De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Update:

zaterdag 1 november - Hoorn - Noord-Holland

Gezond verstand dag: Voeding & spiritualiteit als voeding.

Een lezing samen met Monic.

Aanvang 10.00 uur, welkom vanaf 9.30 uur.

Locatie: Kapel van Dijk en Duin, Wilhelminalaan 2, 1623 MA Hoorn

Opgeven bij: Sonja Walrecht, 0229-272715 of s.walrecht@quicknet.nl

zondag 2 november - Assen - Drenthe

Dagworkshop van Mike samen met Monic: voeding en spiritualiteit als voeding

Aanvang 11.00uur, welkom vanaf 10.30uur.

Locatie: De Noabershop, Rolderstraat 9, 9401 AM Assen

opgeven bij: Nanke Cornelissen, 06-16173263 of gvaassen@outlook.com

maandag 3 november - Heerlen - Limburg

Gezond verstand avond: onderwerp: auto-immuunziekten.

Locatie: Hoeve De Corisberg (zorgboerderij), Corisbergweg 1, 6416 HJ te HEERLEN. (Beperkte) gratis parkeergelegenheid bij de hoeve.

Er zijn tevens enkele parkeerplaatsen bij de (senioren)woningen aan de Corisbergweg. U kunt ook

parkeren aan de Keerweg,deze weg ligt paralel aan de Corisbergweg; via het parkje komt u bij de hoeve. Gelieve vooraf aan te melden bij Gerdie Konings via 0475-481919 of g-konings@home.nl.

Aanvang: 20.00u, welkom vanaf 19.30u. Entree: € 10,00 koffie/thee: € 1,00

woensdag 12 november - Assen - Drenthe

Gezondverstandavond: ontgiften

Aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur.

Locatie: De Noabershop, Rolderstraat 9, 9401 AM Assen

opgeven bij: Nanke Cornelissen, 06-16173263 of gvaassen@outlook.com

dinsdag 18 november - Noordeloos - Zuid-Holland

Gezondverstandavond: zuren en basen

Aanvang 20.00 uur, welkom vanaf 19.30uur

Locatie: Biodynamische boerderij Noorderlicht, Gorissenweg 1, 4225 ST Noordeloos

opgeven bij: Maria Inckman van Gaalen, 0183-511379 of mariaenkees@hetnet.nl

woensdag 19 november - Harderwijk - Gelderland

Gezondverstandavond: ontgiften

aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur

Locatie: Vrijzinnig centrum De Zin, Stationslaan 32, 3481 DA Harderwijk

opgeven: YKR homeopathie, 06-23160640 of info@ykr-homeopathie.nl

donderdag 27 november - Rotterdam - Zuid-Holland

Gezondverstandavond: tandbederf en andere gebitsklachten

aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur

Locatie: Natuurkundig therapeut Zwethhal, Delftweg 343, 3046 NH Rotterdam

opgeven: Lisette Timmermans, 015-2144221 of info@lisette-timmermans.nl

Lia

 
• dinsdag 20 januari: Mike Donkers

"De spiritualiteit van natuurvolkeren"


Mike baseert zijn voedingskennis op wat natuurvolkeren al vele duizenden jaren geleden hebben ontdekt en van generatie op generatie hebben doorgegeven. Het onderzoek van Mike beperkt zich echter niet alleen tot de voeding van natuurvolkeren, zijn onderzoek leidt hem tot de conclusie dat voeding een integraal onderdeel uitmaakte van de algehele spiritualiteit van deze volkeren en culturen. Dit was een aardse spiritualiteit, gericht op voortplanting en vruchtbaarheid. De indianen dachten zelfs 7 generaties vooruit! Deze spiritualiteit staat haaks op de egoïstische 'na ons de zondvloed'-mentaliteit van het westen en het wordt de hoogste tijd dat we ook in dit opzicht lering trekken uit de overgeleverde wijsheid van natuurvolkeren, voordat deze compleet in de vergetelheid raakt.

Aanmelden:

• dennisoppad@hotmail.com

• 06-42921624




Locatie:

Litha’s Local

Bloemfonteinstraat 62

Het Buurtkantoor

gelegen naast Litha's Local

(ingang aan de Paul Krügerlaan)

5642 EH Eindhoven

Inloop: 19.30u

Aanvang: 20.00u

Entree: € 10,00

 
Monic en ik hebben onze vuurdoop gehad dit weekend. We hebben een superweekend gehad, zowel in Hoorn als in Assen! Dit smaakt naar meer en we gaan dit absoluut vaker doen!

Mike

 
nog een keertje bij mij in de buurt Mike!

Maar dan moet je wel eerst even overleggen met de datum :wink:

 
Helemaal mee eens, zowel Midwoud als Hoorn! Echt een investering in je gezondheid :).

Ga zo door, mijn complimenten ook voor Monic uiteraard!

 
Het was inderdaad een heel mooi weekend en we gaan dit zeker vaker doen :)

Monic

 
Gisteren in Heerlen was ook weer een goede lezing. Wat heet lezing, Mike kletst en kletst etc. Ik denk dat de nieuwere mensen gedacht hebben: wat heeft dit nu allemaal met auto immuniteit te maken. Maar dat werd (na enkele zijwegen)mooi duidelijk.

ad

 
Mensen moeten het grotere plaatje zien i.p.v. zich alleen maar focusen op een deel ervan. Dat is wat ik probeer te doen.

Mike

 
Juist, en dan zien ze hoe simpel het eigenlijk is om zich gezond te voeden. Ik zeg altijd: ken de fundamenten en maak aan de hand daarvan de meest optimale en mogelijke keuze. Simpel? Ja. Gemakkelijk? Zou eigenlijk moeten, maar hier komt de conditionering mbt voeding om de hoek kijken.

ad

 
Net in de nieuwe wise traditions zitten lezen, leuk artikel over lever detox dat wel enigszins aansluit bij het thema van gisteren avond, het betreffende artikel vind ik nu niet terug, maar hier staat ongeveer hetzelfde van dezelfde auteur. Ik zal het ook nog plaatsen in het leverreiniging topic:

http://tabithafarrar.com/2014/05/cleanse-blog-liver/

Mooi om te lezen dat al die lever-detox sapjes eigenlijk een belasting vormen voor de lever en daarmee kunnen we het protocol van Morritz om weinig dierlijk vet te eten in de dagen voor en na de reiniging rustig aan de kant schuiven.

 
Ik wilde ook nog even zeggen dat het gisterenavond weer een zeer inspirerende avond geweest is. Ik vond het weer echt geweldig.

Heel erg bedankt. Jammer dat ik dan vlak voor het einde moest gaan omdat mijn vriend buiten stond te wachten. Maar ja, ik ben al heel blij dat ik er bij kon zijn.

Ik hoop weer op een volgende keer.

Ga zo door Mike, ik heb ondanks dat ik al veel van je gelezen heb, toch weer belangrijke informatie opgedaan.

Groetjes

Dorothé

 
Er is toch, geloof ik, ook een locatie in Maastricht. Misschien een ideetje voor een andere keer....alhoewel die boerderij natuurlijk een erg mooie locatie is, prachtig gewoon.

 
Er zijn binnenkort 2 locaties in Maastricht zelfs hoorde ik gisteren, bij mij om de hoek komt er ook een.

 
Update:

maandag 3 november - Heerlen - Limburg

Gezond verstand avond: onderwerp: auto-immuunziekten.

Locatie: Hoeve De Corisberg (zorgboerderij), Corisbergweg 1, 6416 HJ te HEERLEN. (Beperkte) gratis parkeergelegenheid bij de hoeve.

Er zijn tevens enkele parkeerplaatsen bij de (senioren)woningen aan de Corisbergweg. U kunt ook

parkeren aan de Keerweg,deze weg ligt paralel aan de Corisbergweg; via het parkje komt u bij de hoeve. Gelieve vooraf aan te melden bij Gerdie Konings via 0475-481919 of g-konings@home.nl.

Aanvang: 20.00u, welkom vanaf 19.30u. Entree: € 10,00 koffie/thee: € 1,00

woensdag 12 november - Assen - Drenthe

Gezondverstandavond: ontgiften

Aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur.

Locatie: De Noabershop, Rolderstraat 9, 9401 AM Assen

opgeven bij: Nanke Cornelissen, 06-16173263 of gvaassen@outlook.com

dinsdag 18 november - Noordeloos - Zuid-Holland

Gezondverstandavond: zuren en basen

Aanvang 20.00 uur, welkom vanaf 19.30uur

Locatie: Biodynamische boerderij Noorderlicht, Gorissenweg 1, 4225 ST Noordeloos

opgeven bij: Maria Inckman van Gaalen, 0183-511379 of mariaenkees@hetnet.nl

woensdag 19 november - Harderwijk - Gelderland

Gezondverstandavond: ontgiften

aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur

Locatie: Vrijzinnig centrum De Zin, Stationslaan 32, 3481 DA Harderwijk

opgeven: YKR homeopathie, 06-23160640 of info@ykr-homeopathie.nl

donderdag 27 november - Rotterdam - Zuid-Holland

Gezondverstandavond: tandbederf en andere gebitsklachten

aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur

Locatie: Natuurkundig therapeut Zwethhal, Delftweg 343, 3046 NH Rotterdam

opgeven: Lisette Timmermans, 015-2144221 of info@lisette-timmermans.nl

Lia

 
Bij mij om de hoek Maastricht: http://www.praktijkhomeostase.nl/gva.htm is er een nieuwe gva lokatie bij gekomen waarbij Mike de eerste 2 lezingen gaat doen: Je kunt je nu al aanmelden via gva.maastrichtwest@gmail.com of telefonisch op 06-24405539.

woensdagavond 21 januari 2015, Mike Donkers: Relatie tussen voeding en gezondheid, (Mens, Gezondheid, Voeding en Keltisch zeezout).

Mike is geen medicus of diëtist. Hij is docent Engels en Nederlands die te veel en te vaak ziek was en daar enkele jaren geleden genoeg van kreeg. Hij besloot zichzelf te onderwijzen over de relatie tussen voeding en gezondheid. Nadat hij zijn eetpatroon veranderde, verdwenen zijn klachten als sneeuw voor de zon. Hij kan je hierover op boeiende wijze vertellen.



woensdagavond 18 februari 2015, Mike Donkers: Ontgifting.


Mike legt uit hoe de lever, nieren, darmen, bijnieren en schildklier allemaal samenwerken om het lichaam te bevrijden van ongewenste stoffen en organismes. Hij zal uiteenzetten wat de meest effectieve manieren zijn om het lichaam te helpen ontgiften en welke speciale rol zuurstof hierin vervult.

 
Heb me gisteren al aangemeld. Ik wacht nog af of ik op het werk vrij krijg voor de avond, maar me aangemeld, heb ik wel al. Dit laat ik niet aan mij voorbij gaan. Zo dicht bij de deur, ik zou het bijna kunnen lopen.

 
Update:

vrijdag 19 december - Soest - Utrecht

Kennisavond over gezondheid georganiseerd door weekendagenda

Van 20.00-22.30uur, toegang € 10,00

Reserveren

donderdag 8 januari - Bavel - Noord-Brabant

Gezondverstandavond: Relatie tussen voeding en gezondheid, (Mens, Gezondheid, Voeding en Keltisch zeezout).

locatie: Sociaal Cultureel centrum ‘t Klooster, Jack van Gilsplein 1, 4854 CL Bavel.

aanmelden: gvabreda@xs4all.nl

donderdag 15 januari - Deventer - Overijssel

Gezondverstandavond: Tandbederf en andere gebitsklachten

locatie: gebouw de Ulebelt, Maatmansweg 3, 7425 NC Deventer

aanmelden: info@natuurlijkloslaten.nl of 06-40261556

woensdag 21 januari 2015 - Maastricht - Limburg

Gezondverstandavond: Relatie tussen voeding en gezondheid, (Mens, Gezondheid, Voeding en Keltisch zeezout).

Locatie: grote zaal in woonzorgcentrum Daalhof, Herculeshof 22, 6215 BM Maastricht

Aanmelden: gva.maastrichtwest@gmail.com of telefonisch op 06-24405539.

woensdag 18 februari 2015 - Maastricht - Limburg

Gezondverstandavond: Ontgifting.

Locatie: grote zaal in woonzorgcentrum Daalhof, Herculeshof 22, 6215 BM Maastricht

Aanmelden: gva.maastrichtwest@gmail.com of telefonisch op 06-24405539.

Lia

 
dinsdag 20 januari 2015 - Eindhoven - Noord-Brabant

Gezondverstandavond: De spiritualiteit van natuurvolkeren

Locatie: Het Buurtkantoor, Bloemfonteinstraat 62, 5642 EH Eindhoven

(Ingang om de hoek aan de Paul Krügerlaan)

Aanmelden: dennisoppad@hotmail.com / 06-42921624



Klik hier
voor een uitgebreide beschrijving van de avond.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.879
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan