De agenda van Mike. (lezingen hoor niet zijn afspraakjes)

Mike,

Het was gisteren in Maastricht weer mega interessant. Heb weer veel opgestoken. Bedankt.
Tot een volgende keer.
 
update:

woensdag 25 februari 2015 - De Bilt - Utrecht
Gezondverstandavond: auto-immuunziekten
Locatie: de oude winkel van Mieke en Ad, Waterweg 110B, 3731 HN De Bilt.
aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur, entree € 10,00
Aanmelden: 030-2200437 - yesgezondnieuws@kpnmail.nl

donderdag 26 februari - Haule - Friesland
Gezondverstandavond: Virussen bestaan niet
Locatie: dorpshuis ‘de Mande‘, Dorpsstraat 57, 8432 PM Haule
aanvang 20.00uur, welkom vanaf 19.30uur, entree € 10,00
Aanmelden: 0516-577503 - anita@amitola.nl

woensdag 25 maart 2015 - Hengelo - Overijssel
Kennisavond, van 19.30-22.30uur
Locatie: Basisschool de Timp, Johan Buziaustraat 10, Hengelo, entree € 10,00
Aanmelden: hannekeb@home.nl

Lia
 
Hallo,

Is het mogelijk om Mike als spreker uit te nodigen voor een lezing? Zo ja, hoe kan ik dan contact met hem opnemen?

Groetjes Joey
 
Ik heb daar al twee mails naar gestuurd, nog geen reactie ontvangen. Ik vroeg me af of het wel het juiste adres was. Heb je de mail ontvangen? Anders stuur ik hem nog een keer.

Gr. Joey
 
Zojuist gecheckt. Vreemd genoeg stonden je mails in mijn spambox. Ik mail je vandaag nog terug!

Mike
 
Hoi Mike,

We hebben je vorige week gemaild. Ik heb nog geen reactie van je ontvangen en ik vroeg me af of er weer iets niet goed loopt in de communicatie?

Groetjes Joey
 
Op 14 juni hebben ik en een vriend een lezing georganiseerd waar Mike zal spreken. Het onderwerp van de lezing is het belang van de juiste vetten in voeding.

Het is bij 'T Trefpunt in Geijsteren. Dit is een dorpje wat dichtbij Venray ligt, in Limburg. De deuren zijn geopend om 13:00 uur en de lezing starten om 13:30. Na de lezing zal er lokale rauwe melk van de tap geschonken worden ;) Er is dan vrijblijvend ruimte voor een praatje.

Iedereen is welkom! Of je er nu al heel veel over gelezen hebt, of als je relatief onbekend bent met het onderwerp. Als je interesse hebt kun je je aanmelden op: lezingovervetten@gmail.com Vermeld hierbij even je voor- en achternaam. Je ontvangt dan over de mail nog aanvullende informatie.

Link naar de facebook pagina: https://www.facebook.com/events/1594777130779861/1594802650777309/

'Help spreading the word!'

Groeten,

Djanno Mol
Joey van der Leck
 
Deze mail kreeg ik van Lia (Poekie) in mijn mailbox. Bedankt Lia :)
Ik ben zo vrij deze hier te plaatsen. Mocht dit te vrij zijn dan graag verwijdering van het bericht.

Lieve mensen,

We hebben een datum gesteld en een lezing met Mike Donkers als spreker georganiseerd.
De middag zal plaatsvinden op zaterdag 6 juni a.s. in Midwoud, kefirboerderij Annahoeve van Ilse Blokker.
Aanvang van deze kennismiddag is 13.00 uur, maar jullie zijn welkom vanaf 12.30 uur.
De middag zal duren tot 16.00 uur waarna er nog gelegenheid is tot het stellen van vragen aan Mike.
Ook tijdens de lezing kun je je vragen natuurlijk bij hem kwijt.

De rode draad door deze middag is: De rode draad door deze middag is: ‘Welke voeding kan ik nu nog eten.
We worden nl. bang gemaakt voor vetten, cholesterol, zout, zuivel/melk en nog veel meer. Producten die juist zo goed zijn voor onze gezondheid.
En wat heeft dit te maken met allerlei ziektes en aandoeningen als reuma, kanker, dementie, huidziektes, astma, allergieën, hartkwalen, bloeddruk, noem maar op… Daarnaast komt er nog meer aan bod, dit n.a.v. jullie vragen.

Voor mensen die al vaker op een van deze lezingen zijn geweest, er komen altijd wel weer nieuwe dingen aan bod, Mike zijn kennis gaat ook steeds verder. Dus schroom niet en kom luisteren.

Er zal een proeverij zijn van rauwe melk, rauwmelkse kefir, rauwmelkse kefirroomkwark, allemaal van de kefirboerderij.
En je kunt ook proeven van rauwmelkse kazen van de gebroeders Verdegaal uit Oudendijk.

Zelf bestellen wij waterstofperoxide 35% foodgrade, die we die dag in flesjes van 100ml zullen verkopen.
Tevens kun je dan 3% aankopen.

Mike zal weer ongeraffineerd Keltisch zeezout meenemen, dus je ziet het, de gezonde producten zijn volop aanwezig.

De investering voor deze middag is € 10,00, te voldoen aan de kassa bij binnenkomst.

Kijk voor informatie op www.voedingisgezondheid.nl, aanmelden kan via de agenda of door een mailtje te sturen naar: lezingmikedonkers (at) gmail (punt) com
Op onze site kun je ook, voor zover niet bekend, lezen wie Mike Donkers en Weston Price zijn.

NEEM JE GEZONDHEID (WEER) IN JOUW EIGEN HANDEN!

Je mag al je vriendjes en vriendinnetjes meenemen.

Ik heb een poster en flyers bijgesloten voor als je wat op wilt hangen of verspreiden, schroom niet het te gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Lia en Co Keizer
www.voedingisgezondheid.nl
 
Heksje, je bent me net voor, maar het is prima zo.
Heb wel even het email adres voor aanmelden een beetje versleuteld, voor het spamgevaar.

Lia
 
update agenda:

donderdag 21 mei - Bilthoven - Utrecht

Gezondverstandavond - onderwerp: voedselallergiën en -intoleranties

Locatie: van Helstlaan 29, 3723 EV Bilthoven

reserveren: 06-34597195/030-2250941 - gva.bilthoven (at) gmail (punt) com



dinsdag 2 juni - Den Haag - Zuid-Holland

Gezondverstandavond - onderwerp: tandbederf en andere gebitsklachten

Locatie: theosofische vereniging, Laan van Meerdervoort 1-A, 2517 AA Den Haag

reserveren: gva.denhaag (at) gmail (punt) com - 070-5178539



zaterdag 6 juni - Midwoud - Noord-Holland

kennismiddag met Mike met als rode draad: ‘Welke voeding kan ik nu nog eten’.

locatie: kefirboerderij Annahoeve, Broerdijk 10 in Midwoud.
Aanvang: 13.00uur, welkom vanaf 12.30uur. informatie
Investering: € 10,00 
reserveren: lezingmikedonkers (at) gmail (punt) com



zondag 14 juni - Geijsteren - Limburg

kennismiddag met Mike met als rode draad: Zijn vetten dan toch gezond?
Locatie: ‘t Trefpunt, Nieuwlandsestraat 1, 5862 AG Geijsteren

Aanvang 13.00 uur, entree € 10,00

reserveren: Lezingovervetten (at) gmail (punt) com - facebook

Lia
 
Ik wilde in mijn enthousiasme over deze lezing (eindelijk bij mij in de buurt) iets te snel begrijp ik Lia. Mijn excuses, ik wilde niet het gras voor je voeten weg maaien.
Bedankt voor de versleuteling.
 
Ik hoop het zeker op mijn agenda te kunnen zetten Lia. Er zijn dit jaar helaas veel onverwachte gebeurtenissen met weer allerlei daaraan klevende afspraken en gevolgen, maar ik hoop deze toch wel vast te kunnen houden!
 
Ik heb een Facebook pagina aangemaakt voor de lezing in Noord-Holland.
Je mag het delen met wie je maar wilt, is misschien wel handig als die mensen een beetje in de buurt wonen van Midwoud. ;-)
Facebook lezing NH

Zegt het voort.

Lia

 
hallo,

is er iemand die zondag 14 juni –in Geijsteren – Limburg naar de lezing komt die voor mij kefir mee wil brengen?

b.v.d.
silvia
 
Het werd een mooie geslaagde middag/lezing in Midwoud, heb erg genoten, iedereen hartstikke bedankt! En Mike ik vond het nogmaals erg fijn om je gesproken te hebben, dus hopenlijk tot gauw bij een andere lezing!

Yavuz
 
Yavuz,

Wij vonden het ook zeer geslaagd, iedereen was goed op dreef. Nog dank voor het verkopen van het zout. Kom je luisteren naar Mike word je aan het werk gezet. ;-)

Lia
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.982
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan