Demonstraties

Wanneer ga jij eens goed veldonderzoek doen?
Voor vrouwen 🤣🤣🤣🤣 niet, de voordelen wegen niet op tegen de nadelen 🤣🤣🤣
Trouwens om veldonderzoek te doen heb je een budget nodig en tijd, budget lukt wel, tijd om in Nederland op jacht te gaan ontbreekt me op het moment.
Komt bij ik heb een vaatwasser een wasmachine en een stofzuiger, incl het personeel om deze te bedienen 🤣🤣🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: Heks
Voor vrouwen 🤣🤣🤣🤣 niet, de voordelen wegen niet op tegen de nadelen 🤣🤣🤣
Trouwens om veldonderzoek te doen heb je een budget nodig en tijd, budget lukt wel, tijd om in Nederland op jacht te gaan ontbreekt me op het moment.
Komt bij ik heb een vaatwasser een wasmachine en een stofzuiger, incl het personeel om deze te bedienen 🤣🤣🤣
Zonder onderzoek geen conclusies mogelijk!
;)
 
Zonder onderzoek geen conclusies mogelijk!
;)
Ik heb onderzoek genoeg gedaan, er zijn misschien wel goeie vrouwen te vinden in Nederland maar die speld in een hooiberg he 🤣🤣🤣🤣
Ik heb ook nu geen tijd om te gaan jagen, te veel belangrijker werk te doen.
 
Ik heb onderzoek genoeg gedaan, er zijn misschien wel goeie vrouwen te vinden in Nederland maar die speld in een hooiberg he 🤣🤣🤣🤣
Ik heb ook nu geen tijd om te gaan jagen, te veel belangrijker werk te doen.
Ik doelde er eerder op dat jij nog wel iets ziet in de Friese famkes, maar ik vermoed dat die uitspraak is gedaan zonder veldonderzoek.
Als je de rest al onderzocht hebt, kan ik je vast verklappen dat je hoop niet in Friesland ligt.
Zoek dan maar lokaal waar je nu zit.

Maar goed, dat is slechts mijn idee obv eigen waarneming. Ik weet natuurlijk niet wat jij zoekt. Nou ja, nu niets even dus maar straks wel weer :D
 
Het verhardt. De ware aard van velen komt naar boven.

 
Ik doelde er eerder op dat jij nog wel iets ziet in de Friese famkes, maar ik vermoed dat die uitspraak is gedaan zonder veldonderzoek.
Als je de rest al onderzocht hebt, kan ik je vast verklappen dat je hoop niet in Friesland ligt.
Zoek dan maar lokaal waar je nu zit.

Maar goed, dat is slechts mijn idee obv eigen waarneming. Ik weet natuurlijk niet wat jij zoekt. Nou ja, nu niets even dus maar straks wel weer :D
Hoop ....
Wat ik zoek....niets dat is al heel lang zo en verwacht ook niet dat ik ga zoeken, ook hier in Frankrijk niet.
Wat er in de toekomst langskomt weet je niet natuurlijk, om je een idee te geven wat ik niet zoek..... Veganistisch geprikt links geldzucht snol kort pittig kapsel woke .... 🤣🤣🤣
 
Hoop ....
Wat ik zoek....niets dat is al heel lang zo en verwacht ook niet dat ik ga zoeken, ook hier in Frankrijk niet.
Wat er in de toekomst langskomt weet je niet natuurlijk, om je een idee te geven wat ik niet zoek..... Veganistisch geprikt links geldzucht snol kort pittig kapsel woke .... 🤣🤣🤣
Alles komt op je pad wanneer dat nodig is.
Zoeken heeft ook geen zin. Daarom zijn al die dating apps en sites ook zo'n valkuil. Zo makkelijk zit het leven niet in elkaar [aan de goede kant].
 
Ik heb onderzoek genoeg gedaan, er zijn misschien wel goeie vrouwen te vinden in Nederland maar die speld in een hooiberg he 🤣🤣🤣🤣
Ik heb ook nu geen tijd om te gaan jagen, te veel belangrijker werk te doen.
Er zijn geen goede vrouwen. En het aantal goede mannen is soms ook ver te zoeken.

Mike
 
Die reacties ook, tenenkrommend! "Wappiebasher" met prikjes en maskers achter de naam, serieus?
 
Als iemand zo'n agent tegen komt zal het ineens een heel ander en veel leuker spel worden.
Vliegen trek je aan met honing, niet met azijn.
[Maar goed, we weten waarom het anders gaat]
Wat hebben vrouwen toch met vliegen aantrekken met honing, wat moet je met vliegen buiten doodslaan of spuiten....
Nu heb ik nog wel een idee waar ze dat vandaan hebben maar zal ik voor me houden 🤣🤣🤣🤣
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan