. Uiteraard zijn deze geheel vrijwillig en er is ook geen minimumbedrag aan verbonden.

Dit is jullie manier om je waardering uit te spreken voor dit GRATIS forum. Het is ook bedoeld om mij financieel te ondersteunen voor een nieuw initiatief, dat ik eveneens gratis wil aanbieden maar waar ik ook een verdienmodel aan wil hangen.

Mijn plan is niet langer om peperdure bandbreedte beschikbaar te maken voor podcasts over voeding en gezondheid, spiritualiteit en geopolitiek, maar door deze te gaan plaatsen op een bestaand platform. Gezien de hoge waarschijnlijkheid van censuur op YouTube zit ik te denken aan Bitchute. Ik moet echter nog in de leer over hoe ik filmpjes in elkaar moet zetten en daarnaast ben ik nog steeds in gesprek met potentiele producenten van producten die ik in mijn podcasts onder de aandacht wil brengen.

Voor wie ongeduldig wordt, bedenk dat het succes van een goed initiatief hem voornamelijk zit in een goede voorbereiding. Er gebeurt meer achter de schermen dan je denkt, ik zit niet stil! D.m.v. vrijwillige donaties kun je mij steunen en mij laten weten hoezeer je mijn werk op prijs stelt.

Alvast bedankt!

Mike
 
Zojuist heeft een stille lezer een betaalprofiel aangemaakt op PayPal. Deze persoon stort 2 euro per maand op mijn PayPal-account. Dank daarvoor! Als 3000 forumleden slechts 1 euro per maand zouden doneren, kan ik dit fulltime gaan doen!

Mike
 
Goed plan, zo'n bedrag kan toch iedereen wel missen!
Als je een krant neemt ben je vele malen meer kwijt voor leugens en bedrog.
Mike steekt er heel veel tijd in om samen met ons op zoek te gaan naar de waarheid, daar mag best iets tegenover staan!
 
Vanochtend werd ik wakker en zag dat opnieuw een stille lezer een betaalprofiel heeft aangemaakt op PayPal, deze keer voor 5 euro per maand. Dank hiervoor! Hoe meer actieve forumleden en stille lezers dit soort kleine bedragen doneren, hoe dichter ik kom bij de mogelijkheid om dit forum plus andere bewustmakende activiteiten fulltime te kunnen ontplooien. Dit forum trekt 3000 bezoekers per dag. Ik heb slechts 3000 vaste donateurs per maand nodig om hier van te kunnen leven. Dat zijn 10 vaste donateurs per dag, oftewel 0,3% van het aantal bezoekers dat hier dagelijks komt. Dat moet toch te doen zijn?

Mike
 
Ik zou ook wel een betaalprofiel willen maken maar heb begrepen dan je dan je PayPal moet koppelen aan je bankrekening en dat doe ik liever niet.
Maar je kunt rekenen op een maandelijkse bijdrage hoor ;-)
 
Stille lezer Jackie heeft zich bij mij gemeld via email. Zij wil graag een donatie doen, maar heeft geen PayPal. Uiteraard is dit ook mogelijk, mail mij voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Of je een eenmalige donatie wil doen of een meer structurele laat ik aan jou, ook de hoogte van het bedrag mag je zelf bepalen.

Mike
 
En weer een stille lezer die zich heeft aangesloten met een vaste maandelijkse donatie. Dank, dank, dank!

Mike
 
Fred, bedankt voor het aanmaken van een betaalprofiel bij PayPal, zodat je maandelijks een bescheiden bedrag kunt doneren. Zoals gezegd, ik heb 3000 bezoekers per dag maar heb slechts 3000 PER MAAND nodig om dit fulltime te kunnen doen!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.191
Leden
8.634
Nieuwste lid
jiri
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan