Donaties

"maar verder geen bijdrages van forumleden"
een beetje confused. EInd van elke maand sturen we via Paypal 10€. Ontvang je dit of sturen we het naar iemand anders al die tijd?
 
Laatst bewerkt:
Ingrid, wel goed lezen wat ik schrijf:

Er zijn hier en daar wat spontane donaties geweest, plus de vaste bijdrages van donateurs, maar verder geen bijdrages van forumleden.

Dus niet selectief alleen het gedeelte na de komma citeren.

Mike
 
De donaties drogen op en we zitten nog niet op de helft. Voor wie nu pas inschakelt, het gaat om deze oproep van mij. Ik weet dat het nu nog niet de donkere dagen voor kerst zijn en traditioneel zijn mensen dan veel guller, maar ik wil dan juist lang en breed het streefbedrag gehaald hebben. Sinds juli heb ik niet meer om donaties gevraagd, omdat ik mezelf kon bedruipen op basis van lezingen, maar nu vraag ik vijf maanden later om jullie hulp zodat ik 2021 goed kan afsluiten. Als je dit UNIEKE en GRATIS forum kunt waarderen, toon deze waardering dan middels een donatie via de PayPal-knoppen op de homepage of email mij voor mijn IBAN: mikedonkers`0(at)gmail(punt)com.

Mike
 
Ja, die is ontvangen, thanks. Met een donatie van 5 euro zitten we precies op de helft, 1000 euro. Wie gaat me helpen met de laatste 1000?

Mike
 
Op de 1 of andere manier was dit aan mij voorbij gegaan maar ik heb inmiddels ook gedoneerd.

Ik heb heel veel aan dit forum, dankbaar dat ie er is.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.320
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan