De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Hoi Mike,

Ik heb je nog een mail gestuurd betreffende de lezing van aanstaande zondag. Zou je hier op kunnen reageren?

Bedankt!

Groetjes Joey
 
Even een update, is al eventjes terug. Beide lezingen zijn in Noord-Holland.

Vrijdag 11 december - Alkmaar - Noord-Holland
Gezond verstand lezing, ‘Spijsvertering, een mes dat aan twee kanten snijdt’
Wijkcentrum Overdie, Van Maerlantstraat 18, 1813 BH Alkmaar
entree € 10,00, reserveren: Anneke.alkmaargvl (at) project7-blad (punt) nl
aanvang 20.00 uur, welkom vanaf 19.30 uur

donderdag 11 februari - Zwaagdijk - Noord-Holland
Gezond verstand lezing, ‘Auto-immuunziekte’
Paardenmelkerij Zwaagdijk, Zwaagdijk 293, 1684 NJ Zwaagdijk
entree € 10,00, reserveren: gvlzwaagdijk (at) gmail (punt) com, 06-21215006
Aanvang 20.00 uur, welkom vanaf 19.30uur

Lia
 
Het was een leuke inspirerende lezing in Wijkcentrum Overdie. Mike, bedankt!
Leuk om Poekie ook nog even gesproken te hebben. Toch nog weer wat nieuwe dingen bijgeleerd vandaag!
 
Leuk dat ik je in het echt nu eens heb gezien en gesproken. Ik weet nu ook wasrom ik je herkende: ik had je foto al eerder op het internet gezien.

Mike
 
Zo hier is al een tijdje niets in geplaatst. Maar er is nieuws aan het front.

Op zaterdag middag 7 oktober a.s. komt Mike naar Midwoud in Noord-Holland om daar zijn kennis te delen met iedereen die daar voor open staat en meer wil leren over wat voeding kan betekenen voor je gezondheid, ten goede en ten kwade.

Zie hier alle gegevens over deze lezing. Daar kun je je ook aanmelden.

Lia
 
Zijn er hier nog mensen die in de buurt van Hengelo (Overijssel) wonen?

Avonds 11 oktober organiseert Hanneke Braakhuis een kennisavond in Hengelo. Maar er waren nog niet genoeg aanmeldingen ?.

Dus komt allen anders loop ik Mike mis ?

Complotdenker
 
Voeding de basis voor je gezondheid!
Neem de tijd en gun jezelf deze avond.

Woensdagavond 11 oktober 2017

Op deze avond geeft Mike Donkers bestaande en vernieuwende informatie over voeding in relatie tot gezondheid en hoe je je eigen verantwoordelijkheid hierin kunt nemen.

Enkele onderwerpen deze avond:
• De uitkomst van het onderzoek van Weston Price was dat VETTEN, MINERALEN en VITAMINEN de basis zijn voor een goede gezondheid! Dit keer een uitgebreide informatie over de functie van MINERALEN en SPORENELEMENTEN als: Calcium, Chloride, Chroom, Fluoride, Fosfor, IJzer, Jodium, Kalium, Koper, Magnesium, Mangaan, Natrium, Selenium, Zink.
• Wat is de link tussen stress - slechte eiwitvertering – maagzuurtekort?
• Natuurlijk is er de mogelijkheid om eigen vragen te stellen.

Mike gaat uit van onderzoek van Weston A. Price, 80 jaar geleden, en neemt daar nieuwe onderzoeken van de afgelopen jaren in mee.
Mike heeft het vermogen om in heldere bewoordingen, korte lijnen uit te zetten over hoe je om kunt gaan met je eigen verantwoordelijkheid voor jouw gezondheid.

Ben je geïnteresseerd? En wil je meer horen over Mike’s passie, beweegredenen en basisfeiten? Meld je graag aan per mail.
Van harte welkom op deze tiende kennisavond in Hengelo.




Wanneer:​​Woensdag 11 oktober
19.30-22.30 uur
Locatie:​​Basisschool De Timp
Johan Buziaustraat 10
7558 LA Hengelo
Kosten:​​€ 10,00
Aanmelden: ​​hannekeb@home.nl
​Voor vragen:​​06-40977900

 
Laatst vroeg iemand op het forum naar een meet-up... morgen is je kans! En 4 november.
 
Het was weer een supergave middag gisteren in Noord-Holland! Binnenkort weer (4 november) in Onderdijk (Wervershoof), maar dan over Trump en de opkomst van het populisme.

Verder wil ik nog deze lezing bij Juglen half december onder de aandacht brengen.

Voor wie naar Hengelo (O) wil afreizen en mij (weer) over voeding wil horen en zien spreken, verwijs ik naar de lezing van woensdag 11 oktober a.s., zie de post van complotdenker 4 posts terug.

Mike
 
Gister weer erg genoten van de lezing Mike en leuk dat Johnny er ook was. Ik kan het iedereen aanraden om naar een lezing te gaan. Ook al moet je er een stuk voor rijden, het is nooit in de spits dat scheelt behoorlijk veel tijd. En ach wat is afstand..
 
Het was toch slecht weer gister en 2 x anderhalf uur rijden is ook wel weer gezellig... dan is afstand maar relatief.
Je ziet nog eens wat van ons cultuurrijke kikkerlandje...de huizenstijl in de streek van Midwoud kom ik hier op de Veluwe niet tegen. De enige echte Co en Lia ontmoet en natuurlijk Elkedageenei.

De lezing was zeker weer goed en ook mooi hoe Mike de zaken in elkaar laat passen. Zoals de Unileverpolitiek wat elke keer weer terugkomt in de agenda.
Leuk ook om de mensen die dezelfde insteek (frequentie?)hebben te mogen ontmoeten. Cindy`s uitleg over de haartest en natuurlijk de lekkerste kefir van West-Friesland gedronken.

 
Wellicht zie ik je weer a.s. woensdag in Hengelo of op 4 november in Onderdijk voor de lezing over Trump, johnny. Zou leuk zijn!

Mike
 
Dank ook aan Co en Lia en aan Ilse voor het wederom mogelijk maken van de lezing in Midwoud. Het was alweer 2 jaar geleden! Kort daarna belandde ik in het ziekenhuis en ik heb de afgelopen 2 jaar hierdoor slechts een handjevol lezingen per jaar gegeven.

Mike
 
Bedankt Mike, Lia, Co en natuurlijk Ilse, voor de interessante leerzame en ook gezellige middag waarbij er weer nieuwe dingen werden verteld t.o.v. de lezing in het wijkcentrum in Overdie 2 jaar terug.
Ik vond het leuk dat ik erbij kon zijn.

Johnny heb ik volgens mij gemist, Elkedageenei ook.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.930
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan