De soevereine mens

Wat erg dat juist deze mensen ook weer bedonderd worden toch. Ik ben het wel met Mike eens dat het in jezelf zit, maar het leek me wel een mooie symbolische daad.

 
Even voor alle duidelijkheid: de video gaat met name over OPPT. De verklaring tot soevereine mens heeft daar niets mee te maken! Daarin zeg je namelijk niets meer dan dat je het gezag van de Oranjes niet erkent en dat je voor jou nog slechts geldt de grondwet van de Nederlandsche Republiek uit 1798 (die juridisch nog steeds van kracht is).

 

Quote:
Leo Bijl eist erkenning van onrechtmatige geldschepping en rente bij banken

Published on Jul 7, 2014


http://xandernieuws.punt.nl/content/2014/07/Zwitsers-willen-referendum-om-macht-banken-te-breken

 
Ik bewonder de energie en optimisme van Leo Bijl.

Hopelijk betreft het dit keer niet iemand in dienst van de VN :?

 
Janse,

Wij zijn niet 'actief' soeverein mens, we hebben ons om bepaalde redenen laten 'registreren' als soeverein mens.. Ik heb niet het hele topic gelezen want we zijn op reis maar wilde wel even reageren. Dus ik weet nog niet wat er aan de hand is we kunnen af en toe internetten (we zijn daarmee heel blij met de McDonalds, gratis wifi) dus ik ga me niet inlezen in deze kwestie.

Het is net wat Bastiaan zegt, ik maak me er verder niet zo druk om.

Lia

 
Quote:
Het is zoals David Icke zegt: je moet in deze wereld zijn, maar niet van deze wereld.


Dat heeft hij ook niet van zichzelf.

 
Als ik daar over begin, dan vind je dat niet leuk, dus laat ik het achterwege.

 
Ik vermoed dat het een bijbelse figuur is die dit heeft gezegd. Ik word daar niet boos over, hoor, dus laat maar weten over wie je het hebt.

Mike

 
In Johannes 17 verzen 14 t/m 18 zegt Jezus dat Hij en zijn volgelingen niet van de wereld zijn, maar in de wereld.

 
Soms is iets gejat, soms is iets opnieuw bedacht. En om nu eeuwigdurend alle credits te geven aan de eerst die iets gezegd heeft of ergens meekwam

 
Even een vraagje, begint deze soevereine geschiedenis bij de invoering van burgerlijke stand en het registreren van geboortes ed.

Ik keek mijn stamboom laatst na (edele boeren allemaal) en ongeveer 9 generaties staan erin. Alles wat daarvoor kwam werd niet geregistreerd.

Maw begint het hele gedoe met mensen eigenen dmv geboorteaktes hier of hoe kan je dat zien?

 
Zodra je je kind registreert bij de gemeente wordt het eigendom van de staat, die in werkelijkheid een corporatie is onder de maritieme wetgeving. Je kind wordt hiermee dus een 'product'.

Mike

 
http://kiosk.decorrespondent.nl/collections/boeken/products/rutger-bregman-gratis-geld-voor-iedereen-e-boek
Quote:
Het probleem is niet dat we het niet goed hebben, het probleem is dat we niet weten hoe het beter kan. Correspondent Rutger Bregman schetst nieuwe vergezichten: van een basisinkomen voor iedereen tot een werkweek van vijftien uur, van een wereld zonder grenzen tot een wereld zonder armoede.


 
Maar als je nu geen aangifte van een geboorte doet , dan is je kind toch ilegaal en geen Nederlandse nationaliteit ? Of vraag ik nu iets doms ?

Toen mijn vader mij bij de burgerlijke stand heeft aangegeven was ik mij daar niet bewust van .Dus kun je eigenlijk wel stellen dat dat hele gedoe niet rechtsgeldig is .

 
Goed punt Mijnlijf.

Het bevolkingsregister is een inbreuk op het principe van de mens als soeverein wezen.

 
Een basisinkomen voor iedereen is communisme. Het verhindert productiviteit bij burgers, omdat ze hun geld toch wel krijgen van de staat. Hoe kun je dit nu plaatsen in een topic over soevereiniteit als we d.m.v. een basisinkomen juist eigendom worden van de staat?

Mike

 
hoi Mike, misschien heb je daar een punt, ik heb geen uitgekristalliseerde gedachten over het onderwerp basisinkomen.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan