Covid vaccins

Vandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...

Mike
Ephimenco is ook afgevallen, "moest" op vakantie :-(
 
Vandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...

Mike
Zo hee jullie zijn populair, ik heb tot nu toe alleen nog maar 1 oproep gehad. Heb geen open haard dus de herinnering mogen ze wel houden
 
Vandaag mijn 4e (!) uitnodiging voor de prik ontvangen. Volgens mij denken ze dat naarmate de sociale druk toeneemt mensen alsnog overstag zullen gaan. Zou voor sommigen nog wel eens waarheid kunnen zijn ook...

Mike
Ik heb het RIVM een brief gestuurd waarin ik heb aan heb gegeven geen volgende uitnodiging hoef en mijn mijnrivm account te verwijderen.

Ik heb nog geen tweede uitnodiging ontvangen.
 
Ik heb het RIVM een brief gestuurd waarin ik heb aan heb gegeven geen volgende uitnodiging hoef en mijn mijnrivm account te verwijderen.

Ik heb nog geen tweede uitnodiging ontvangen.
Ik heb het ook gedaan maar ik heb een mail teruggekregen dat mijn gegevens volgens hun onvolledig zijn terwijl ze dat niet zijn en ze geven ook niet aan wat er niet aan mijn gegevens klopt. Vriendin had hetzelfde.
 
Het ging hier om 50.000 doden. Die krijgen iig nooit meer corona, want dat is pas echt een dodelijke pandemie!

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.476
Berichten
503.706
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan