Covid vaccins

Reden voor de versnelling is een bericht van de GGD's. Zij signaleren vandaag dat er van de 525.000 uitnodigingen die sinds donderdag zijn verstuurd, nog maar 180.000 afspraken zijn gemaakt. Honderdduizenden tijdstippen voor afspraken voor de kwetsbare groep zijn nog niet ingevuld.

De oorzaak is niet bekend. Mogelijk speelt de meivakantie een rol. "We roepen iedereen die een uitnodiging heeft ontvangen op om zo snel mogelijk een afspraak te maken. Er is plek voor je en binnen drie weken kom je aan beurt", zegt Suzan Demirhan van GGD GHOR Nederland.
 
When shit hits the fan: als je collega´s aangeven dat ze niet meer naar het werk willen komen zolang daar nog ongevaccineerden rondlopen (gebeurde mij vandaag). De fanatiekste is tonnetje rond https://www.frontnieuws.com/wetensc...d-19-superverspreiders-zijn-de-zwaarlijvigen/ . En die andere fanatiekeling is nota bene gelovig. Blijven ze toch lekker thuis. Er zal momenteel iets in de lucht hangen, want vriend van vriendin (antivaxxer) wil ineens ook dat ze bij hem, gevaccineerde, uit de buurt blijft en dat ze zich opsluit. https://www.frontnieuws.com/cnn-pro...-door-vrienden-en-familie-worden-uitgestoten/ Willen de ware zombies opstaan?
 
Voor mensen die zeggen "ruimt lekker op".

In het geval dat er veel doden vallen binnen korte tijd, dan worden we allemaal in huis opgesloten. Misschien wel voor 6+ maanden

Afhankelijk van wat er als oorzaak wordt aangewezen, zal er misschien een vaccinatieplicht komen voor "een nieuw virus" wat als oorzaak kan worden aangewezen voor deze doden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mensen die zeggen "ruimt lekker op".

In het geval dat er veel doden vallen binnen korte tijd, dan worden we allemaal in huis opgesloten. Misschien wel voor 6+ maanden

Afhankelijk van wat er als oorzaak wordt aangewezen, zal er misschien een vaccinatieplicht komen voor "een nieuw virus" wat als oorzaak kan worden aangewezen voor deze doden.

Ik heb nu 21 weken opgesloten gezeten,
+ 4 weken gesloten grenzen
+ 10 weken avondklok en tellende

Je denkt toch zeker niet dat we aan dat toneelspel blijven meewerken.

Ik niet, jij wel hoor ik hier al openlijk

Ik wacht nog even hoe je er over denkt als er naaste kennissen zijn gestorven
 
Ik weet van een beveiliger op een vaccinatiestraat ergens in het land (om privacyredenen houd ik dit voor mij) die heeft gezien dat direct na een injectie iemand met de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd moest worden. Hoe vaak gebeurt dit overal in het land?

Mike
 
St. Vaccin Vrij verspreidt ook de leugen van overdraagbare vaccins:


Wie zijn die lui van deze stichting? Wat is hun agenda? O ja, alleen maar vrouwen:


Valt het niet op dat deze mythe alleen verspreid wordt door goedgelovige VROUWEN? Hoeveel mannen ken jij die zogenaamd klachten hebben overgehouden aan contact met gevaccineerden?

Mike
 
Dat die prikstraten van het populaire vaccin leeg zijn komt natuurlijk door de meivakantie... ookal kunnen mensen niet eens reizen...😌

Kevin
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.850
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan