Degeneratie door straling

Quote:
Wist je trouwens dat... 4G netwerk 10x zo'n sterke straling geeft dan het vorige 3G netwerk en dit in Brussel niet eens kan komen omdat het daar simpelweg alle gezondheidsnormen overscheidt?!

http://www.verminder-electrosmog.nl...view&email_id=7&wysijap=subscriptions

Langzaam worden we kapotgekookt als de kikker in de pot met eerst nog koud water.

En we springen er natuurlijk niet meer uit.

http://www.earth-matters.nl/18/5853/straling-en-electrosmog/de-grootste-pandemie-ooit.html

Daar zit je dan met je terug-naar-de-oertijdfantasieen.

Quote:
Sinds de grootschalige invoering van 3G en WiFi/hotspots is het probleem dus nog vele malen erger geworden. We mogen ons afvragen wat na het uitrollen van de vierde generatie 4G/LTE mobiel netwerk gebeurt.

Tijdens metingen in het bloed zien we bij blootstelling aan (niet-ioniserende) straling enorme veranderingen in onder andere de bijnierbloedwaarden en het cortisolgehalte, maar ook in allerlei andere bloedwaarden evenals in de bloeddruk. Ook de waardes in een Heart Rate Variability-meting veranderen direct bij blootstelling aan een of meer verschillende vormen van niet-ioniserende straling. Bij diverse metingen met andere medische apparatuur ziet men ook veranderingen op allerlei niveaus. Zo is bijvoorbeeld met MRI/PET- en infraroodscans binnen enkele seconden veranderingen in de hersenen of een veranderde temperatuur van de huid waar te nemen. Bij experimenten met plankton en het blootstellen aan WiFi en/of 3G/4G straling blijkt dat plankton binnen enkele dagen dood of vervormd is. Bij WiFi duurt dat circa 96 uur, bij 3G circa 72 uur en bij 4G gebeurt dat binnen 48 uur. Wat doet het dan met onze cellen?


 
Quote:
Wat doet WIFI met je cellen


Quote:
[...] elektromagnetische velden zijn alleen geschikt om dingen te verwarmen zoals in een magnetron. Echter ze beinvloeden ook Voltage Gated Calcium Channels in de lichaams cellen. De channels worden open gezet en calcium stroomt in de cellen. Het overschot aan Calcium (ionen) veroorzaakt allerlei ziekten, klachten en kwalen, zoals autisme, type2 Diabetes en elektrische aansturing van het hart. Er is ook nog een 4e maar die noemt hij niet De dame stelt dat straling (van Wifi en telefoon en alle andere straling) gelijk is aan radioactieve straling en daarmee schade berokkent aan de samenleving met name kinderen.

http://www.leefbewust.com/2013/nieuws/111013.html https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HCAyPMVuJHY

 
Een paar tips:

Allerlei gadgets zoals spijkers onder je bed, stickertjes plakken en dergelijke: vergeet het, zond van het geld.

Gebruik geen mobiel, android of ander tuig dat draadloos in verbinding staat met een netwerk. Elke cent die je daaraan uitgeeft maakt het commercieel interessanter.

Gebruik in huis bedraad internet en telefoontoestellen met draad.

Wil je zo min mogelijk EM velden in je huis als je slaapt: zet dan in de meterkast de spanning er af. Let wel: dit heeft invloed op alles in huis waar een klok en/of timer in zit: de oven, de video, de CV, de mechanische ventilatie. Je kan soms beter bepaalde groepen niet uitschakelen.

 
een poosje geleden heeft iemand een meetapparaatje aanbevolen waarmee je kon meten of de stekker goed in het stopcontact zit; ik heb veel topics over elektrostress afgestruind, maar vind het niet terug; als de desbetreffende persoon dit leest: wil je de link naar dat metertje opnieuw plaatsen ? Alvast bedankt.

 
Ik zou niet weten wat ik hier mee moet.. Elektriciens gebruiken dat, om leidingen in de muur te kunnen vinden voors te boren in de muur bv, of snel kunnen controleren of ze wel de juiste groep uit gezet hebben voor ze hun handen in een kabeldoos steken.

Heel kort bij de bron geeft het pas een signaal.

Als je je echt druk maakt om.straling moet je het eerst bij de dect telefoons en wifi zoeken, en zorgen dat er zo min mogelijk standby apparaten gevoed worden, stekker er uit dus.

Edite: zoals gerard hier vlak boven al zij.

 
Maarten, dit detectortje is veel gevoeliger dan de meeste andere.

Niet alleen de DECT en Wifi (hoogfrequent) kunnen belastend zijn, maar ook laagfrequente velden van alles wat bedraad is of waar een draad aan zit kunnen een behoorlijke invloed hebben op je gezondheid.

De stekkertest kan handig zijn om zeker te weten dat bijv. je metalen schemerlamp of bedlamp aan je hoofdeind of je burolamp goed gepoold zijn. Als bij de (eenpolige) schakelaar niet de fasedraad wordt onderbroken, dan kan het zo zijn dat je een behoorlijk elektrisch veld hebt, terwijl je denkt dat alles uit staat en er dan geen elektrisch veld is. Vaak helpt de stekker omdraaien om uit = uit te bewerkstelligen.

Dit 'truukje' kan alleen als de schakelaar aan het begin is gemonteerd en niet bijv. bovenop de hobbylamp, dan maakt de stekkerpositie niet uit.

 
Quote:
GSM straling beschadigt het DNA indirect, hetzij door de lekkage van spijsverteringsenzymen uit lysosomen of door de productie van reactieve zuurstof soorten (ROS) van beschadigde mitochondriale en plasma membranen. De gevolgen zijn vergelijkbaar met die van blootstelling aan gammastraling van radioactief isotoop.

Effecten van DNA schade houden een verhoogd risico op kanker en een verlies van vruchtbaarheid in. Beide gevolgen zijn geconstateerd in epidemiologische studies. De effecten van de mobiele telefoon en WiFi-straling zijn ook experimenteel vastgesteld met behulp spermavocht. De resultaten toonden de productie van ROS en een verlies aan kwaliteit van het sperma en, in sommige gevallen, DNA fragmentatie.

http://www.earth-matters.nl/18/8457/straling-en-electrosmog/straling-en-de-bloed-hersenbarriere.html

 
Quote:
Een paar tips:

Allerlei gadgets zoals spijkers onder je bed, stickertjes plakken en dergelijke: vergeet het, zond van het geld.

Gebruik geen mobiel, android of ander tuig dat draadloos in verbinding staat met een netwerk. Elke cent die je daaraan uitgeeft maakt het commercieel interessanter.

Gebruik in huis bedraad internet en telefoontoestellen met draad.

Wil je zo min mogelijk EM velden in je huis als je slaapt: zet dan in de meterkast de spanning er af. Let wel: dit heeft invloed op alles in huis waar een klok en/of timer in zit: de oven, de video, de CV, de mechanische ventilatie. Je kan soms beter bepaalde groepen niet uitschakelen.


Ik heb gelukkig al geen DECT telefoon en Wifi maar nu bleekt onlangs dat de buren Wifi geïnstalleerd hebben tegen de muur van onze woonkamer aan. :evil: Dank u feestelijk!

Ik zou natuurlijk de hele kamer met koolstofverf/ magneetverf kunnen verven en stralingswerende vitrage kunnen aanbrengen voor de ramen. Maarja dan ga ik nog liever in een 'hutje op de hei' wonen.

Een stralingswerende klamboe zo misschien ook nog wat zijn om in ieder geval 's nachts het grootste deel van deze ellende tegen te houden. Deze klamboe's zijn echter wel vrij prijzig.

 
Quote:
DOKTER MOOLENBURGH Sr. MAG NIET GETUIGEN!

Op de avond in Alkmaar 20 november vertelde deze arts nog blij dat hij was gevraagd zijn medewerking te verlenen maar de ochtend na deze avond belde hij ons al dat hem de pas was afgesneden.

Dokter Hans Moolenburgh Sr., die door tegenstanders van de bouw van een UMTS-mast in Hoofddorp als getuige-deskundige was gevraagd de gevaren van elektromagnetische straling te benadrukken, mag dit NIET doen! Deze mast komt op een steenworpafstand van een peuteropvangcentrum.



Dokter Moolenburgh, die in de jaren zeventig bekend werd door de succesvolle acties tegen de fluoridering van drinkwater, heeft de materie omtrent elektromagnetische straling intensief bestudeerd en kan niet anders concluderen dan dat deze voor de mens schadelijk is.

De bewijzen hiervoor mag hij van de Gemeente Hoofddorp NIET presenteren.

In Frankrijk worden mobieltjes, tablets en andere straling veroorzakende apparatuur uit de scholen verbannen omdat men erachter is gekomen dat zij, zeker voor kleine kinderen, schadelijk zijn. In Nederland echter blijft men dom kijken en net doen of er iets aan de hand is!

Hoeveel bewijs moet er nog meer geleverd worden dat het grote geld de macht heeft?

En ook Dokter Moolenburgh ziet het grote plaatje, namelijk: de gevaarlijke straling in de buurt van deze kleine kinderen in combinatie met de vele vaccins die zij krijgen. Killing!

Bron: Anneke Bleeker - Gezond Verstand Avonden

 
Quote:
Which of these contain more germs – a toilet seat or a computer keyboard?

My own answer, considering the overall... "environment," tactfully speaking, would be a toilet seat. However, the scientific findings published in the October 19, 2012 issue of USA Today proved my common sense wrong – an average computer keyboard carries as many as 200 times more bacteria than a toilet seat! Even though no explanation for such a surprising finding was offered, if one is familiar with the hundreds of scientific studies reporting multiple destructive effects of electromagnetic radiation on our health, one can offer a reasonably good explanation. I am referring here to one of many yet little-publicized direct stimulating effects of electromagnetic radiation on the growth of microbes or infectious agents. This stimulation can be caused by any source of EMFs throughout our residences and workplaces and can be generated in cars or emitted by devices such as computers, TVs, iPhones, iPads and other. If we are to also consider that EMFs have also been found to directly suppress our immune system, then perhaps computer keyboards, including touch-activated devices, too, might be more of a source of infectious diseases in us than we think. Besides harboring billions of germs, can computer screens project or beam the energetic imprints of these infectious agents right onto our face, eyes, sinuses, brains?

http://www.yourserenityinc.com/toilet-seats-computer-keyboards.php

 
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24357488?dopt=Abstract
Quote:
Impact of 900 MHz electromagnetic field exposure on main male reproductive hormone levels: a Rattus norvegicus model.

Results suggest that reproductive hormone levels are disturbed as a result of RF-EMF exposure and it may possibly affect reproductive functions. However, testosterone and inhibin B concentrations as a fertility marker and spermatogenesis were decreased significantly.


 
Quote:
Aarding en ontstekingen

Beste Ron,

Na een paar dagen geaard aan de computer gezeten te hebben is mijn

chronische ontsteking (sinds de 60 er jaren) eindelijk weg.

Daar ik ook niet op blote voeten wil computeren heb ik een alluminium

buisje diameter 3m lengte 12 cm in mijn sok gestopt. Als ik zonder

sokken werk dan stop ik de buis aan de zijkant in mijn slof. Works like

a song. Ongeaard met handen op het toetsenbord 15 volt zelfs wel 18

volt. Geaard 0,325 volt.

In mij bed heb ik een stuk keukenfolie van 30x30 cm versterkt met duct

tape. De eerste nacht had ik het onder een blote bil, maar daar ga je

dan zweten en is niet erg prettig. Nu heb ik dat stuk folie aan het

voeteneinde van het bed op het laken geplakt en daar is mijn voltage

even laag als de eerste nacht. (Circa 0,050 volt)

Bij lessemf.com heb ik stof met roestvrij staal in de vezel besteld. De

stof komt in de breedte van 150 cm en zo kan ik dan een strook van 30 cm

breedte aan de kanten van het bed onder de matras steken zodat ie goed

blijft liggen. Kost een hoop minder dan die lakens van $ 160,00 met

zilverdraad erin.

Terwijl ik hier zit te schrijven is mijn voltage gedaald naar 0,072 volt.

Door Wim Vogelaar ben ik op een automatische multimeter gekomen. Die

hoeft met niet om te schakelen als men van duizendste volt naar

10-20-220 volt gaat. Is erg practisch. Conrad € 32 geen transportkosten

daar boven de € 25. Voltcraft staat er op enVC 175.

Wim Vogelaar kun je ook googelen. Hij weet ook plenty.

Succes en keep on trucking,

Vriendelijke groeten,

Hasse

http://www.leefbewust.com/2014/reakties/240114.html


Quote:
Published on Dec 6, 2012

This video provides a simple, yet profound lesson. The radio frequency radiation being transmitted from your wireless router or modem is extremely toxic and detrimental to your health.


 
Zeer interessant filmpje over meetbare gezondheidseffecten van 'smart meters' ofwel 'slimme meters' (welke steeds meer geplaatst worden in Nederlandse huishoudens) en andere draadloze apparatuur.



 
Quote:
Mail ontvangen op 6 febr. 2014

Dag ......,

Ik behandel als mondhygiëniste ongeveer 10-12 patiënten per dag en daar hebben er 1 à 2 pijnlijke kaakgewrichten, pijnlijke nek of oorsuizen. Deze patiënten hebben meestal een Dect telefoon naast hun bed staan. Meestal langer dan een paar jaar. Ik vertel dan het verhaal van de schadelijkheid van Dect telefoons en ik geef een kaartje met sites erop waar ze alles over straling kunnen nalezen. Ik maak een aantekening in mijn dossier en de volgende keer vraag ik hoe het gegaan is. De meesten hebben hun Dect telefoon weggedaan en zij hebben of geen klachten of de klachten zijn zeer gereduceerd

Zorgelijker is het dat ik ook 1 à 2 patiënten vind per dag die ook meer dan vijf jaar een Dect telefoon naast hun bed hebben en kanker hebben ontwikkeld. Meestal is het borstkanker maar ook andere kankers zoals darmkanker, keelkanker en longkanker. Het zou ook heel goed het laagfrequente deel van de straling kunnen zijn die zo een negatieve invloed hebben of een mengeling van hoog en laagfrequent. Er zijn verschillende studies in de jaren zestig die bij naaisters veel meer borstkanker ontdekte dan bij andere vrouwen. Ik heb nu ongeveer 30 mensen in mijn dossiers die en kanker hadden gehad en 5 jaar of langer naast DECT telefoons hebben gelegen. Er was er maar 1 die geen DECT telefoon naast haar bed had. Als ik mijn best doe zou ik zo een enquête naar deze mensen kunnen sturen. De meeste mensen hebben op mijn aanraden hun DECT telefoons weggehaald uit de slaapkamer. Ik geef hun documentatie mee. Ik maak ook een aantekening in het dossier en een aantal mensen melden dat ze beter zijn gaan slapen na het weghalen van de DECT telefoon

Groeten,

naam bij de redactie bekend

http://www.stopumts.nl/doc.php/Verhalen/8067/ervaringen_van_een_mondhygiëniste

 
In mijn puberjaren heb ik vaak op ongeveer 1-1,5 meter van een DECT telefoon achter de televisie gezeten, met een DECT telefoon aan mijn linkerzijde. Ik was (als puber zijnde) in de veronderstelling dat de DECT telefoon geen straling gaf wanneer deze niet in gebruik was. Als de telefoon in gebruik was ging ik er niet in de buurt zitten.

Best jammer als je er dan later achter moet komen dat een DECT basisstation gewoon 24/7 straling geeft. Welke idioot heeft zoiets bedacht? De DECT telefoon in inmiddels al ruim 7 jaar weg. Destijds had ik veel pijn rondom mijn linkeroog.

Onlangs, sinds ongeveer een jaar merk ik op dat ik vooral aan mijn linkeroor oorsuizingen/tinnitus heb. Misschien is er een verband? De buren hebben overigens sinds ongeveer 1 jaar naast een DECT telefoon ook een WIFI zender en een 'slimme' meter. Wat je als 'onwetende' toch een hoop zooi in huis kunt halen die je totaal niet nodig hebt...

Ik ken iemand die jarenlang naast een DECT telefoon geslapen heeft en een witte stofafwijking aan de hersenen heeft.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.302
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan