De logica achter anthelmintica

Ik kan je aanraden om ook de GNM eens goed te bestuderen. Ik heb zo ongeveer alles dat ik kon vinden van Dr Hamer bekeken, en de beste man heeft echt een punt. https://www.germaansegeneeskunde.nl/botten/#tendinitis
wel treffend voor deze tijd, lees wat er staat:
  • Schouders, bovenarm en sleutelbeen: Eigenwaarde-inbreuk conflict met betrekking tot een relatie (gefaald hebben als partner, ouder, zoon, dochter, collega, vriend of teamgenoot) vaak in verband met schuld en zichzelf de schuld geven; ook: niet kunnen of niet mogen vasthouden, omarmen of knuffelen. Een slechte prestatie, bijvoorbeeld op sportief gebied (volleybal, handbal, golf, hockey) is ook van invloed op de schouder, omdat het daarmee moet gebeuren.
 
Ik geloof dat psychosomatische klachten bestaan. Het placebo-effect werkt twee kanten op en de zelfverklaarde elite werkt vooral met het nocebo-effecr, in het verleden met kankerpatienten vertellen dat ze ten dode zijn opgeschreven en nu met C19. Ik geloof ook dat trauma's niet alleen in dit leven, maar zelfs generaties lang op alle niveaus kunnen doorwerken (epigenetica). GNM is vooral goed om problemen te identificeren, maar niet om ze op te lossen. De oplossing voor alles, ben ik achtergekomen, is je helemaal niet zoveel met jezelf bezig te houden, maar om te vechten voor iets groters en hogers dan jezelf. Wij gaan een situatie tegemoet waarin precies dat van ons gevraagd zal worden, dan heb je aan GNM niets.

Mike
 
Laatst bewerkt:
Ik hoor net bij de uitzending van DotCom (vanaf 47min.) dat Ivermectine werkt op/tegen positieve ionen... Als je dit leest Mike, kun je daar wat meer over toelichten? Of iemand anders natuurlijk met een heldere ingeving?

Ik kom wel in diverse onderzoeken dingen tegen over de verandering in membraamspanning op celniveau en de de werking ionkanalen, zoals dit onderzoek, zit hier een eventueel verband of zit het anders?



Hier was ik nog niet aan toegekomen. Ik opperde deze theorie afgelopen vrijdag in Papendrecht. De reden waarom is omdat er zich enkele fabrikanten meldden in de beginperiode (maart/april/mei 2020) van de 'coronacrisis' die met een luchtionisator beweerden effectief de lucht te kunnen zuiveren van 'cojona' in bijv. kantoorpanden. Dit suggereert dus dat spike-eiwitten positief geladen ionen zijn.

In het verleden is dit reeds aan bod gekomen hier op dit forum en toen schreef ik dat ik reeds geioniseerd water drink (Kangen-water). Bij Enagic zijn ze als de dood dat leveranciers van Kangen-apparaten gaan beweren dat dit water effectief is tegen 'cojona', wij kregen als distribiteurs hier destijds een emailbericht over waarin staat dat wij deze bewering niet mogen doen (dat heb ik hierbij dan ook niet gedaan, alleen de mededeling dat s-eiwitten positief geladen zijn).

Het is dus niet de eerste keer dat we op dit spoor zitten. Julian. Ik moest dit echter in Papendrecht naar buiten brengen voor dat publiek, want iemand vooraan meldde dat MMS van Jim Humble (chloordioxide, ClO2) zoals hij het beschreef 'de slechte elektrische deeltjes aanpakt en niet de goede'. Dat zijn dus ionen. Jim Humble's ontdekking is eveneens anti-parasitair en hem wordt het leven sindsdien ook zuur gemaakt door de autoriteiten (kun je nagaan hoe fel men is op die anti-parsitaire middelen!).

Vandaar mijn vermoeden dat anthelmintica selectief alleen de foute eiwitten op kunnen sporen op basis van positieve ionische lading. Het zou mooi zijn als jij met jouw speurwerk meer bewijs kunt leveren voor deze hypothese, Julian!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Dank voor je toelichting Mike. Ja dit klinkt plausibel en is een interessante denkrichting.
Wellicht kun je nog iets met de - ietwat warrige - vervolgpost die daarop schreef.
Gaat me met name om het onderste gedeelte.

Mooi hoe we toch telkens iets wijzer worden.

Gr. Julian

PS: Als iemand meeleest: alle input en feedback is welkom. Ook al is het intuïtief. Of misschien wel juist op basis van intuïtie. Dus schrijf je gedachten op!
 
In de allereerste berichten over Ivermectine staat ook vermeld dat ze "wassen met DMSO" .
Momenteel gebruik ik 2 theelepels DMSO ( ik was al een week begonnen met DMSO) en 4 x Ivermectine is erbij gekomen.
Geen opvallende veranderingen sindsdien, dus niet positief en niet negatief.
Ik slaap beter en voel me fitter, dat wel. (82).
 
denkrichting : landbouwbodem.. de overmaat van (het negatief geladen mineraal) Kali die verhinderd om zich samen met positieve mineralen bv Mg te binden aan koolstof. Het gevolg is een onbalans in de bodem. k zou me dat ook kunnen voorstellen bij de mens


Dank voor je toelichting Mike. Ja dit klinkt plausibel en is een interessante denkrichting.
Wellicht kun je nog iets met de - ietwat warrige - vervolgpost die daarop schreef.
Gaat me met name om het onderste gedeelte.

Mooi hoe we toch telkens iets wijzer worden.

Gr. Julian

PS: Als iemand meeleest: alle input en feedback is welkom. Ook al is het intuïtief. Of misschien wel juist op basis van intuïtie. Dus schrijf je gedachten op!
 
denkrichting : landbouwbodem.. de overmaat van (het negatief geladen mineraal) Kali die verhinderd om zich samen met positieve mineralen bv Mg te binden aan koolstof. Het gevolg is een onbalans in de bodem. k zou me dat ook kunnen voorstellen bij de mens
Dat is interessant zeg!
Kun je er wat meer over vertellen hoe je denkt dat dit werkt?
Het doet me denken aan Viktor Schauberger, die met zijn experimenten aantoonde dat hij - door koperen tuin- en landbouwgereedschap te gebruiken - de opbrengst van het gewas kon verbeteren.

1629307657320.png
 
Koper is vrouwelijk... de huidige landbouwmethode is te mannelijk op Moeder Aarde.

nb... K+. en Mg 2+


Het oppervlak van kleideeltjes en organische stof in de bodem heeft onder normale omstandigheden een negatieve lading, waardoor positief geladen ionen (de zgn. kationen) in de bodem, zoals calcium (Ca2+), magnesium (Mg2+) en kalium (K+) aan deze bodemdeeltjes worden gebonden. Onder zure omstandigheden verliezen de organischestofdeeltjes hun negatieve lading en daarmee hun vermogen kationen ten binden. Het negatief geladen oppervlakte van de bodemdeeltjes heet het kationenadsorptiecomplex (in het engels: cation exchange capacity, ofwel CEC). De kationen aan het adsorptiecomplex zijn zwak gebonden en kunnen via omwisselreacties in de bodemoplossing terecht komen. Er is sprake van een evenwicht tussen de hoeveelheid kationen aan het adsorptiecomplex en die in de bodemoplossing. Er kunnen verschuivingen optreden in de verhouding tussen de kationen aan het adsorptiecomplex door veranderingen in de bodemoplossing, b.v. door een bemesting of bekalking (zie verder) of door de onttrekking van kationen uit de bodemoplossing door opname door een gewas.

 
Koper is vrouwelijk... de huidige landbouwmethode is te mannelijk op Moeder Aarde.
Cupraten (van Latijn cuprum = koper) zijn chemische verbindingen (zouten) die koperbevatten en waarin het koper-atoom het centrale atoom is in een verder negatief geladen samengesteld ion.
 
De persoon die dit heeft bedacht is Viktor Schauberger. Hij kwam op het idee van de koperen (vrouwelijk) i.p.v. de ijzeren (mannelijk) ploeg. Dat van die ionen is ook interessant.

Mike
 
Dit citaat van 9fornews sluit aan bij het onderzoek wat ik enkele dagen geleden voor wat anders citeerde:

Op foto’s die door arts Gitala zijn gemaakt, is te zien dat rode bloedcellen samenklonteren en stapels vormen zoals bij muntrollen. Zo’n stapel wordt een rouleau (meervoud: rouleaux) genoemd en vormt zich normaal gesproken bij patiënten met bloedkanker. De artsen en advocaten zeggen dat dit waarschijnlijk de eerste tekenen zijn van trombose.


Ivermectin increased intracellular chloride ion concentrations and cell size in leukemia cells. Chloride influx was accompanied by plasma membrane hyperpolarization, but did not change mitochondrial membrane potential. Ivermectin also increased reactive oxygen species generation that was functionally important for ivermectin-induced cell death. Finally, ivermectin synergized with cytarabine and daunorubicin that also increase reactive oxygen species production. Thus, given its known toxicology and pharmacology, ivermectin could be rapidly advanced into clinical trial for leukemia.
https://ashpublications.org/blood/a...70/The-antiparasitic-agent-ivermectin-induces


Mogelijk goed nieuws voor geïnjecteerden.
 
Dit citaat van 9fornews sluit aan bij het onderzoek wat ik enkele dagen geleden voor wat anders citeerde:





https://ashpublications.org/blood/a...70/The-antiparasitic-agent-ivermectin-induces


Mogelijk goed nieuws voor geïnjecteerden.
Screenshot uit de video van de gestapelde bloedcellen:
1629387067458.png
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.474
Berichten
502.805
Leden
8.635
Nieuwste lid
halfedelsteen
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan