Donaties

Zonder dat ik er om gevraagd heb is op 1 maart de stand ineens 225 euro. Zullen we deze maand dan toch maar aftellen naar de 0?

Mike
 
Het bedrag van 2023 euro aan donaties is behaald in een tijdsbestek van 4 maanden. Iets langer dan ik had gehoopt, maar uiteraard dank aan iedereen die heeft gedoneerd!

Ik heb een nieuw verzoek en ik hoop fat jullie mij kunnen helpen. Lees hier wat mij vandaag is overkomen, het gaat om een aanzienlijk lager bedrag: 135 euro. Dit moet toch snel bijeen zijn te brengen, toch?

Mike
 
Dat zeg ik al jjaren. Met gemiddeld 3000 unieke bezoekers PER DAG hoeven slechts 3000 bezoekers 1 euro PER MAAND te doneren om er voor te zorgen dat ik een vast inkomen heb waarmee ik prive kan rondkomen en de kosten van dit forum kan dekken. Daarom heb ik ook via PayPal abonnementen mogelijk gemaakt, maar helaas maken er te weinig mensen gebruik van.

Onvoorziene autokosten zijn voor mij momenteel zwaar, omdat ik van een schamele uitkering moet rondkomen. De lezingen die ik doe zijn ook geen vetpot. Er zijn manieren om het rendabeler te maken (betaalmuur, merchandise, nieuwsbrieven, social media, Zoom-sessies), maar dan wint het geld het van de principes en de inhoud.

Het zou eigenlijk een heel normale ruil moeten zijn: ik lever content via dit forum en jullie betalen maandelijks 1 euro als jullie 3000 sterk zijn. Of 1500 betalen 2 euro p.m. Of 1000 betalen 3 euro p.m. Of 500 betalen 6 euro p.m. Of 300 betalen per maand een tientje. Het zou allemaal niet zo ingewikkeld en vooral heel vanzelfsprekend moeten zijn.

Mike
 
Dat zeg ik al jjaren. Met gemiddeld 3000 unieke bezoekers PER DAG hoeven slechts 3000 bezoekers 1 euro PER MAAND te doneren om er voor te zorgen dat ik een vast inkomen heb waarmee ik prive kan rondkomen en de kosten van dit forum kan dekken. Daarom heb ik ook via PayPal abonnementen mogelijk gemaakt, maar helaas maken er te weinig mensen gebruik van.

Onvoorziene autokosten zijn voor mij momenteel zwaar, omdat ik van een schamele uitkering moet rondkomen. De lezingen die ik doe zijn ook geen vetpot. Er zijn manieren om het rendabeler te maken (betaalmuur, merchandise, nieuwsbrieven, social media, Zoom-sessies), maar dan wint het geld het van de principes en de inhoud.

Het zou eigenlijk een heel normale ruil moeten zijn: ik lever content via dit forum en jullie betalen maandelijks 1 euro als jullie 3000 sterk zijn. Of 1500 betalen 2 euro p.m. Of 1000 betalen 3 euro p.m. Of 500 betalen 6 euro p.m. Of 300 betalen per maand een tientje. Het zou allemaal niet zo ingewikkeld en vooral heel vanzelfsprekend moeten zijn.

Mike
Lijkt mij ook niks moeilijks aan. Men wil toch verbinding? Zovelen op 1 forum kunnen best 1 euro missen lijkt mij. Maar goed ik ga daar verder niet over. Denk dat iedereen bij zichzelf te rade moet gaan wat het hen waard is. En ja, zoom meetings vind ik wel een goed idee. Maakt het wat persoonlijkere interactie naar mijn idee. Maar ook dat is niet aan mij.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.442
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan