Covid vaccins

Waarom een mogelijk dodelijke injectie in een gezond lichaam?
Gezondheid is je eigen verantwoordelijkheid en van niemand anders. Je bent ook niet verantwoordelijk voor de gezondheid van anderen.
Waarom mogelijke dodelijke pillen in een gezond lichaam? Of is dat lichaam niet zo gezond? Want valt me vooral op hier dat iedereen altijd van alles mankeert. Ik heb geen poeders of pillen nodig want ik ben gezond, mankeer nooit wat en heb nergens last van. Als ik dat gekwakkel hier lees denk ik dat jullie dieet en geslik van pillen jullie eerder kwaad doet dan goed. Maar ga vooral zo door.

 
Waarom mogelijke dodelijke pillen in een gezond lichaam? Of is dat lichaam niet zo gezond? Want valt me vooral op hier dat iedereen altijd van alles mankeert. Ik heb geen poeders of pillen nodig want ik ben gezond, mankeer nooit wat en heb nergens last van. Als ik dat gekwakkel hier lees denk ik dat jullie dieet en geslik van pillen jullie eerder kwaad doet dan goed. Maar ga vooral zo door.

Ivermectine is veilig bevonden tot 10x de aanbevolen hoeveelheid en zoveel gebruik ik nooit. Bovendien het in 2015 de Nobelprijs voor geneeskunde ontvangen voor toepassing op mensen.
 
En er wordt hier gezegd dat ivermectine getest en veilig is bewezen en dan lees ik her en der van die hele vage bronnen die dan op een voetstuk worden geplaatst maar vaccins die door de hele wereld worden gebruikt en die pas echt goed getest zijn en waar overal inzage van is te vinden die neem je dan weer niet. Sorry maar het is een kinderachtige principe kwestie van jullie wappies.
 
En er wordt hier gezegd dat ivermectine getest en veilig is bewezen en dan lees ik her en der van die hele vage bronnen die dan op een voetstuk worden geplaatst maar vaccins die door de hele wereld worden gebruikt en die pas echt goed getest zijn en waar overal inzage van is te vinden die neem je dan weer niet. Sorry maar het is een kinderachtige principe kwestie van jullie wappies.
När ska du komma ut härifrån, Jelka! Jag börjar bli trött på din närvaro. Nu ska du slå det!
 

https://www.ninefornews.nl/advocaat-waarschuwt-iedereen-de-coronaprik-is-nog-maar-het-begin/


Wat gebeurt er als men eindelijk besluit om het coronavaccin van de markt te halen omdat te veel mensen kanker en andere ziektes krijgen? Kun je een aanklacht indienen? Nee, zei de Amerikaanse advocaat Thomas Renz in de show X22 Report. Hij wees erop dat de vaccinmakers juridische immuniteit genieten.

Hij zei dat ze niet van plan zijn om de coronaprik van de markt te halen. “Het grote geld zit niet in de coronaprik. Het grote geld zit in het mRNA, zit in de gentherapie,” benadrukte Renz.

Waarom zou je dat doen?​


De advocaat zei verder dat ze hebben besloten om mRNA ook toe te voegen aan het griepvaccin. “Haal dit jaar geen griepprik,” waarschuwde Renz. “Al kreeg ik een miljoen, ik zou geen injectie nemen.”


“Ik vertrouw deze mensen niet. Waarom zou ik iemand vertrouwen die steeds tegen me heeft gelogen?” vroeg hij. “Waarom zou je dat doen?”


Heilige graal​


Voor hen zou het worstcasescenario zijn dat het coronavaccin van de markt wordt gehaald, maar ze blijven mRNA toch gebruiken. Ze willen zich helemaal richten op gentherapie, dat is hun heilige graal, aldus de advocaat.


En ziedaar: wetenschappers hebben nu ontdekt dat mensen kunnen ‘genezen’ van een hartaanval met behulp van de mRNA-vaccintechnologie.
 
Laatst bewerkt:
Oh Hansssss :eek:


Duitsland verwacht in september een omikron-coronavaccin
Volgens Lauterbach wordt het door de constante mutaties van het virus wel steeds moeilijker voor de Duitse regering om zich voor te bereiden. "Het is goed mogelijk dat we in de toekomst te maken krijgen met een variant die net zo besmettelijk is als omikron en net zo dodelijk als delta. Dat zou een absolute 'killervariant' zijn", aldus Lauterbach.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.638
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan