De doodsstrijd van de dollar

Joke, dank voor je moeite ondanks dat ik zei dat dit niet nodig was. Jij hebt het over vooroordeel. Ik heb het over dat ik het niet geloof en niet achter sta.

Je hebt meermalen mijn argumenten gekregen hier die verder geen uitleg behoeven te zijn om mezelf steeds te herhalen. En daarmee PUNT voor mij.
 
Binc,

Geloof is geen argument, maar precies dat, geloof.

Vervolgens had je al een (voor)oordeel over bitcoin, maar dat is maar EEN stukje van de gehele puzzel en op die andere reageer je niet, nog steeds niet ...

En als laatste heb je net zo lang gezocht tot je iets vond wat je (voor)oordeel bevestigde nl tweakers ....

Met alle respect maar als je mannen als Kiyosaki en Malone opzij zet voor tweakers ...

Ennuh... satan ... tja het papiertje van 20 wat je nu in je zak hebt zitten is dat goddelijk ?

Nee, dan de fiat euro dat heeft gelukkig gelukkig niets met satan te maken ....


 
Beste Joke, waarom zou ik mee moeten gaan in jou opdringerige theorie en je bulk aan video’s bekijken zodat je mij kan overtuigen? Wat is het dat je gemist hebt aan mijn Posts? Het feit dat je mij wilt overtuigen van je eigen geloof zegt meer iets over jou dan over mij. Wie weet zijn je Posts nuttig voor anderen die hier heil in zien. Misschien een idee om dan samen iets te doen hierin. Reken niet op mij.
 
Het feit dat je mij wilt overtuigen van je eigen geloof zegt meer iets over jou dan over mij.

Helaas binc je zit er weer naast.
Kiyosaki en Malone verkondigen geen geloof, maar feiten en het is precies dat wat ik als kostbaar cadeautje deel.

Omdat menigeen concentratie problemen heeft met het lezen van stukken tekst heb ik daarom vids gepost om dan toch de boodschap over te brengen.

Als het gaat om basis kennis van geld in zn algemeenheid kan je niet anders constateren dat menigeen die zichzelf als wakker beschouwd mbt dit onderwerp niet alleen slapende is maar gezien de lack of knowledge gewoon in coma ligt.

Wetende hoe belangrijk dat deel uitmaakt van het slavernij verhaal van de hedendaagse mens is dat n schokkende constatering.
 
Blijf vooral geloven in de feiten die je denkt te presenteren.
Als je echt denkt dat jou waarheid, gebaseerd op een geldsysteem van vertrouwen zo relevant en waarheid zijn, zou het je niet zoveel moeite kosten om anderen daarvan te overtuigen en inmiddels zijn vruchten afgeworpen moeten hebben. De wereld zou gezegend moeten zijn met welvaart en tevredenheid op basis van jou waarheid.
 
Joke, ik zie telkens dat je mensen verliest in je zendingsdrang. Je maakt het verhaal te groot. Iemand heeft kritiek op crypto's als Bitcoin en jij overvoert deze persoon meteen met tig ongetwijfeld zeer gedegen video's en artikelen over inflatie. Dan ben je zo iemand al kwijt.

Ik zie wel waarom je die weg wil bewandelen. Je wil aantonen dat geld uit het niets door centrale banken wordt gecreeerd en dan met rente wordt uitgeleend aan overheden om in omloop te brengen via reguliere banken. Dit zorgt voor automatische waardevermindering van de munteenheid, hetgeen ten koste gaat van de koopkracht van burgers. Deze verborgen belasting noemen we inflatie.

Jouw gedachtegang is dat men dit eerst moet begrijpen om het nut en de zin van alternatieven voor zgn. fiat-geld in te kunnen zien. Prima, tot je dienst, maar Einstein zei al dat als je een ingewikkelde theorie niet in 3 zinnen kunt uitleggen je zelf de theorie niet hebt begrepen. Ik heb het hierboven zojuist uitgelegd in 3 zinnen, geen eindeloze hoeveelheid links voor nodig.

Waar je uiteindelijk naartoe wil (maar dan zijn mensen al afgehaakt) is crypto's als alternatief, omdat via deze weg geldcreatie zou worden 'gedecentraliseerd' en omdat de hoeveelheid elektriciteit op basis waarvan deze digitale munten gemined kunnen worden eindig is, dus ook geen eindeloze geldcreatie meer.

De tegenargumenten zijn al gegeven:

Een digitale munteenheid zonder gouddekking is al even virtueel, abstract  en fictief als het 'geld dat we nu hebben.

Crypto's kunnen grootschalig worden gemined door slechts enkele partijen om zo de koers naar boven of naar beneden te manipuleren.

In de psyche van de meeste mensen moet geld fysiek en tastbaar zijn. Daarom komen mensen zo makkelijk in de schuld als ze plastic credit cards gebruiken. Nog veel belangrijker: de dekking van een munt moet concreet en waardevast zijn en dan kom je altijd weer uit op edelmetalen omdat deze reeds vanaf het begin van de menselijke beschaving het echte geld zijn geweest. Geld moet niet gecompliceerder gemaakt worden dan strikt noodzakelijk.

Je ziet, geen ellenlange posts met talloze links nodig, gewoon gezond verstand. Als je mensen echt wil overtuigen moet je je argumenten zo simpel mogelijk zien te houden, anders raak je ze kwijt nog voor je je punt hebt kunnen maken.

Mike

 
Blijf vooral geloven in de feiten die je denkt te presenteren.

Weer mis.
Ik deel info van mensen zoals Robert Kiyosaki het enigste wat je hoeft te doen om de waarde ervan in te zien is het onbevangen en zonder vooroordeel bekijken ..



Als je echt denkt dat jou waarheid, gebaseerd op een geldsysteem van vertrouwen


Weer mis.
A het is niet mijn waarheid
Het zijn de feiten gebracht door experts die zich dagelijks onder je ogen en in je portemonnee afspelen het enigste wat je hoeft te doen is je ogen openen.
Helaas constateren we al langer dat velen in de maatschappij ziende blind zijn.

B
Een geld systeem gebaseerd op vertrouwen heeft n naam namelijk fiat geld systeem of wel in gewoon nederkands oa de euro ..


zo relevant en waarheid zijn, zou het je niet zoveel moeite kosten om anderen daarvan te overtuigen


Weer mis.
Volgens mij zegt dat alles over die ander(en) dan over mij en de info die ik deel voor anderen.



en inmiddels zijn vruchten afgeworpen moeten hebben.

Weer mis.
Wij als mensheid bepalen niet in wat voor geld systeem we leven dat is voor ons bepaald.
Dat is door de eeuwen alleen maar mogelijk geweest op basis van .... mensen dom houden dus de relevante info gebaseerd op feiten weg te houden.
Gelukkig zijn er mensen die die kennis wel hebben en dat aan de wereld doorgeven en delen mbt dit onderwerp.
Dat doe je vanuit compassie (sharing is caring) om die ander nieuwe inzichten te geven ter verbetering van de persoonlijke situatie.

Probeer ipv geldsysteem het onderwerp te veranderen in vaccinaties ..hoe reageer je dan binc ?
Op welke stoel zit je dan mbt hoe me reageert op de door mij aangedragen info ?



De wereld zou gezegend moeten zijn met welvaart en tevredenheid op basis van jou waarheid.

Zucht weer mis.
Je spreekt jezelf zo tegen dit nieuwe welvaart systeem gebaseerd op goud/zilver wat aanstaande is is wat trump aan het implementeren is en heeft als feit dat de banken de creerders van het slaven fiat geldsysteen overbodig maakt.

Weston price was een man die veel waardevolle feiten heeft geconstateerd en vereeuwigd in boeken voor latere generaties om dr voordeel mee te doen dat was over fysieke degenratie.
Nu wacht ik nog op een schrijver die de mentale degeneratie gaan benoemen en wat dat betekent in de dagelijkse praktijk voor mensen ...


Zoals ik al vaker op dit forum heb erkent voor een ieder om te lezen is dat als ik iets niet snap het niet betekent dat wat er gedeeld wordt niet waar is ....
 
Dankje voor je heldere samenvatting, Mike! Ik kon al zo moeilijk de rode draad uit de laatste pagina('s) deze discussie vissen (ik volg niet iedere reactie).

Persoonlijk denk ik dat ook cryptovaluta, hoewel de denkwijze erachter goed is, de toekomst niet hebben; teveel haken en ogen, waaronder veiligheidskwesties (kans op hacken, ondersteunen van criminalitieit etc.), afhankelijk van het digitale systeem en volatiliteit.

Wat de mens echt in leven houd zijn warmte en voedsel. Kortom investeer in persoonlijke vaardigheden en als je geld over hebt in vastgoed.
 
Goed punt mike alleen niet iedereen is gezegend met dat talent daarom de vids.

Ik zal dan ook vanaf nu niets meer posten op dit onderwerp en crypto is maar een onderdeel jammer dat dat er steeds uitgetild wordt.

Geniet van het weekend.


 
Jammer dat er steeds uitgetild word dat die plank nog steeds heel is.

Dit topic staat bomvol over de risico’s van jou crypto munten.
En idd, wat Mike en ssrdam zeggen, zijn je Posts lastig te volgen.

Appels met peren vergelijken door het onderwerp geld om te zetten naar vaccins. Op die manier kun je alles wat krom is recht kletsen natuurlijk.

 
Joke, voel je vooral vrij om te blijven posten als je denkt dat dat waarde heeft. Het is een forum en iedereen hoeft het met elkaar eens te zijn. We kunnen zeker van elkaar blijven leren.

Het grootste vraagstuk dat ikzelf heb, wat is het meest werkbaar in de praktijk?

Eveneens nog een fijne zondag!
 
Jokejoke ik vind je bijdragen ook erg interessant. Ik zie ze graag en haal er waardevolle info uit.

Het lijkt soms of sommige mensen alleen informatie accepteren die hun eigen waarheid bevestigd.

Ik zou daar wat minder energie in steken. Als het echt de waarheid is komen ze er vanzelf achter. Iedereen heeft zn eigen tempo.
 
Je hoort mij ook niet zeggen dat ik je bijdrages niet waardeer, Joke. Ik probeer je juist tips te geven zodat je boodschap beter overkomt!

Mike
 
Frank Giustra: 'Good time to watch interview I gave last summer -“Gold will be explosive, unlike anything we’ve seen”' (30-06-2020).
Interview van september 2019, zeer actueel.

&feature=youtu.be
 
Patent: WO/2020/060606 - CRYPTOCURRENCY SYSTEM USING BODY ACTIVITY DATA

Applicants: MICROSOFT TECHNOLOGY LICENSING, LLC
Abstract (samenvatting)

Human body activity associated with a task provided to a user may be used in a mining process of a cryptocurrency system. A server may provide a task to a device of a user which is communicatively coupled to the server. A sensor communicatively coupled to or comprised in the device of the user may sense body activity of the user. Body activity data may be generated based on the sensed body activity of the user. The cryptocurrency system communicatively coupled to the device of the user may verify if the body activity data satisfies one or more conditions set by the cryptocurrency system, and award cryptocurrency to the user whose body activity data is verified.
https://patentscope.wipo.int/search/en/detail.jsf?docId=WO2020060606
 
Verifiëren op wat vraag ik me dan af.
Zou zomaar kunnen zijn dat de voorwaarden vaccins zijn en daar eerst aan moet worden voldaan.
Geen waterdicht systeem en hartstikke gevoelig als ik het zo lees. Degene die dit systeem sponseren helpen de duivel met hun duivelse plannen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.941
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan