Covid vaccins


Meer dan 500 Amerikaanse militairen hebben een rechtszaak aangespannen tegen de overheid. Zij stellen dat het vaccin dat voor hen verplicht is gesteld, niet is goedgekeurd en om die reden nooit toegediend had mogen worden. De coronavaccins worden gebruikt met een noodvergunning.

De 520 militairen stellen dat de vaccinatieplicht illegaal is omdat er geen goedgekeurd vaccin beschikbaar is in de Verenigde Staten. Dit betekent dat naar schatting 55 procent van de Amerikaanse militairen onwettig en onder dwang gevaccineerd is.

Belangrijke overwinning​

Onlangs werd een Amerikaanse marineofficier in het gelijk gesteld die had geweigerd het coronavaccin te nemen. De officier, Bill Moseley, wilde de prik niet nemen omdat de coronavaccins die het leger aanbiedt niet zijn goedgekeurd door de Amerikaanse medicijnautoriteit FDA. Zijn advocaat sprak van ‘een belangrijke overwinning’.

De vaccinatieplicht voor de 1,3 miljoen Amerikaanse militairen ging in september vorig jaar in. President Biden zei dat de maatregel ‘nodig is om de troepen overal ter wereld zo veilig mogelijk te kunnen laten werken’. Hij riep iedereen op zich ‘onmiddellijk’ te laten vaccineren.

Voorbeeld​

“Ik ben trots dat onze militaire vrouwen en mannen zullen blijven helpen de strijd tegen deze pandemie te leiden door een voorbeeld te stellen door hun mede-Amerikanen veilig te houden,” zei Biden.
 
Ik zoek naar dat artikel waarbijmensen HOPELIJK de schade kunnen herstellen.
Stond een paar dagen geleden ergens gemeld.
 
Ik zoek naar dat artikel waarbijmensen HOPELIJK de schade kunnen herstellen.
Stond een paar dagen geleden ergens gemeld.
Deze (gepost in topic ' ivermectine')?


Miracle Drug? The Vaccine-Injured Are Seeing Profound Results With Ivermectin

Why Is Ivermectin Helping?

- Multiple anti-inflammatory mechanisms

- Likely repolarizes some of the immune cells to a less inflammatory subtype

- Tightly binds to the spike protein

Dr. Pierre Kory: "I've seen profound responses to it. I've seen patients sick for months, and by the second or third day, they'll tell me that they haven't had a day like that in many, many months."

@VigilantFox | Rumble | Full Video

 
Laatst bewerkt:
Ik lach niet hoor, echt niet! 🤭

Bijna twee miljoen ongebruikte coronavaccins de prullenbak in​


Nederland moet bijna twee miljoen doses coronavaccins vernietigen. Deze week raken 3,5 miljoen doses over de houdbaarheidsdatum, waarvan ongeveer de helft gedoneerd wordt aan Nicaragua en Vietnam. In totaal liggen er elf miljoen doses ongebruikt op de plank.

Waar in 2020 de vaccins niet snel genoeg waren aan te slepen, raken overheden de shots in 2022 nauwelijks meer kwijt. Landen met overschotten zoeken naarstig naar bestemmingen voor donaties, maar ook dat lukt maar gedeeltelijk. Nederland kocht groot in en zit daardoor nu met ruim 11 miljoen ongebruikte doses vaccins, die in de diepvries slechts negen maanden houdbaar zijn. Van zeker 3,5 miljoen prikken vervalt deze week de houdbaarheidsdatum. Ongeveer de helft daarvan wordt gedoneerd en de rest wordt vernietigd, meldt het AD.
 
Dat zijn 2 miljoen doden die voorkomen hadden kunnen worden. Want let wel, je kan aan de prikjes dood gaan maar van corona ga je helemaal dood!

Mike
 
Ik lach niet hoor, echt niet! 🤭

Bijna twee miljoen ongebruikte coronavaccins de prullenbak in​



#taxationistheft

Weer een enorme bult belastinggeld dat weggepist wordt:-(

2 miljoen keer 20 euro!!!
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.499
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan