De doodsstrijd van de dollar

Dat is een lastige, aangezien de grondwet van een land alleen geldt voor een land en niet een heel continent. Wil je de ECB ten val brengen, dan zul je eerst de centrale bank van je eigen land (in ons geval de ECB) succesvol ongrondwettelijk moeten laten verklaren. De ECB volgt dan automatisch. Dit is ook waarom Trump de Fed heeft overgenomen. Simpel gezegd: nationalisme verslaat globalisme. Begin klein, maar denk groot!

Mike
 
Mike,
Volledig mee eens.
Wat mi. Een goede zet is dat bv de infrastructuur mega investeringen krijgt want dat gaat zich links of rechts om terug betalen.
Het land is behoorlijk uitgehold dus er is genoeg putjes om in te investeren.

Dat betekent niet wat die stoethaspels hier gedaan hebben bv de gas opbrengsten geven aan salarissen dat is een bleeder creeren.

Toch staat de rente op 0.3 % en dat moet mi naar 0,0! Omdat iedere procent punt rente nog altijd inkomsten zijn voor de cabal en gezien de mind blowing hoeveelheden geld wat er dagelijks geprint wordt loopt dat dus best alsnog in de papieren war joe sixpack via arbeid en belastingen als nog moet betalen.

Verder is en blijft een monopoly geld systeem niet legaal dito rente betalingen.

Een punt wat ook genoemd moet worden is dat er met al die investeringen die trump hopelijk gaat doen er nog wel gebruik gemaakt moet blijven van dit geld systeem want als bv morgen het nieuwe systeem actief wordt dan is het over en uit met sinterklaas spelen dus ik denk dat voor die reden het nieuwe systeem nog wel n poosje op zich zal laten wachten.

Wat denk jij?

Mbt de ecb.

Je hebt gelijk, maar wie kan dat doen ... volgens mij de politiek en die gaan dat niet doen omdat ze onder controle staat en de overheid mega belang heeft bij hoge inflatie dus vanuit die hoek hoef je niets te verwachten.

Wat mi een veel betere kans maakt is mensen duidelijk maken dat het monopoly geld systeem gebaseerd is op lucht en dus niet legaal, legitiem en daarmee ongrondwettelijk.
Omdat iedereen daarmee te maken heeft is dus de massa die er nadeel van onder vind veel en veel groter en daarmee haal je de ecb als hoeder van dat systeem onderuit.
Geef je mening is in deze.
 
Trump heeft gezegd dat hij in Q3 gaat beginnen met de wederopbouw van de economie. Dat is juli-augustus-september en dit houdt in dat hij komende maand orde op zaken moet stellen voor wat betreft rellen en wat zijn tegenstanders allemaal nog meer in petto hebben. Je hebt helemaal gelijk dat hij dan nog wel zal moeten werken met Mickey Mouse-geld.

Trump heeft ook aangegeven dat in Q4 er weer sprake zal zijn van een volledig heropgebouwde economie. Dat is oktober-november-december. Aangezien de verkiezingen op 3 november zijn, kun je dan een 'October surprise' verwachten? Een terugkeer naar de goudstandaard voor of juist na de verkiezingen?

Vanuit het perspectief van een verkiezingsstrijd lijkt het niet heel erg handig om de oude economie in de maand voor de verkiezingen te laten klappen, maar dit is dan ook geen gewoon verkiezingsjaar en dit zullen oolk geen gewone verkiezingen zijn. We weten allemaal dat Biden geen partij is voor Trump en dat ze hoogst waarschijnlijk op het laatste moment  Michelle Obama met Hillary Clinton maar voren zullen schuiven, maar Trump en de white hats zullen dan alles wat ze weten over deze twee naar buiten brengen. Welke andere kandidaat ze ook nog willen aanbrengen, ze zijn allemaal corrupt en de white hats weten alles over ze, waardoor de een na de ander afvalt. Ik verwacht dan ook dat Trump per definitie herverkozen wordt zonder enige tegenkandidaat. Zo bezien kan Trump ook met de economie doen wat hij wil.

Om antwoord te geven op je vraag: 2020 is 1 groot 'red pill'-jaar, waarin we alles te weten zullen komen over economie, politiek, media. corruptie, (hoog)verraad en zelfs pedofilie. De rode draad die alles verbindt is dat je telkens dezelfde spelers tegenkomt. Met zulke op handen staande ontbullingen is het nu zaak om out of the box te gaan denken. Ik vind het zeker niet ondenkbaar dat Q4 idd de introductie van de goudstandaard met zich mee zal brengen en daarmee het eind van de centrale banken, waaronder de ECB. En als de eurozone en dus de euro vallen is het ook gedaan met de EU!

Mike

 
Mike,
Inhoudelijk goede reply weinig op aan te merken.

Alinea 1,
Q3 en q4 dat wordt nog n hele kluif,want ..
Stel dat de outsourcing zich gaat omzetten in orders voor de bouw van production plants dan is dat een goede concrete stap zo van zie je wel .. i told you so.

Maar met al die werklozen is dan stap twee nodig omdat mensen nog steeds geprogrammeerd zijn op inkomen via werk, echter als de konijn uit de hoed komt door de mensen die overbrugging te geven via de stimulus en betaald door de fed/cabal haha ja dan is het appeltje eitje mi.

Alinea 2,
Goudstandaard in q4 ?
Het zou zomaar kunnen, maar ik heb mn twijfels zie eerdere uitleg.

Ik denk dat de gemiddelde americaan mer gebaad is bij werk voor een decent salaris en niet echt zit te wachten op de goudstandaard.
Trump zegt ook niet voor niets steeds we had the best economie ever dus nu dat de boel bewust kapot gemaakt wordt en werkelijk alles uit de kast gehaald wordt kan je je voorstellen dat die man zich onsterfelijk maakt als het lukt om EN de economie voor de gemiddelde americaan aan de gang te krujgen EN daarmee kan claimen dat hij en niemand anders de juiste man op de juiste plek is.
Clinton zei niet voor niets its the economy stupid !

Alinea 3,
Mee eens mbt de oppositie die race is normaliter al gelopen voor die goed en wel van start is gegaan.
Het zou idd geweldig zijn als declass gaat beginnen zeg 9/11 conform zijn belofte, de podesta mails, de uranium deal etc etc allemaal onderwerpen die de dems op geen enkele manier nog kredietwaardigheid geeft omdat het steeds joe sixpack heeft uitgekleed voor persoonlijk gewin en america in zn geheel heeft verkocht en dat is wat trump ook ijzersterk met i do this for my country dat gaat er in als ketellapper ...

Als hij zn kaarten goed speelt kan die niet verliezen tenzij door fraude en wat zien we gebeuren dat is al toegeven dat je weet dat je gaat verliezen en het alleen op basis van fraude binnen kan halen.

Alinea 4,
Mee eens dat de euro op sterven na dood is echter als de cabal de focus verlegd naar de euro zone kan het nog n hete zomer worden.
Daarom help je de ondergang van het systeem en einde slavernij door op allerlei manieren en vlakken de overheid het vuur aan de schenen te leggen en dus met je luie reet uit de stoel te komen en je stem te laten horen.
Bv veel mais sturen met feiten naar bv baudet, rechtzaken beginnen, petities etc etc het was nog nooit zon goed moment om burgerlijke ongehoorzaamheid te tonen ???

 
Bericht van Robert Kiyosaki,

https://money-revealed.com/2020/06/05/dollar-is-dead-where-the-experts-are-putting-their-money/

https://www.youtube.com/watch?time_continue=168&v=w5awFsmcWkQ&feature=emb_logo
 
Nog een vid van robert.



Voor een ieder die dit BS vind even wat cijfers van robert zelf.

De totale schuld van de 2e wereldoorlog was 25 miljard !

Het bedrag dat er nu DAGELIJKS BIJGEPRINT wordt is 125 miljard !!!!

Dat is 5x meer PER DAG !!!

Laat dat eens tot je doordringen.

Luister en kijk en trek je eigen conclusies wat dat betekent voor jouw en je baan.



 
Waarom nog belasting betalen?
Geplaatst op 9 juni 2020 door Jack Hoogland

De Amerikaanse staatsschuld is ongelofelijk hard aan het stijgen.

Op onderstaande tweet zien we dat de staatsschuld nu al is gestegen naar 124% van het BBP.

Daarmee is de staatsschuld officieel gestegen naar het hoogste niveau ooit.

De enige manier om een zodanig snelle stijging te financieren is door ongelofelijk veel geld te printen.

$3.000 miljard in drie maanden
In onderstaande tweet zien we dat de Federal Reserve precies dát heeft gedaan.

Sinds de coronacrisis eind februari begon, printte de Fed iets meer dan 3.000 miljard verse dollars.

Zie hier hoe je de koopkracht van een munt vakkundig naar de knoppen helpt.

Vrijdag vertelde ik u al dat de ECB precies hetzelfde doet.

Door Europa’s uiterst zwakke bankensector is de kans zelfs groot dat de ECB uiteindelijk méér geld zal printen dan de Fed.

Rake tweet
De enorme hoeveelheid geld die de Fed afgelopen drie maanden printte, leidde tot onderstaande rake tweet van David Rosenberg.

Amerikaanse burgers hoesten gezamenlijk ongeveer $2.000 miljard per jaar aan belastingen op.

Legitieme vraag
Als de centrale bank blijkbaar onbeperkt geld kan printen, waarom is het dan nog nodig dat burgers belasting betalen?

Waarom kan de centrale bank dat niet gewoon printen?

Dit is nu een legitieme vraag, die binnenkort waarschijnlijk ook in de reguliere media ter sprake zal komen.

Zodra die discussie losbarst, is het hek helemáál van de dam.

Goud een absolute must
Het is daarom niet alleen maar best een goed idee om in goud te beleggen. Het is een absolute must!

Goud zal de komende jaren naar ongekende hoogten stijgen.

Het is mooi meegenomen dat goud nog steeds spotgoedkoop is in relatie tot de hoeveelheid geld in omloop.

https://www.topaandelen.com/waarom-nog-belasting-betalen.html
 
Robert Kiyosaki in zijn radio programma

Als je wilt voorbereiden for what is coming financially

https://www.zerohedge.com/crypto/robert-rich-dad-poor-dad-kiyosaki-what-elites-dont-want-you-know

https://www.youtube.com/watch?time_continue=500&v=PofnjS8KNHo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=SIXplLHziLQ&feature=emb_logo
 
Gelukkig gaat het goed met nederland financieel.

Dit is wat de 'prijs' van ouderen gezond houden is (voor het moment ..)



De Nederlandse staatsschuld is gestegen van 324 miljard tot 372 miljard eind mei. Er is 48 miljard aan schuld bijgekomen.



Bron: tom lassing
 
Ik kreeg een voorstel aangeboden via Facebook. Inversteren in goud! Toch best interessant Joke.

https://www.goldrepublic.nl/?utm_medium=retargeting&utm_source=facebook&utm_campaign=1.+Prospecting+-+conversions+%7C+Account+creation&utm_content=stillimage-avv&utm_term=meer_informatie&fbclid=IwAR2CcbSfPWU6EsDKwy8A8P5EyIkVmMDOOD7OvW15pySncdKkBH0HJJ0PNTc
 
Binc,
Idd zorg dat je FYSIEK eigenaar wordt en geen rekening met een claim op edelmetalen.
Ik weet niet of deze club binnen de nederlandse wetgeving past.
Laat het me effe uitzoeken vanavond.
 
Wie iets wil leren over crypto kan hier meer info vinden.

http://cryptomanuals.com/nl/e-manuals/cryptocurrencies-best-practices
 
Goldmoney is idd er een van de aanbieders waar je eea kan kopen ze zijn niet de enigste.

Let als je dit wil gaan doen of in de voorwaarden staat dat je als eu ingezetene dit kan doen.

Dit wil ik nog wel kwijt.
In de jaren 30 tig hebben ze prive goud bezit illegaal verklaart en zijn mensen verplicht om over te stappen op fiat geld dat kunnen ze nu weer doen.

Zoek op wat er toen met de wisselkoers is gebeurt ... en wat dat heeft betekent voor de ‘waarde’ van de mensen zoals jij en ik en wie daarvan hebben geprofiteerd.

Ik blijf zeggen overweeg ALLES wat er voor zorgt dat je GEEN gebruik hoeft te maken van het banken en of financiële systeem.

Ingewikkeld ... nee hoor iets gratis doen voor n ander zodat je geen geld hoeft te laten rollen want je portemonnee trekken is het systeem in stand houden niets meer of minder.
Stop spending money !!!



 
Goldmoney.com is een goede



Heb jij daar ervaring mee Joost? Ik ben wel benieuwd.
 
Binc,
Idd zorg dat je FYSIEK eigenaar wordt en geen rekening met een claim op edelmetalen.
Ik weet niet of deze club binnen de nederlandse wetgeving past.
Laat het me effe uitzoeken vanavond.

Ik heb er ook nog geen tijd voor gehad om te checken. Alles wat via FB voorbij komt is reden om te onderzoeken uiteraard.
 
Interessant. Voor mij ingewikkeld om uit te zoeken. Alles in het Engels is enigszins een probleem.
Begrijp ik het dan goed dat je zilver gekocht hebt en uit hebt laten betalen? De waarde ervan? Kun je iets vertellen over hoe het precies werkt via die site? Als mensen hiervan op de hoogte zijn zou iedereen toch genoeg geld moeten hebben?
 
Ingewikkeld … nee hoor iets gratis doen voor n ander zodat je geen geld hoeft te laten rollen want je portemonnee trekken is het systeem in stand houden niets meer of minder.
Stop spending money !!!

Je kunt altijd iets gratis doen voor een ander. Eens dat de portemonnee trekken het systeem in stand houd. Maar stop dan met betalen van datgene waar hun afhankelijk van zijn. Zoals vaste lasten. Dit zou het hele volk dan moeten doen. Met zijn allen. Of we hen dan failliet maken is ook maar de vraag. Briefjes bij printen gebeurd laatste tijd veel. Tenminste, ik krijg vaak nieuwe briefjes uit de pin. Vers van de pers!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.611
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan