Covid vaccins

Prikwens 🤡


Weet niet wat er allemaal aan de hand is in deze wereld. Een kennis van mij vloog vorige week vanaf Schiphol naar Noorwegen. Hoefde geen test te doen. Geen bewijs te laten zien voor vaccin. Echt helemaal niks. Andere kennis vloog vanuit Spanje naar Nederland. Ook geen enkele controle.

Word met dit soort artikelen de Corona ilussie in stand gehouden terwijl de werkelijkheid anders is?
 
Weet niet wat er allemaal aan de hand is in deze wereld. Een kennis van mij vloog vorige week vanaf Schiphol naar Noorwegen. Hoefde geen test te doen. Geen bewijs te laten zien voor vaccin. Echt helemaal niks. Andere kennis vloog vanuit Spanje naar Nederland. Ook geen enkele controle.

Word met dit soort artikelen de Corona ilussie in stand gehouden terwijl de werkelijkheid anders is?

Ja, ... er is ook nooit grenscontrole geweest toen we niet mochten reizen met de auto, nooit
 
Weet niet wat er allemaal aan de hand is in deze wereld. Een kennis van mij vloog vorige week vanaf Schiphol naar Noorwegen. Hoefde geen test te doen. Geen bewijs te laten zien voor vaccin. Echt helemaal niks. Andere kennis vloog vanuit Spanje naar Nederland. Ook geen enkele controle.

Word met dit soort artikelen de Corona ilussie in stand gehouden terwijl de werkelijkheid anders is?
Ja dat denk ik wel.
Ze zullen op deze manier nog een aantal prikken proberen te slijten.

Net als Lievergezond hebben mijn ouders bij de Duitse grens ook politie zien staan maar er werd nergens gecontroleerd, ze konden zo doorrijden.
Het zal voornamelijk als afschrikmiddel bedoeld zijn geweest.
 
Ja, ... er is ook nooit grenscontrole geweest toen we niet mochten reizen met de auto, nooit
Ja dat dacht ik dus ook al idd. Veel mensen vroegen zich af hoe het moest als ze met de auto de grens over wilden. Ik zei ze destijds, gewoon instappen en gaan en dan zie je het wel. Er is immers altijd een weg terug
 
Ja dat denk ik wel.
Ze zullen op deze manier nog een aantal prikken proberen te slijten.

Net als Lievergezond hebben mijn ouders bij de Duitse grens ook politie zien staan maar er werd nergens gecontroleerd, ze konden zo doorrijden.
Het zal voornamelijk als afschrikmiddel bedoeld zijn geweest.
Juist, dat denk ik ook. Een afschrikmiddel om al die horror verhalen uit de media kracht bij te zetten idd.
 
https://www.blckbx.tv/corona/bill-gates-we-gaan-doorlopend-vaccineren-om-helemaal-veilig-te-zijn

Volgens miljardair Bill Gates moeten mensen ouder dan vijftig of zestig jaar ‘waarschijnlijk elke zes maanden geboosterd worden’, totdat er vaccins zijn die ‘nóg beter zijn’. Oudere mensen mogen de mouw misschien nog wel vaker opstropen, ‘om helemaal veilig te blijven’.
De weldoener deed zijn uitspraken zaterdag in een interview met CNN. Presentator Anderson Cooper – zelf reeds drie keer geïnjecteerd – vroeg hem na hoelang je weer een shot zou moeten nemen. “Om veilig te zijn, moet je waarschijnlijk iedere zes maanden gevaccineerd worden. Als we meer gegevens verzamelen, kan blijken dat het korter wordt voor mensen boven de zestig of zeventig jaar. Dus we gaan voor doorlopende vaccinatie om helemaal veilig te blijven,” zei een grijnzende Gates.

Gates besmet met ‘soort griep’​

De uitspraken van Gates zijn opmerkelijk, want ondanks dat hij al vier keer gevaccineerd is – een paar weken geleden voor het laatst – raakte hij vorige week tóch besmet met het coronavirus. Gelukkig heeft hij slechts milde symptomen.

En een paar dagen voordat hij positief testte, zei hij nog in een interview dat corona niet veel anders is dan griep: “We begrepen toen [in 2020] niet dat het een vrij laag sterftecijfer heeft en dat het een ziekte is die vooral bij ouderen voorkomt – zoals de griep, hoewel het een klein beetje anders is.”

‘Misdaad tegen de mensheid’​

Gates voorziet dus een halfjaarlijks terugkerende boostercampagne met een experimenteel vaccin tegen een virus dat ‘zoals de griep is’. In hetzelfde weekend als waarin hij deze uitspraak deed, noemde de voormalig vice-president van Pfizer, Michael Yaedon, de massale vaccinatiecampagne een ‘misdaad tegen de mensheid’.

In een interview met The Epoch Times wees hij op de 1.223 sterfgevallen en 42.086 gevallen van bijwerkingen die werden gemeld aan Pfizer, tussen 1 december 2020 en 28 februari 2021, toen hun vaccin werd uitgerold. Volgens Yaedon vormt een hevig griepseizoen een grotere bedreiging dan het coronavirus. “En wat doen we tegen seizoensgriep? Vrijwel niets, behalve vaccins aanbieden die weinig doen.”

Yaedon stelt dat het verkeerd is om een ‘pandemie’ te bestrijden met experimentele vaccins. "Het is gewoon onmogelijk om gegevens te verkrijgen die aantonen dat een pandemie op lange termijn beheersbaar is. Degenen die deze argumentatie hebben doorgedrukt en het mogelijk hebben gemaakt dat de op genen gebaseerde middelen nodeloos bij miljarden onschuldige mensen werden ingespoten, zijn schuldig aan misdaden tegen de mensheid."

Vorige week deed dr. Robert Malone namens 17.000 van zijn collega’s uit de medische wereld al een oproep aan de wereld om te stoppen met de 'experimentele genetische COVID-19-vaccinaties', want ‘de data zijn schokkend’.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.836
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan