Donaties

Al mijn betalingen gaan uitsluitend met een overschrijvings formulier.
Kan me niet herinneren dat dat ooit fout is gegaan, tenzij ik een fout maak met invullen. Ik heb geschreven Mike Donkers maar geen stad erbij.
Zal ik hier jouw rek.no noteren? die ik nog kon vinden?
tot 5 uur kon ik post inleveren. Ik was er voor vijf uur maar was al geleegd. dus dinsdag heeft de bank het pas.
Gewoon afwachten.
 
Serious Request is zojuist van start gegaan hier in Nijmegen. Deze keer is het doel geld ophalen voor ALS-patienten en meer onderzoek naar deze ongeneeslijke ziekte.

Klinkt allemaal heel mooi, maar wij weten hier allemaal dat het Big Pharma totaal niet te doen is om het vinden van een geneesniddel voor welke ziekte dan ook. Tussen leven en dood zit een heel lucratief business model: ziekte. En hoe langer ze je ziek kunnen houden, hoe meer ze aan je kunnen verdienen. Hoe lang haalt het KWF nu al geld op voor kankeronderzoek? En waarom komen we nog altijd uit op het bekende trio opereren-bestralen-chemo?

Maar goed, ik predik voor eigen parochie. Dit weten jullie allemaal al. Wil je geld geven aan een goed doel, overweeg dan om dit forum te steunen. Ik heb mijn eindejaarsactie in het verleden al eens Mike's Serious Request genoemd. Mijn serieize verzoek is om mij te helpen de resterende pakweg 1500 euro bijeen te brengen, het liefst voor de kerst. Wie gaat mij helpen?

Dank aan iedereen die tot nu toe heeft gedoneerd!

Mike
 
Goedemorgen.1475 is de tussenstand waarmee we deze 19e december in gaan. Nog 5 dagen te gaan tot de kerst. Laten we deze eindejaarsactie tot een succes maken, mensen! Mail mij voor mijn IBAN (mikedonkers10(at)gmail(punt)com)of stuur me een PM via dit forum. Je kunt ook gebruik maken van de PayPal-knoppen op de homepage.

Mike
 
1272 nu. Er zat een donatie bij van 17,17 euro, maar de cijfers achter de komma laat ik buiten beschouwing voor het aftellen naar beneden. Nig 49 euro verwijderd van duizend euro aan donaties!

Mike
 
We zitten nu on 1207 euro. Dank aan allen die de eerste duizend euro aan donaties mogelijk hebben gemaakt. Ik moet nu rondkomen van een schamele WW-uitkering, dus jullie financiele steun is welkom! Laten we er voor zorgen dat de resterende 1200 euro nog voor het eind van 2023 wordt binnengehaald!

Mike
 
Uitkering?
Hebben ze geen engelse leraar of geschiedenis leraar nodig?

Bij nader inzien had ik ooit wel gehoord wat de reden was dat Mike geen leraar meer wil zijn.
Ik vraag me af of er momenteel ergens nog scholen zijn die fatsoenlijk les kunnen geven.
Vaak wilde ik vroeger tijdens lessen meer weten en kreeg dan te horen: doe het nu maar zoals ik het zeg.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat voor Mike het probleem is dat het onderwijs zo ontzettend links georiënteerd is dat hij zich daar niet goed in voelt.
Misschien is werken op een Forum school een optie, als er daar een van in het oosten van het land komt.
 
Een docent rekenen moet ik iig niet willen worden. Ik ging er van uit er met een tussenstand van 1223 euro reeds duizend euro aan donaties behaald was. Maar 2023 - 1000 = 1023. Er is dus nu iets meer dan 800 opgehaald, met nog zo'n 1200 te gaan. Gelukkig heb ik van taal en muziek (en wereldse zaken) meer verstand.

Mike
 
Zojuist zie ik dat er twee donaties van 20,24 euro zijn binnengekomen. Als ik de decimalen weglaat trek ik 40 euro af van 1207 = 1167 euro. Dank wederom. We naderen nu wel de eerste duizend!

Mike
 
Ik denk dat voor Mike het probleem is dat het onderwijs zo ontzettend links georiënteerd is dat hij zich daar niet goed in voelt.
Misschien is werken op een Forum school een optie, als er daar een van in het oosten van het land komt.
Precies dat, Edwin. Ik kon met een goed geweten niet meer in het onderwijs werken, omdat alles gepolitiseerd wordt - en al helemaal het onderwijs. Als je dan de 'verkeerde' politieke mening hebt wordt het verrekte lastig om in een team van links-progressieve docenten te werken. Een Forum-school zou zeker de oplossing zijn, maar nu betreft het alleen nog maar een basisschool.

Mike
 
We pakken de stand weer op bij 1167 euro. Nog 5 te gaan en dan is het 2024. Help me mee om de eindstreep te halen voor oud en nieuw!

Mike
 
Helaas heb ik geen donaties mogen ontvangen op wo 27-12. Met nog 4 dagen te gaan tot 2024 en nog steeds geen duizend euro aan donaties, laat staan het eindbedrag van 2023, doe ik een dringend beroep.op.jullie om jullie waardering voor dit GRATIS forum te tonen middels een donatie.

Mike
 
Er is wederom een dag verstreken zonder donaties. Kom op mensen, wat is er aan de hand? Met nog 3 dagen te gaan tot het nieuwe jasr hebben we nog 1167 euro te gaan. Wie helpt mij op de valreep om dichter bij het eindbedrag te komen?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.604
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan