Degeneratie door straling

Wim

Administrator
Degeneratie niet alleen door voeding, maar ook door elektromagnetische straling van o.a. mobiele telefonie, draadloze DECT telefoons, Wifi (draadloos internet) en bluetooth welke nu veel worden gebruikt bij tablets.

Aldus professor Olle Johansson welke al jaren goed onderzoek doet op dit terrein.

Een stuk uit het nieuws:

Quote:
Prof. Olle Johansson on WiFi radiation – we could have “irreversible sterility within five generations”

Prof. Olle Johansson, neuroscientist at Sweden’s Karolinska Institute (famed for awarding Nobel prizes in physiology and medicine) warns that wireless exposures to our offspring today could mean “irreversible sterility within five generations” because of what he describes as a “full-scale experiment using our own kids.”

That’s 150 years ahead of us – and by then of course it’s too late to say sorry and very too late to say “stop”

One day it could be too late. But we can avoid that genetic iceberg if we take evasive action and raise the alarm in the minds of others now. Irrespective of the needlessly reckless, wireless Smart Grid plan, each of us can take necessary precautionary actions to protect ourselves and others.

Cordless DECT phones, mobile phones, smart devices including tablet computers, BlueTooth devices, wireless baby monitors, wireless games consoles with controllers held in children’s laps (!) – and, of course, ‘Smart’ Meters – emit microwave frequencies similar to WiFi routers and other WiFi-equipped devices. We don’t need them – nor their associated health risks – so if you have the means to do so, consider upgrading them to safer wired alternatives while they are still available.

Wired modems are plentiful on the big online retailers and in many cases deliver faster connection speeds than WhyFri based ones. And your grandchildrens’ grandchildren might thank you for it.


Zie ook dit korte interview met Olle Johansson

In Nederland is er nu een petitie opgestart voor stralingsreductie.

Zie www.verminder-electrosmog.nl

Het is de bedoeling dat we met zijn allen veel bewuster met deze technieken moeten omgaan. De overheid baseert zijn wet- en regelgeving op onderzoeken die nog steeds uitgaan van thermische opwarming door de straling. En vooral gefocust of je er kanker van krijgt of niet. Dat het de hormoonhuishouding en celmetabolisme op de kop zet is lastig te onderzoeken en wordt niet serieus genomen.

 
Weefselschade door dna-breuk

Van elk zwaar elektro-, magnetisch- en electromagnetische velden weten we dat op korte afstand weefselschade wordt veroorzaakt. Dat kan, nucleïnezuur wordt geleidend na aanstraling met 3 electronvolt.

(bron: biofysicus F.A.Popp, univers. van Wartburg, DDR, 1971)

Men leze "geleidend worden van het nucleïnezuur" als: kanker.

3 electronVolt komt volgens een zakjapanner overeen met:

0,0000000000000000048 Watt/sec. Da's dan wel heel erg weinig...(!)

Een GSM-telefoon produceert 190000000000000000000000000 eV-effekt/sec.

Dertig procent daarvan - dus dat wat in uw hoofd terecht komt - is:

63300000000000000000000000 eV-eff./sec tijdens mobiel gebruik, maar mogenlijk moeten we dit getal nog met 80 vermenigvuldigen tot piek/piek, bv. in een schoolbusje. En dat is aanzienlijk héél veel meer dan 3 eV...

Wat gebeurt er in een nog levend hoofd tijdens een GSM-telefoongesprek?

Over kortdurende telefoongesprekken weten we zeker: geen schade. Of misschien repareert het lichaam razendsnel dergelijke schadevorming zodat de gevolgeffekten gemaskeerd worden, dus net zoals na een blikseminslag waarna je nog wel gedurende een dag een beetje dizzy bent?

Maar met 24-uurs GSM-aanstraling mag u de effekten op uzelf invullen - en kinderen plaatsen het werkende ding op hun nachtkastje naast hun hoofd wat in deze doc. te horen was.

Komt van:deze

 
Ik hoorde laatst wel dat er eindelijk in NL meer aandacht komt voor schade van straling: mensen die in de buurt van een mast wonen worden uitgekocht en de masten gaan ondergronds dacht ik. Het is een begin...

Ik schakel hier 's nachts de wifi uit, het UPC bakje, en we doen de mobiel uit. Meer kunnen we niet doen :-(

 
Ondergrondse hoogspanningskabels hebben minder emissie van magnetische velden omdat alle kabels tegen elkaar liggen, op zich wel gunstig, maar kostbaar. De overheid heeft enkele jaren terug de limieten naar beneden bijgesteld voor deze magnetische wisselvelden. Woningen worden opgekocht, budget ik meen 500 miljoen Euro. Terwijl er enkel aanwijzingen zijn dat jeugdigen een hogere kans op leukemie hebben. Apart.

Maar een elektrische 230V wekker vlak naast je kussen, een elektr. motor onder je bed voor de verstelling (de meeste blijven onder spanning staan in standby) hebben al hogere emissies. Dan nog niet gesproken over elektrische en hybride auto's waar je 1000-den nanoTesla's kunt meten. Daar mag je niet aankomen, want die zijn "duurzaam".

 
Gelukkig hebben wij niks onder het bed. De wekker moet nog wel weg. Maar ik kan niet tegen een tikkende wekker.... En er zijn wekkers die pretenderen "tik"vrij te zijn, maar las dat die alsnog tikten.

 
Wekkers op batterijen en dan niet met "Quartz", die tikken en geven ook nog een gepulst veldje. De meesten digitale wekekrs plukken de juiste tijd uit de lucht van het kloksignaal uit Frankfurt. Dat geeft van jouw wekker overigens geen extra staling, hij ontvangt dat enkel.

 
Mijn opa en oma waren van begin vorige eeuw. Zij haalden 's avonds alle stekkers in heel het huis uit het stopcontact ook die van lampen enz. Ik doe het nu ook en ik wordt beter wakker 's ochtends. Ik heb een wekker met een stekker dat is de enige die ik in het stoptcontact laat. De wijzer loopt continu dus hij tikt niet maar het lampje dat altijd aan staat vindt ik tegenwoordig hinderlijk dus hij stond al aan de andere kant van de kamer voordat ik alle stekkers er uit heb gehaald. Ik vraag me af of een wekker op batterijen echt beter is.

 
Een aantal stralingsbronnen: In huis: Alle elektronische apparaten, alle elektrische leidingen. Buitenshuis: alle antennes voor o.a. mobiele telefonie/internet, straatverlichting, kabel in de grond, kabels in de lucht, radio en televisiezenders, andere zenders zoals DCF, radar.

Onderscheid dient er gemaakt te worden tussen stroomvoorziening (50 Hz wisselspanning) analoge zenders en digitale zenders. Ze hebben verschillende uitwerkingen op het organisme. Cellen beschermen zich tegen sterke EM straling, niet tegen zwakke EM straling, maar die zwakke straling heeft wel invloed op het DNA.

Een ander punt hierbij is dat de natuurlijk straling overstemd wordt door de artificiële straling. Natuurlijke straling is altijd aanwezig geweest en de invloed daarvan is geïmplementeerd is het organisme.

Als we de gezondheid het voordeel van de twijfel willen geven, dan doen we er goed aan om alle kunstmatige straling te vermijden.

 
Maar ik vraag me nog steeds af wat beter is een wekker op netspanning of met een batterij.

 
Een wekker waar een transformator is ingebouwd geeft vaak veel elektrische- en magnetische wisselvelden. Die wil je niet naast je bed.

Het kan zijn dat een wekker met snoer een adapter heeft die in het stopcontact zit, dat is al beter mits dat stopcontact niet vlakbij je hoofd zit.

Een 9V batterij is weer een stap beter.

Mechanisch is nog beter, maar ja, die tikken...

 
Tja snappen jullie niet dat t volledig om moet. Pas als heel Nederland zijn mobiel uit t raam flikkert komen we ergens. Maar de jongere generaties zijn al helemaal zombies wat dit betreft. Met al die andere ontwikkelingen zoals Monsatan, begint het bijna een kansloos verhaal te worden. Hoeveelvan jullie hebben een Android? Ik doe hem vandaag nog de deur uit. WAKKER WORDEN!!!

 
Bizar hoe ook mijn jongere collega's tijdens ieder "vrij" moment de mobiel pakken. En gelijk niet meer bereikbaar zijn, tenminste, zeer zeker niet voor mij! Nee, ik gooi mijn android de deur niet uit. Zou niet weten waarom. Ik bepaal zelf wat ik wanneer gebruik. En ja, ik laat me ook regelmatig nog te veel verleiden door onder andere internet. Tv is zo goed als altijd uit radio is uit. Internet is het volgende dat minder zal worden.

 
Je kan je mobiel wel uitzetten of weggooien, maar de straling van de antennes voor mobiele telefonie gaat vrolijk verder. We moeten juist al van dat woud aan zenders om ons heen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.746
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan