Demonstraties

Er waren minstens zoveel mensen als de vorige keer. De heli vloog pas over Amsterdam toen de meeste mensen al vertrokken waren! De demonstranten waren allang verdeeld over de stad, waarna de heli begon rond te cirkelen. Dit sloeg nergens op, we waren echt verbijsterd. Maar verder een mooie dag, helaas geen forumleden gezien.
 
Er waren minstens zoveel mensen als de vorige keer. De heli vloog pas over Amsterdam toen de meeste mensen al vertrokken waren! De demonstranten waren allang verdeeld over de stad, waarna de heli begon rond te cirkelen. Dit sloeg nergens op, we waren echt verbijsterd. Maar verder een mooie dag, helaas geen forumleden gezien.
Ja, maar Flavio-die-op-z'n-tellen-paste en Hans-die-niets-weet-Van-Telingen zeiden dat... :rolleyes:

Mike
 
Ik heb trouwens ook niet het idee dat de mensenmassa allemaal tegelijk op de dam stond... Maar dat de straten vóór en achter de dam ook gevuld waren. Kan dat kloppen?
Normaal gesproken kan ik over zo'n massa heen kijken maar het zicht werd belemmerd door paraplu's.
 
Ik tel er hier alleen 25.000! Laat dit een les zijn in zelfdenkendheid. Geloof NOOIT 'autoriteiten', OOK NIET als ze behoren tot 'onze kant'. Ik ben nog nooit vatbaar geweest voor welke groepsdruk dan ook en behoud daarmee 100% onafhankelijkheid en zelfdenkendheid. De denkfout die Julian maakt is dat hij wel gevoelig is voor 'experts' die het allemaal beter weten. Ik zie dat Flavio gewoon probeert om een soort Nieuwsuur te worden. Dat maakt je op z'n minst manipuleerbaar en misschien zelfs chantabel. Kijk ook uit voor ON!, die zijn nu zelfs een officieel onderdeel van de NPO. Waar je mee omgaat...

Mike
 


Vooralsnog prima verslaglegging van ON!, maar ik blijf wantrouwend naar iedere partij die 'erbij wil horen'. Denk ook aan Wybren Van Haga, Pieter Omzigt en Joost Eerdmans.

Mike
 
Was er ook gisteren en 5 september.
De opkomst gisteren was tenminste gelijk aan die van 5 september.
 
Ik kom er net achter dat 1 van de plekken waar de tellers van Hans van Tellingen stonden het Haarlemmerplein was. Dat is precies de plek waar de groep wandelaars zich opsplitste in een groep die bleef staan bij het Vrijheidscafe van FvD en een andere groep die doorliep terug naar de Dam! Dit verklaart dus wel het een en ander. Geloof mij maar, er was minimaal het dubbele aantal van september, dus een HALF MILJOEN!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
503.039
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan