Covid vaccins

Dus toch shedding?
Een tweet heeft max. 280 karakters. Daarin kun je geen complexe onderwerpen uirdiepen. Het punt dat volgens mij gemaakt wordt in deze tweeti is dat 'asymptomatische verspreiding' net zo goed voor kan komen onder gevaccineerden als ongevaccineerrden, omdat beiden positief kunnen testen, niet meer en niet minder. De twitteraar hanteert pure logica, maar gaat vrerder niet in op de kwestie of de aanname van 'besmettelijkheid' eigenlijk wel klopt.

Mike
 
  • Leuk
Waarderingen: muis
Dus toch shedding?
Nee, ik geloof niet shedding. Vergiftiging ontstaat op vele manieren zoals lucht- of watervervuiling, farmaceutische middelen en genetische modificatie. Omdat iedereen een ander leefpatroon heeft valt er niks generieks te zeggen over hoe snel iemand vergiftigd is of hoeveel gif men aan kan voor men sterft. Besmetting, aansteking, shedding en asymptomatische verspreiding spelen hierbij geen rol.
 
Sinds DKTP en BMR heb ik geen vaccinaties meer gehad. Nu met genmodificatie technologie ga ik ook geen 'vaccin' meer nemen. Ik hou er sowieso niet van dat er naalden in mijn lichaam worden gestoken.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.907
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan