Demonstraties

Wat hebben vrouwen toch met vliegen aantrekken met honing, wat moet je met vliegen buiten doodslaan of spuiten....
Nu heb ik nog wel een idee waar ze dat vandaan hebben maar zal ik voor me houden 🤣🤣🤣🤣
Ik vermoed omdat vliegen irritant zijn en ze daarin wat herkennen.😂
 
Ik vermoed omdat vliegen irritant zijn en ze daarin wat herkennen.😂
Dat had je niet moeten zeggen.... De meeste
Vrouwen smeren altijd met honing of stroop (make-up parfum) om te verleiden, en de meeste mannen vliegen daarop af als vliegen op 💩💩💩
 
Dat had je niet moeten zeggen.... De meeste
Vrouwen smeren altijd met honing of stroop (make-up parfum) om te verleiden, en de meeste mannen vliegen daarop af als vliegen op 💩💩💩
Ik ben wereldvreemd dus blij dat je me dit verklapt.

Edit: als ze dat nou eens niet doen dan komen ze tot de ware liefde. Die ene man die aangetrokken wordt door jouw ware zelf.
 
Een geaarde goede vent doorziet dit en zal niet in de hoop trappen.
Klopt, vandaar dan ik 3 betaalde huis tuin en keuken dames heb.
En me verder bezig hou met training en testen van vrouwen op het moment
 
Volgens Dave (X22) een organische reactie van het volk op de coronaterreur aldaar. Net als bij de Gele Hesjes wordt ook dit toegeschreven aan een stijging van de brandstofprijzen, maar dit is pure afleiding.

Mike
 
In tijden waarin een groot deel van de winkeliers ervoor kiest om mee te blijven doen met dit onmenselijke beleid, staat er soms ineens iemand op die zegt: "Tot hier en niet verder".

Zaterdag opent deze ondernemer haar deuren omdat zij klaar is met de onderdrukking, klaar is met het ongrondwettelijke beleid en klaar is met de beleidsmakers die ervoor zorgen dat het gehele midden- en klein bedrijf richting een faillissement worden gebracht.



Natuurlijk kunnen wij haar (ook) massaal steunen door zaterdag inkopen te gaan doen bij deze ondernemer.

Zaterdag 8 januari 2022 van 13 uur tot 17 uur openen de deuren aan de Willinge Prinsstraat 3 in Oldeberkoop. Dat velen ondernemers hier een voorbeeld aan mogen nemen.

Zoals Rutte heeft gezegd "Als het volk er klaar mee is, dan stopt het".IMG-20220105-WA0014.jpg
 
Dave (X22) vraagt zich nu ook af hoe 'spontaan' de protesten in Kazachstan eigenlijk zijn. Dus toch een poging tot een Soros-kleurenrevolutie?

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.778
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan