Demonstraties

Waar was Amnesty?!

Mike
Ze blijken in de lucht gekomen te zijn.
Belangrijke oproep van Amnesty International. Wil iedereen zijn/haar beeldmateriaal van het buitenproportionele politiegeweld op de demo afgelopen zondag mailen naar servicecenter@amnesty.nl?

Inmiddels zijn er diverse telefoontjes naar Amnesty gedaan en aanvankelijk wilden ze het geweld door de politie niet geloven en nu willen ze beeldmateriaal.

Nu willen wij graag dat er in grote getale een bombardement aan filmpjes die kant op gaat, zodat ze ons niet meer kunnen negeren.

Is een filmpje te groot? Gebruik we-transfer. In onze videotheek @klokkenvideos vind je zowiezo al veel filmpjes.

Dank jullie wel
 
Het kantoor van Amnesty bevindt zich op de Keizersgrachr, 10 minuten rijden en 25 minuten lopen naar het Museumplein. Hadden ze echt niet observators kunnen sturen om het politiegeweld zelf te registreren?

Mike
 
Het kantoor van Amnesty bevindt zich op de Keizersgrachr, 10 minuten rijden en 25 minuten lopen naar het Museumplein. Hadden ze echt niet observators kunnen sturen om het politiegeweld zelf te registreren?

Mike
Natuurlijk wel, maar ze zitten al die tijd al niets te doen. Zeer wss in een of andere zak, dan wel onder de plak. Echter nu wordt er toch wel publiekelijk om hun aandacht gevraagd en valt hun stilte nog meer op. Verder zal het weinig om handen hebben en een stille dood sterven.
 
Het kantoor van Amnesty bevindt zich op de Keizersgrachr, 10 minuten rijden en 25 minuten lopen naar het Museumplein. Hadden ze echt niet observators kunnen sturen om het politiegeweld zelf te registreren?

Mike
Ze werden denk ik tegengehouden door een knokploeg van de ME. Daardoor konden ze niet zien dat demonstranten in elkaar werden geramd door een knokploeg van de ME.
 
Demonstranten hebben het administratiegebouw (Akimat) in #Almaty in beslag genomen . #Алматы #Казахстан #Kazachstan


Geen idee hoe dat rijmt met onderstaande dat er daar een internet blackout is.

 
Nieuwe kleurenrevolutie van Soros?

Mike
Denk het niet, de bevolking kreeg een brandstof verhoging voor de kiezen van 100 %
Van 12 cent per liter, naar 24 cent de meesten rijden op lpg daar.
Is terug gedraaid al de regering is opgestapt, nu willen ze de president ook weg hebben omdat die vriendjes is met de vorige dictator...
Het lijkt de spontane druppel bij het volk.
 
Spontane, niet vooraf goedgekeurde protesten zijn illegaal in Kazachstan.
Die worden ook in Nederland verboden.
 
Spontane, niet vooraf goedgekeurde protesten zijn illegaal in Kazachstan.
Die worden ook in Nederland verboden.
Vandaar dat de politie met scherp schiet
 
Spontane, niet vooraf goedgekeurde protesten zijn illegaal in Kazachstan.
Die worden ook in Nederland verboden.
Vandaar dat de politie met scherp schiet
Rijst bij mij de vraag: wordt er ook met scherp terug geschoten?
Nog niet volgens mij
 

De situatie in Almaty, de grootste metropool van Kazachstan, loopt uit de hand. President Tokajev heeft een avondklok afgekondigd en zet het leger in om anti-regering demonstraties de kop in te drukken.

Presidentieel paleis in brand in Almaty - Noodtoestand uitgeroepen in Kazachse hoofdstad.⚡

De Kazahk hoofdstad Nur-Sultan heeft de noodtoestand uitgeroepen, na maatregelen die dinsdag zijn genomen in de grootste stad van het land, Almaty, waar demonstranten het kantoor van de burgemeester zijn binnengedrongen.

Groepen mensen hebben ook de presidentiële residentie in Almaty in brand gestoken. 🔥

War zone
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.922
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan