Covid vaccins

PER AANGETEKENDE POST Open Legal advocaten

in deze aanklacht onder andere

Effectief

Cliënt stelt dat de ontwikkeling van een vaccin in de kern tot doel heeft om bescherming te bieden tegen een virusinfectie. Logischerwijs vergt dit dat sprake is van een virus dat uit een patiënt of via grondig klinisch onderzoek daadwerkelijk is geïsoleerd. Een dergelijk virus isolaat dient met andere woorden als basis om te kunnen komen tot de ontwikkeling van een effectief beschermend vaccin.

Het is geen geheim dat de internationale wetenschap er nog steeds niet in is geslaagd om het COVID- 19 virus als zodanig te isoleren. Ondanks verschillende claims via het internet dat dit wel het geval zou zijn, is het wetenschappelijk bewijs daartoe nooit geleverd. Ook de Nederlandse overheid is tot op heden niet in staat gebleken om het tegendeel aan te tonen. Voor zover dit inmiddels wel het geval zou zijn, nodigt cliënt u uit om het bewijs hiervan te leveren. Cliënt verwacht evenwel dat u hierin niet zult slagen.

reactie moet plaatsvinden binnen 5 dagen na dagtekening van 15 juli
 
Dat zwangere vrouwen uberhaupt twijfelen zegt mij dat het volginstinct het helaas maar al te vaak nog steeds wint van het zorginstinct.

Mike
 
Als je dit leest bedenk dan dat bij een generiek medicijn ze al flink gaan zweten bij 500 doden en bij 1000 doden is het niet meer te krijgen.
Maar bij vaccin doden is het onderliggende kwaal de oorzaak net zoals bij covid de onderliggende kwaal niet meetelt
 
Ik zag al een reactie in fatsforum (artikel Ninefornews over). Dat is er dus weer een voor Neurenberg ... ik ga echt aandelen in touwenfabriek nemen. Roy Hazelnoot (als het al echte naam is, geen zoekmachine hits)

Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken. Dat is de houding van antivaxers.
Beste Roy Okkernoot ... uw open ticket naar Neurenberg ligt klaar, alwaar u na veroordeling voor een oorlogstribunaal zult stikken (hangen). Als de rechter over zijn hart strijkt ... heeft u geluk en wordt het een nekschot. Gelukkig geen Borrelnoot, want dan had de Duyvis tijger u toch mooi voor uw noten geschoten.

Niet dat krant hierop zal antwoorden, iemand klaagde al
Ninefornews

OPZEGGEN DAT ABONNEMENT, maar ik denk dat meeste forummers geen fakestream media (meer) hebben.
 
Laatst bewerkt:
Ik zag al een reactie in fatsforum (artikel Ninefornews over). Dat is er dus weer een voor Neurenberg ... ik ga echt aandelen in touwenfabriek nemen. Roy Hazelnoot (als het al echte naam is, geen zoekmachine hits)

Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken. Dat is de houding van antivaxers.
Beste Roy Okkernoot ... uw open ticket naar Neurenberg ligt klaar, alwaar u na veroordeling voor een oorlogstribunaal zult stikken (hangen). Als de rechter over zijn hart strijkt ... heeft u geluk en wordt het een nekschot. Gelukkig geen Borrelnoot, want dan had de Duyvis tijger u toch mooi voor uw noten geschoten.

Niet dat krant hierop zal antwoorden, iemand klaagde al
Ninefornews

OPZEGGEN DAT ABONNEMENT, maar ik denk dat meeste forummers geen fakestream media (meer) hebben.
Ik moest lachen om: Je bent gewoon het zoveelste lid van het pseudo-journalistieke rapalje dat nog geen betrouwbaarheidsinterval van een muizenval kan onderscheiden.

:)
 
De partijleider van de Zwitserse “Groene Liberalen” laat intussen heel andere rare ideeën zien. Jürg Grossen zou de vaccinatieplicht van beroepsgroepen zoals verpleegkundigen, ouderenverzorgers of leerkrachten herkenbaar willen maken voor de buitenwereld, zoals het dragen van een "ongevaccineerde" sticker, overal "waar in openbare instellingen mensen worden verpleegd die geïnfecteerd zouden kunnen raken”, zo citeert nau.ch de partijvoorzitter. De gedachtes die dit oproept zijn waarschijnlijk meer van de Duitse kant dan Zwitsers en hoeven hier dan ook niet benoemd te worden.
 
Professor Heiman Wertheim van het Radboudumc trok afgelopen week de aandacht met een opvallende tweet: “In Radboudumc vinden we positieven Sars-CoV-2 in volledig gevaccineerden en met op eerste oog hoge virale loads, dus besmettelijk. Nauwelijks ziekte gelukkig, maar kunnen wel overdragen naar kwetsbaren.”
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.463
Berichten
493.742
Leden
8.626
Nieuwste lid
RobertApank
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan