Donaties

Kom op, mensen, nog maar 860 euro. Vorig jaar hadden we binnen 2 weken het dubbele bereikt. Ik snap het, dat was kerst en dus een ander sentiment, maar daar wil ik deze keer niet op wachten. Kijk eens wat ik voor jullie heb gedaan dit jaar:

- Een complete IVM-revolutie gestart.
- Mijn zomervakantie opgeofferd om lezingen te geven.
- Ga nu door met lezingen om duiding aan de snel opeenvolgende ontwikkelingen te kunnen blijven geven.
- Hetzelfde doe ik ELKE DAG en GRATIS hier op dit forum, AL 10 JAAR.

Als je dat iets waard is, is de beste manier om hier blijk van te geven mij financieel te helpen om z.s.m. het streefbedrag te bereiken. Dat kan via de PayPal-knoppen op de homepage of door mij te mailen voor mijn IBAN: mikedonkers10(at)gmail(punt)com. Je kunt ook overwegen om een Kangen-apparaat te kopen, schoon, zuiver en gezondmakend water in huis halen is ook een manier om je voor te bereiden op de komende 'dark winter'. Ik hoop en reken op jullie steun.

Mike
 
Ik ga hoe dan ook door. Ik doe dit naast mijn werk, er gaat een hoop tijd zitten in zowel het forum als de lezingen, maar ik doe het met of zonder jullie steun. Maar met is wel een stuk comfortabeler, dat dan weer wel.

Mike
 
We kunnen nog 25 euro aftrekken van het totaal en komen hiermee op 523. De donaties zijn momenteel opgedroogd. Wie van jullie heeft nog diepe zakken?

Mike
 
Ach maandag salaris dus het kan er wel vanaf hoor. Ik heb zoveel aan dit Forum gehad dat daar eigenlijk geen bedrag in geld tegenover kan staan. Ik heb alleen geen PayPal dus ik zal je een e-mail sturen om even naar bankgegevens te vragen.
 
hi Mike, weet niet precies wat je doel is en heb niet veel tijd om terug te scrollen ;-)maar heb bij deze
gedoneerd. Succes, liefs Loeki en Milko
 
Haha lekker slim van mij, het staat er gewoon boven. Nou Mike, stoer dat je zo open bent en laten we hopen dat de volgende keer een donatie nodig hebt dit iets wordt waardoor je je verder kunt ontwikkelen en ons daarmee steun kan geven in plaats van oude shit oplossen! Onze kinderen worden geweerd met sinterklaas maar jij niet (lol)
 
Na meer dan 6 jaar inactiviteit ben ik de laatste tijd weer heel blij met dit forum Mike. Daarom ook een donatie gedaan!

Het heeft mijn leven 6 jaar geleden al goed verandert en hoop dat dit voortzet !
 
En met de donaties van FFF en Vetje is het streefbedrag bereikt. Dank aan allen die gedoneerd hebben.

Helaas heb ik toch een deel van het opgehaalde bedrag alweer moeten besteden. Vorige week liep onze kat Beertje van buiten naar binnen met een open gesprongen linker achterpoot. We wisten niet of het gebroken was, maar de poot stond in een vreemde stand en bloedde. Met spoed zijn we naar de dierenarts geweest en het bleek een abces te zijn en Beertje moest geopereerd worden. Dat hele geintje heeft ons 300 euro gekost en ik was blij dat ik dankzij jullie donaties beschikte over een reserve om dit te kunnen beralen.

Ik vond de opmerking van een donateur erg goed dat er nu hopelijk een situatie gaat ontstaan waarin ik niet meer puin uit het verleden hoef te ruimen en donaties voor mezelf kan gebruiken. Als je mij dit gunt als dank voor al mijn inspanningen, blijf dan storten. Dat kan via de PayPal-knoppen op de homepage of rechtstreejs op mijn IBAN. Mail me voor mijn IBAN op mikedonkers10(at)gmail(punt) com.

Mike
 
Zo heb ik mijn biergeld voor deze maand naar Mike gestuurd en ben ik al ruim 3 dagen alcoholvrij. Kan het iedereen aanraden :)

Dronk al gauw 4 halve liters op een avond, soms het dubbele. Het bevalt me op zich wel goed. Niet meer druk maken of er wel genoeg bier is. Neem weer de tijd om goed te koken en te eten.

Mooiste is nog wel dat ik laatste nachten weer van alles heb gedroomd. B.v. dat ik een fles bier dronk en dat me dat speet omdat ik gestopt was. Vannacht droomde ik over een besneeuwd heuveltje bij het bos, dat bleek een vet grote snowboardbaan met gratis entree. Ik had een oud skateboard en wou net een paar jochies vragen een schroevendraaier te lenen, zodat ik de plank kon gebruiken als snowboard, maar toen werd ik wakker precies op tijd om snel naar het werk te gaan.

Voel me lekker fit 's ochtends. Gisteren wel 2 diazepam gepakt maar dat was bewust omdat mijn ex op bezoek was ;-) Soms was het verleidelijk om bier te drinken omdat ik het altijd heb gezien als beloning/ontspanning, en omdat ik het van alle kanten aangeboden krijg.

Ik rook nog wel wiet. Al mijn vrienden roken wiet. De meeste drinken veel. Momenteel drie cokerokers over de vloer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JM

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.777
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan