Covid vaccins

It's a test of consciousness, not intelligence. These people are consciously stupid, not intelligently stupid.

Mike
 
Klopt het dat die griepprik inmiddels ook mRNA is? Verbaast me niks overigens...

Ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat mijn interesse wel af begint te nemen....

Als mensen zich nu willen laten inspuiten met van alles en nog wat... succes, mij niet lastig vallen.

Mensen die het nu niet zien zijn eeuwig blind. Ik ben in een soort overlevingsmodus geschoten en denk, het zal wel...

Ik probeer voor mezelf te zorgen en de rest doet maar.

Allemaal gezeik. Bah.....
 
Ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat mijn interesse wel af begint te nemen....

Als mensen zich nu willen laten inspuiten met van alles en nog wat... succes, mij niet lastig vallen.

Mensen die het nu niet zien zijn eeuwig blind. Ik ben in een soort overlevingsmodus geschoten en denk, het zal wel...

Ik probeer voor mezelf te zorgen en de rest doet maar.

Allemaal gezeik. Bah.....
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen... :)
Had ik vroeger ooit geleerd...
 
Ik moet eerlijk gezegd wel toegeven dat mijn interesse wel af begint te nemen....

Als mensen zich nu willen laten inspuiten met van alles en nog wat... succes, mij niet lastig vallen.

Mensen die het nu niet zien zijn eeuwig blind. Ik ben in een soort overlevingsmodus geschoten en denk, het zal wel...

Ik probeer voor mezelf te zorgen en de rest doet maar.

Allemaal gezeik. Bah.....
Kan me helemaal vinden in jou visie. Hoewel het best lastig is. Erover praten met mensen die voor de vaccinatie zijn proberen ook alleen maar om de niet gelovigen te overtuigen een vaccin te nemen. Het is echt slopend. Denk niet dat je in een overlevingsmodus zit. Het klinkt als een logische reactie vind ik.
 

Opvallend veel landen starten inééns met campagne voor najaarsprikken​

 

Opvallend veel landen starten inééns met campagne voor najaarsprikken​


Heel goed. We willen toch niet dat het virus terugkomt? We kunnen maar beter waakzaam zijn en goed zijn voorbereid op wat kan komen.
 
Laatst bewerkt:
Heel goed. We willen toch niet dat het virus terugkomt? We kunnen maar beter waakzaam zijn en goed zijn voorbereid om wat kan komen.
Idd heel goed, we willen toch dat iedereen blijft leven???

Daar kan je niet op tegen zijn, dan ben je een moordenaar :)

Ik vraag me alleen af voor welke variant dat vaccin is 🤡 🤡 🤡
 
Idd heel goed, we willen toch dat iedereen blijft leven???

Daar kan je niet op tegen zijn, dan ben je een moordenaar :)

Ik vraag me alleen af voor welke variant dat vaccin is 🤡 🤡 🤡
Ik denk voor de ‘blauw-gele nobody ‘s THAT stupid oh wait..-variant’
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.769
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan