Demonstraties

Geen demonstratie maar een lezing. Bericht komt van privé TG dus geen linkje.
1708673105025.png

We zijn enorm verheugd en vereerd dat Christine Anderson speciaal naar Nederland komt om te spreken op het event van 17 maart! Geweldig om te zien dat mensen staan te springen om haar live te zien spreken en vragen aan haar te kunnen stellen. Dus wacht niet te lang met het reserveren van je tickets want op = op. Zie www.tfio.nl
 
Geen demonstratie maar een lezing. Bericht komt van privé TG dus geen linkje.
Bekijk bijlage 34691

We zijn enorm verheugd en vereerd dat Christine Anderson speciaal naar Nederland komt om te spreken op het event van 17 maart! Geweldig om te zien dat mensen staan te springen om haar live te zien spreken en vragen aan haar te kunnen stellen. Dus wacht niet te lang met het reserveren van je tickets want op = op. Zie www.tfio.nl
Da's exact op de datum van 4 jaar dictatuur
 


Het was een mooie demonstratie voor de vrede. Fijn om zoveel mensen te zien die zich ook al inzette tegen de C19 terreur. Als je eenmaal propaganda hebt ontmaskerd, dan zie je dat elke campagne vrijwel hetzelfde in elkaar steekt.Oorlog is moord, als je respect hebt voor de menselijke waardigheid en het leven zelf, dan wijs je het resoluut af.
 


Het was een mooie demonstratie voor de vrede. Fijn om zoveel mensen te zien die zich ook al inzette tegen de C19 terreur. Als je eenmaal propaganda hebt ontmaskerd, dan zie je dat elke campagne vrijwel hetzelfde in elkaar steekt.Oorlog is moord, als je respect hebt voor de menselijke waardigheid en het leven zelf, dan wijs je het resoluut af.

Wat bijzonder is.. dat er nu 4 x zoveel mensen waren dan andere keren. Komen die voor WE of voor de demo 'vlaggen voor vrede' ?
 
Vredesdemonstratiezondag 31 maart

Verheugd dat steeds meer mensen acties voor de vrede starten <3 maar verschrikkelijk dat het nu in deze tijd zo heel erg noodzakelijk is...
Zoals zelfs de mainstream media al bericht; we worden gewoon een oorlog ingerommeld...

Samen sterk!

Voor onze 14de maandelijkse demonstratie hebben we daarom een iet afwijkend maar heel mooi programma.

12.00 Dam Amsterdam, inloop, sprekers, muziek, LED schermen, programma volgt nog
13.45 We maken net zoals we dat in 2020 voor de vrijheid deden, een Hart voor Vrede op de Dam, dat van bovenaf gefotografeerd zal worden. We hopen dat zoveel mensen hierbij willen aansluiten en dit rond kan gaan op de socials
13.55 Wij doen onze mars via een mooie route naar het Museumplein, waar George van Houts zijn stille witte flashmob vredesdemonstratie houdt.

.Mooi is als wij ook als daar, witte kleding dragen, en andere dan witte vlaggen en trommels laten we achter op een verzamelpunt voor we op het Museumplein zijn.
15.00 De demonstratie op Museumplein is afgelopen, wij lopen terug naar de Dam (mensen kunnen ook tram 2 nemen) waar onze demonstratie door zal gaan tot 16.00 met muziek en mogelijk gedichten en kleine speeches van deelnemers (Lever graag van tevoren in)

We hopen jullie allemaal te zien!

Website: www.vredesdemo.nl
Steun deze demonstratie(s): http://bitly.ws/Bdjp
Pagina fb: https://tinyurl.com/42x8yeeu
Event: https://tiny.cc/#
Telegram
Vredesdemonstratie : https://t.me/+UfxrqJCOZAE1ODZk
Info: Niet onze oorlog : https://t.me/+Q-n4Z960VgUwNjM8
 
Vanmiddag wilde ik aanwezig zijn op de Vredesdemo van George van Houts en Willem Engel op het Museumplein in Amsterdam. Helaas heb ik deze moeten missen vanwege autopech. Een lekke linkervoorband, volledig van de velg gereden. Vanwege het feit dat het Pasen is was het lang wachten op de Wegenwacht. Ik bleek een 'thuiskomertje' te hebben als standaard reserveband, een band waar je maximaal 80 km per uur mee mag rijden. Niet goed genoeg om mee terug naar Nijmegen te rijden. Gelukkig hadden ze bij het Servicrcentrum van de ANWB in Oostzaan een gloednieuwe band liggen. Kostte wel (afgerond) 135 euro! Eenmaal voorzien van een nieuwe band gad ik de demo gemist en ben ik terug naar Nijmegen gereden. Heeft iemand hier beelden van wat ik gemist heb?

Mike
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag wilde ik aanwezig zijn op de Vredesdemo van George van Houts en Willem Engel op het Museumplein in Amsterdam. Helaas heb ik deze moeten missen vanwege autopech. Een lekke linkervoorband, volledig van de velg gereden. Vanwege het feit dat het Pasen is was het lang wachten op de Wegenwacht. Ik bleek een 'thuiskomertje' te hebben als standaard reserveband, een band waar je maximaal 80 km per uur mee mag rijden. Niet goed genoeg om mee terug naar Nijmegen te rijden. Gelukkig hadden ze bij het Servicrcentrum van de ANWB in Oostzaan een gloednieuwe band liggen. Kostte wel (afgerond) 135 euro! Eenmaal voorzien van een nieuwe band gad ik de demo gemist en ben ik terug naar Nijmegen gereden. Heeft iemand hier beelden van wat ik gemist heb?

Mike
Mike, wat een pech zeg!
Dit is een live verslag van BLCKBX, duurt wel erg lang:

 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.614
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan