Covid vaccins




Pax Hengelo (Gld) heeft er geen problemen mee om kinderen een corona-vaccinatie te geven. Pax Hengelo werkt samen met de GGD noord en oost Gelderand op 2, 3 en 4 mei van 11.00 tot en met 19.30u.

Pax Hengelo heeft hun kantine verhuurt deze dagen aan de GGD, waar de GGD iedereen uitnodigt vanaf 14 jaar zonder ouders.

Pax Hengelo beantwoordt alle vragen telefonisch via 0575461880

Wij, van Landelijk Meldpunt Prikbussen vinden dat een voetbalclub zich bezig moet houden met voetballen en geen vaccinaties moet faciliteren.

Meer weten, volg ons dan op;
 
 
2022 is anders ja. Valt zwaar tegen hoezeer mensen met de kop in het zand zitten alsof alles nu weer goed gaat. En de isolatie als wappie zit ik ook niet op te wachten. De naasten met wie de omgang niet langer te harden was. Omgang met andere normies. Dan doemt de vraag bij mij wel eens op: wat doe ik hier? En gisteren zei iemand me toen we het hierover hadden: ik ben hier op aarde voor de waarheid. Dat vond ik wel mooi hoe ze dat zei eigenlijk. Het komt dicht bij zoals ik het zie. Voor mij is die waarheid in elk geval een belangrijke voorwaarde voor mijn bestaan. Het komt er nu allemaal zo op aan.
 
Laatst bewerkt:

Niet-gevaccineerde KLM-werknemers moeten in een systeem vastleggen op welke bestemmingen ze niet inzetbaar zijn, zonder opgaaf van reden. De persoon in kwestie wordt dan niet ingeroosterd op de desbetreffende bestemming. Voor KLM betekent dit een grote logistieke uitdaging, plus de spanning op de werkvloer. Gevaccineerde collega’s moeten inspringen voor ongevaccineerden, wat druk geeft op de roosters, zo bleek in de afgelopen tijd.
 
En gisteren zei iemand me toen we het hierover hadden: ik ben hier op aarde voor de waarheid. Dat vond ik wel mooi hoe ze dat zei eigenlijk. Het komt dicht bij zoals ik het zie. Voor mij is die waarheid in elk geval een belangrijke voorwaarde voor mijn bestaan. Het komt er nu allemaal zo op aan.
..dan is het ook niet zo moeilijk en blijf je bij jezelf..maar we moeten dan wel de waarheid kennen of iig de leugens doorzien. De angst loslaten om de waarheid te leven kan soms lastig/vermoeiend zijn in geval van bijvoorbeeld in verbinding willen zijn met de normie. :rolleyes:
 
..dan is het ook niet zo moeilijk en blijf je bij jezelf..maar we moeten dan wel de waarheid kennen of iig de leugens doorzien. De angst loslaten om de waarheid te leven kan soms lastig/vermoeiend zijn in geval van bijvoorbeeld in verbinding willen zijn met de normie. :rolleyes:
Je hoeft de waarheid niet perse te kennen om met jezelf af te spreken dat je ervoor wil gaan. En i.d.d. dodelijk vermoeiend hoor. We moeten er allemaal een weg in zien te vinden. En hoe meer waarheidsgetrouw je wordt: hoe meer kans op verlies van je oude leven met de nodige consequenties.
 
2022 is anders ja. Valt zwaar tegen hoezeer mensen met de kop in het zand zitten alsof alles nu weer goed gaat. En de isolatie als wappie zit ik ook niet op te wachten. De naasten met wie de omgang niet langer te harden was. Omgang met andere normies. Dan doemt de vraag bij mij wel eens op: wat doe ik hier? En gisteren zei iemand me toen we het hierover hadden: ik ben hier op aarde voor de waarheid. Dat vond ik wel mooi hoe ze dat zei eigenlijk. Het komt dicht bij zoals ik het zie. Voor mij is die waarheid in elk geval een belangrijke voorwaarde voor mijn bestaan. Het komt er nu allemaal zo op aan.

Ik ben net een gespleten persoonlijkheid, bij sommige mensen kan ik mijzelf zijn bij anderen de "Ik weet van niets en be happy"
 
Intravacc is een Nederlandse overheidsinstelling voor onderzoek op het gebied van vaccins, die ontstaan is uit de vaccinafdeling van het RIVM en het in 2011 opgeheven Nederlands Vaccin Instituut. De instelling voert onderzoek uit voor onder andere de Wereldgezondheidsorganisatie en de Bill & Melinda Gates Foundation. Marien de Jonge, broer van voormalig coronaminister Hugo de Jonge, is verbonden aan Intravacc.

Advocaat Hester Bais wijst er in een Twitterdraad op dat in juli 2011 een patentaanvraag is ingediend voor een adjuvant, een hulpstof in vaccins, uit de koker van het Zweedse farmaceutische bedrijf Isconova en Viroclinics, waar viroloog Ab Osterhaus aandelen in had. Het patent staat op naam van Erasmus MC en Novavax.

Osterhaus verkocht zijn aandelen Isconova, dat voor 29,6 miljoen dollar is verkocht aan Novavax. Viroclinics is eind vorig jaar verkocht aan Cerba Healthcare. Het FD schreef dat Osterhaus ‘tot voor kort’ aandeelhouder was. Bais wil weten wat Osterhaus heeft gekregen voor de aandelenverkoop.

Openheid afdwingen​

“Kan het parlement en/of de minister van VWS nu eindelijk openheid afdwingen/geven met betrekking tot zijn (voormalige) financiële belangen en verdiensten?” vraagt de advocaat financieel recht.

Zorgminister Ernst Kuipers, tot voor kort bestuursvoorzitter van het Erasmus MC, maakte in maart bekend dat mensen een Novavax-vaccin tegen corona kunnen krijgen. Bais: “Heeft het Erasmus MC nog patent(en) en wat verdient het aan de promotie/verkoop van dit vaccin?”

Openbaar​

Begin vorig jaar trad niemand minder dan oud-minister Bruno Bruins toe tot de raad van commissarissen van Intravacc. Intravacc B.V. werd door hem in 2019 opgericht.

“Wanneer worden financiële en eventuele persoonlijke belangen van de Staat, minister van VWS Ernst Kuipers en zijn voorganger De Jonge alsmede van het Erasmus MC (inclusief Osterhaus, Fouchier en Koopmans) openbaar/transparant?” vraagt Bais.
 
Je hoeft de waarheid niet perse te kennen om met jezelf af te spreken dat je ervoor wil gaan. En i.d.d. dodelijk vermoeiend hoor. We moeten er allemaal een weg in zien te vinden. En hoe meer waarheidsgetrouw je wordt: hoe meer kans op verlies van je oude leven met de nodige consequenties.

Ja tuurlijk, je doet wat je kan, kan wat je doet. Je hoeft ook niet bij iedereen ''jezelf'' gaan zitten zijn in deze wereld.
Ik ging regelmatig in de week met een vaste groep sporten. Vorig jaar winter roeptoeterde een papzak in die groep dat ongevaccineerden haar plekje bij de IC bezet hielden, terwijl ze wist dat ik ongevaccineerd ben. Ik zei toen dat ze die IC-plek van mij mocht hebben en dat mij niet gevraagd is of ik die plek uberhaupt wel ambieer (niet dus). Ik ben midden in een sessie weggelopen en ik ben niet meer naar die groep terug gegaan. Gisteren hoorde ik dat ze niet meer in die groep zit en nu ga ik daar pas weer terug.
 
Die datadump van Pfizer wordt steeds leuker:




Ze hebben zelf afgeraden om zwangeren mensen met een vagina te prikken wegens geen gegevens.

Benieuwd of er nu nog politici op aangesproken worden........ Ik hou mij adem iig niet in :-(
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.912
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan