Covid vaccins


Deze injectie geeft je niet noodzakelijkerwijs antistoffen tegen het virus. Deze injectie beschermt je niet noodzakelijkerwijs tegen besmetting. Deze injectie beschermt niet tegen ernstige ziekte en sterfte. Dat zei kinderarts Lawrence Palevsky in gesprek met Elizabeth van Refuge of Sinners.

Ze zeggen openlijk dat het vaccin niet voorkomt dat je het virus bij je draagt of de ziekte overdraagt. Per definitie is het dus geen vaccin, benadrukte Palevsky.

Wat is het dan wel? Er zijn maar weinig mensen op aarde die daadwerkelijk het patent hebben gelezen van de bedrijven die deze injecties hebben gemaakt. “Zij noemen het een gentherapie. Zij noemen het een besturingssysteem.”

Moordwapen​

De kinderarts zei dat sommige collega’s hebben ontdekt dat de vaccinmakers de injectie in de patenten een biowapen noemen.

In november 2020 kreeg Palevsky in een podcast de vraag wat hij vond van de injecties die op dat moment in ontwikkeling waren. “Ik noemde het een moordwapen,” zei de kinderarts.

Uit de buurt blijven​

Volgens Palevsky is het spike-eiwit dat het lichaam aanmaakt na inenting de boosdoener. Hij zegt dat het vaccin kan leiden tot bloedstollingsproblemen, sterfgevallen, miskramen, onvruchtbaarheid, beroertes, hartaanvallen en auto-immuunziekten.

Steeds meer ongevaccineerde mensen krijgen klachten nadat ze in contact zijn geweest met gevaccineerden. Dr. Palevsky stelt dat gevaccineerde mensen hun spike-eiwitten kunnen overdragen op ongevaccineerde mensen en ook bij hen fatale bijwerkingen kunnen veroorzaken.
 

Steeds meer ongevaccineerde mensen krijgen klachten nadat ze in contact zijn geweest met gevaccineerden. Dr. Palevsky stelt dat gevaccineerde mensen hun spike-eiwitten kunnen overdragen op ongevaccineerde mensen en ook bij hen fatale bijwerkingen kunnen veroorzaken. ???

Dus wel shedding dan volgens deze ?
 
Steeds meer ongevaccineerde mensen krijgen klachten nadat ze in contact zijn geweest met gevaccineerden. Dr. Palevsky stelt dat gevaccineerde mensen hun spike-eiwitten kunnen overdragen op ongevaccineerde mensen en ook bij hen fatale bijwerkingen kunnen veroorzaken. ???

Dus wel shedding dan volgens deze ?
Daarom blijven wij voor de zekerheid 2x per week ivm slikken.
 
Steeds meer ongevaccineerde mensen krijgen klachten nadat ze in contact zijn geweest met gevaccineerden. Dr. Palevsky stelt dat gevaccineerde mensen hun spike-eiwitten kunnen overdragen op ongevaccineerde mensen en ook bij hen fatale bijwerkingen kunnen veroorzaken. ???

Dus wel shedding dan volgens deze ?
Zelf heb ik totaal geen klachten ervaren, bepaalde klachten heb ik zelfs zien verdwijnen (maar dat was de zon die daar een rol in speelde). Intiem contact meegerekend. Wel gebruik ik gemiddeld 1 keer per week IVM.
 
Paranoiavraagje...

Zathras moet binnenkort voor het eerst van zijn leven naar een ziekenhuis als patiënt :-(

Ze gaan er een verstandskies uitpeuteren die hard op weg is om het toch al rare gebit nog verder te verzieken (kies 28 voor de intimi)

Eniewee, loop je in zo'n ziekenhuis het risico om ongewenst stiekum gevaxt te worden? of zal dat wel meevallen?

//Paranoia uit
 
Paranoiavraagje...

Zathras moet binnenkort voor het eerst van zijn leven naar een ziekenhuis als patiënt :-(

Ze gaan er een verstandskies uitpeuteren die hard op weg is om het toch al rare gebit nog verder te verzieken (kies 28 voor de intimi)

Eniewee, loop je in zo'n ziekenhuis het risico om ongewenst stiekum gevaxt te worden? of zal dat wel meevallen?

//Paranoia uit

Zeg maar tegen Zathras dat zijn paranoia begrijpelijk is. Die heb ik ook. Alleen in dit geval denk ik dat je niet hoeft te vrezen.

Zoals Mike al eens zei: men (de duivel) werkt via manipulatie en instemming. Stiekem inspuiten: als dat uit zou komen zou de pleuris uitbreken. Dat doen ze niet. De duivel moet terug kunnen vallen op: ‘je hebt het zelf gewild’-achtige constructies.

Veel sterkte voor Zathras 🤞
 

Na een uitgebreide ledenraadpleging heeft de Landelijke Ledenvergadering van de LHV op 24 mei een standpunt ingenomen over een toekomstige rol van huisartsen bij vaccinatiecampagnes. Wel griep- en pneumokokkenvaccinaties door de huisartsen, geen seizoensgebonden covid-vaccinaties. Dat is de boodschap die we overbrengen aan de overheid, die bezig is een nieuw vaccinatiestelsel vorm te geven.
 
Vooroopgesteld dat Mike Adams niet de boel velazert zijn dit wel heel erg vreemde 'bloedklonters':


Het lijkt erop dat het RNA gekaapt is en het lichaam aanzet tot de productie van niet-menselijke vezels. Bizar en doodeng!

Mike
 
Laatst bewerkt:
Vooropgesteld dat Mike Adams niet de boel velazert zijn dit wel heel erg vreemde 'bloedklonters':


Het lijkt erop dat het RNA gekaapt is en het lichaam aanzet tot de productie van niet-menselijke vezels. Bizar en doodeng!

Mike
Dat vind ik ook dood eng! somige foto's lijken wel op een kleine krokodil en ook 1 met een oog lijkt wel.Crystal-Clot-50x.png.pngCrystal-Clot-200x.png.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.750
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan