Donaties

492 euro is de score nu. Met nog 8 dagen te gaan voor mijn verjaardag, wie helpt me naar het nulpunt? Voor wie niet weet waarom ik om donaties vraag, lees deze post.

Mike
 
Sterkte gewenst en hopelijk ben je snel weer herstelt. Wie weet komt er na aanleiding van deze situatie een andere situatie op je pad die voldoening geeft. Momenteel zit ik krap bij kas maar kan wel wat missen. Heb problemen met paypall account dus het liefst maak ik gewoon wat over via bank overschrijving als dat kan?

Overigens hoorde ik gisteren in Dotcom dat de lezingen minder bezocht worden en te maken heeft met de organisatie. Dacht meteen bij mezelf aan army of love die ook van allerlei lezingen organiseren. Misschien een idee om daarbij aan te sluiten?
 
Elke bijdrage, groot of klein, wordt gewaardeerd, bij voorbaat dank! Voor wat betreft het feit dat mensen 'infornatiemoe' zijn, het betreft niet alleen de info die ik te bieden heb maar ook die van andere sprekers met heel andete thema's en onderwerpen. Mij aansluiten bij Army of Love van Mordechai Krispijn gaat dan niet helpen, want ongetwijfeld hebben ze daar ook last van verninderde animo. Daarnaast is de aard en inhoud van wat ik te bieden naar mijn inschatting niet of onvoldoende in overeenstemming met waar zij voor staan. En je kent mij, ik ga uiteindelijk toch altijd mijn eigen weg, dat zie je nu ook in mijn werksituatie. Maar bedankt voor het meedenken!

Mike
 
Oké graag gedaan en snap je redenatie wel. Kun je je gegevens sturen zodat ik kan storten?
 
739 euro is de tussenstand nu. Het nulpunt halen voor de pasen is niet gelukt, dus we verschuiven de deadline naar ofwel het eind van de maand of in ieder geval voor mijn 55e verjaardag op 10 mei. Dat moet lukken, toch?

Laatste update van mijn werk: het is officieel, ik heb een burnout en ik verkeer momenteel in onderhandelingen over een transitievergoeding. M.a.w. ik ga iets anders doen, ik kan en wil daar niet langer meer werken.

Mike
Dit had ik nog niet gelezen. Sterkte en beterschap. Hopelijk komt er voor jou iets nieuws. Donatie is je gegund.
 
412 euro nu. Slechts 20 euro in de voorbije dagen. Met nog maar 4 dagen tot mijn verjaardag a.s. dinsdag, gaan we het streefbedrag halen? Het kan nog steeds! Zie de steeds terugkerende tegenwerking en sabiotagepogingen van al dan niet betaalde trollen, dit forum is belangrijk op het digitale slagveld van de infornatieoorlog! En nee, ik drink nog steeds niet en ja, het gaat beter met mij dan ooit. Ook ga ik niet vreemd en troggel ik geen geld af onder valse voorwendselen, of wat ze dan nog meer aan negatiefs kunnen verzinnen over mij. Geen enkele valse en gemene truc zullen ze onbenut laren. Laat je niet gek maken door deze misleiders, wees alert en niet naief en leer snel. Dit is een strijd tussen goed en kwaad en onze vijand trekt alles uit de kast in zijn doodsstrijd, waarheid is de grootste bedreiging voor zijn voortbestaan! Wil.je iets goeds doen? Help mij dan om nog voor 10 mei die 412 euro te bereiken. Stuur mij een PM of email mij voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Alvast bedankt en onthoud: God wins!

Mike
 
Proficiat Mike. Cadeautje is overgeschreven. (22 €)
Ik hoop dat het je lukt en ik hoop je ook een keer te horen muziek maken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.473
Berichten
502.364
Leden
8.633
Nieuwste lid
Tarabya
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan