Degeneratie door straling

Van dat zenderpark komen we echt niet af. Wordt alleen maar meer. Wat we wel kunnen bereiken is dat de veldsterkte gereduceert gaat worden, net zoals in andere landen. Ook belangrijk is dat ze die masten goed uitrichten en niet lukraak plaatsen met de kans dat de hoofdbundel in onze huizen straalt.

Zelf moet men de draadloze DECT huistelefoons die normaal 24 u/dag stralen, vervangen door stralingsarme varianten met bijv. "eco mode plus" (of "full eco mode"), die stralen niet als je niet belt. Dat is al een hele grote winst! Veel meer winst dan een gemiddelde zendmast in de wijk omver zagen. Wifi is een mobiele luxe. Kabel werkt prima. Heb 2 kabels in de woonkamer waar de laptop en tablet aan kunnen. Werkt ook nog sneller.

De meeste babyfoons zijn ook rijp voor de prullenbak. Ook met DECT technologie of soms met WiFi als je beneden graag wilt kijken naar de kleine. De spruit krijgt dan een enorme dosis door zijn dunne schedel. Kies voor een niet-DECT babyfoon = analoog.

Dus wat betreft stralingsreductie: begin thuis.

 
Wat een complete LARIE comments zeg. De straling van telefoons ect zijn zo zwak dat je er totaal niks van voelt. Maar nee hoor, lekker verder miepen dat het zooooo eeeeeeeerg is allemaal......

 
Quote:
Lol, een miepende trol



Ja wel een beetje een luie trol! Meestal schrijven ze meteen een hele pagina vol! :mrgreen:

 
daar had ik nog niet aangedacht Janse, maar ik vond wel dat ze zich al heel snel van het forum af heeft 'gemiept' binnen 1 uur en 3 berichten.

@ Wim, dank je wel ik heb een wekker uit de jaren 70 (denk ik) met een stekker zonder adapter in de stekker die kan dus goed ergens in de wekker zitten. Hij stond al niet meer naast mijn bed maar aan de andere kant van de kamer omdat ik de oplichtende wijzerplaat tegenwoordig irritant vind.

 
Er zijn wel twee soorten straling die jullie hier door elkaar gebruiken.

Even eenvoudig:

Laagfrequent => stroom

Hoogfrequent => gsm

Meten is weten.

Hiervoor heb ik enkele jaren terug twee meters gekocht van Gigahertz Solutions, een voor laagfrequent en een voor hoogfrequent. Hiermee thuis met kleine aanpassingen naar veel lage waardes gebracht.

 


Quote:
"Smart Meters" & EMR: The Health Crisis Of Our Time - Dr. Dietrich Klinghardt

Take Back Your Power

Published on Sep 27, 2012

One of the many revelations in this interview:

"Based upon a study of 10 autistic cases and 10 normal cases, the pregnant mothers who gave birth to autistic children slept in a location in which microwave radiation was 20.7x HIGHER, on average, than pregnant mothers who gave birth to non-autistic children."

http://takebackyourpower.net

* * *

Content of this DVD:

0:21 Intro & Background

1:36 Modern illness: causes & types

6:05 Electromagnetic Frequency (EMF) fields

8:03 Scientific research findings

11:25 Solutions for reducing EMF exposure (1)

14:19 Solutions for autistic patients

15:43 Findings linking autism and EMF exposure

19:24 Solutions for reducing EMF exposure (2)

24:11 Smart meters: overview

26:48 Smart meters: observed health symptoms (1)

30:03 Smart meters: lab results (post-install)

32:36 Smart meters: solutions

34:19 Smart meters: observed health symptoms (2)

34:50 EMF: Largest cause of health problems today

38:22 Preventing a smart meter install

39:19 Strategy to overcome electro-sensitivity

Based upon our research, you are not legally required to have a smart meter in any region, contrary to what certain agencies may be telling you.

Be the change you wish to see.

- Mahatma Gandhi


 
Hallo Gezondheid, aangenaam lievergezond hier.

Ik hoop dat je deze passage gezien hebt hierboven:
Quote:
"Based upon a study of 10 autistic cases and 10 normal cases, the pregnant mothers who gave birth to autistic children slept in a location in which microwave radiation was 20.7x HIGHER, on average, than pregnant mothers who gave birth to non-autistic children."


Straling met zware metalen is een slechte combinatie voor als gezondheid je doel is.

 
Dag Lievergezond,

Oeps, dat heb ik zo straks denk ik eroverheen gelezen. Bedankt dat je dit weer hebt aangehaald. Dan laat ik dit ook maar eens aan mijn moeder weten en zien.

Ja, en dat terwijl de gevaren van straling toch ontkent wordt.

Gezondheid,

 
Voor degenen met een iphone 4 die zich zorgen maken over de straling van hun telefoon kunnen deze hoesjes misschien een oplossing zijn:

Link

Met behulp van negatieve ionen wordt de straling geloof ik (deels) geneutraliseerd

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.194
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan