Donaties

609,50 euro is nu de stand. Gaat het ons lukken om nog voor het eind van deze maand iets meer dan 600 euro bij elkaar te brengen? Dit forum is voor velen een houvast in deze bewogen tijden. Zet aub je waardering om in een finamciele bijdrage. Alvast bedankt.

Mike
 
579,50 is de eindstand van januari 2024. Ik heb besloten om het openstaande bedrag te laten staan, aangezien ik eind februari een nogal forse energiebijbetaling moet doen van (afgerond) 600 euro. Ongeveer het nog openstaande bedrag dus. Het zou geweldig zijn als dit met jullie hulp uiterlijk eind februari voldaan kan worden. Ik begrijp maar al te goed dat ook jullie met alsmaar stijgende kosten kampen, dus ik ben blij met wat mogelijk is. Ik verleng de eindejaarsactie van 2023 dus met nog 1 extra maand en dan begin ik er niet meer over. Nog zo'n 580 te gaan, wie helpt mij naar de nul toe?

Mike
 
554,50 is de stand nu. Help mij om nog voor het eind van de maand op nul uit te komen!

Mike
 
Voor alle duidelijmheid, ik kom nog 385 euto tekott. We naderen de eindstreep. Wie helpt me dichterbij?

Mike
 
Helaas geen nieuwe donaties mogen ontvangen sinds woensdag. Nog 365 euro te gaan. Wie helpt mij naar de eindstreep?

Mike
 
Met een zeer gerichte donatie van 34,50 euro zitten we nu op 300 euro, dank hiervoor! Gaan we het nulpunt halen nog voor 1 maart? Wie helpt mij verder?

Mike
 
Afgerond 288 euro is de eindstand van februari. Is er niemand meer mij die mij op de valreep dichter bij de nulstand kan brengen?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan