Covid vaccins

Sinds DKTP en BMR heb ik geen vaccinaties meer gehad. Nu met genmodificatie technologie ga ik ook geen 'vaccin' meer nemen. Ik hou er sowieso niet van dat er naalden in mijn lichaam worden gestoken.
ik ben 61 en weet niet precies wat ik heb gehad vroeger, wel die pokken dingen op mijn arm en een "krabje" voor tbc geloof ik. Maar toen ik 28 was heb ik de rode hond prik gehaald omdat wij gekozen hadden voor een baby, dan moest je een rode hond prik halen, anders zou je kindje gehandicapt raken als je het oploopt. Daarna mocht ik 3 maanden niet zwanger raken. Daarna meteen bingo en 9 weken later een miskraam. Mij werd verteld dat dit vaak gebeurt en normaal is en er bij hoort. Inmiddels weet ik wel beter....
 
ik ben 61 en weet niet precies wat ik heb gehad vroeger, wel die pokken dingen op mijn arm en een "krabje" voor tbc geloof ik. Maar toen ik 28 was heb ik de rode hond prik gehaald omdat wij gekozen hadden voor een baby, dan moest je een rode hond prik halen, anders zou je kindje gehandicapt raken als je het oploopt. Daarna mocht ik 3 maanden niet zwanger raken. Daarna meteen bingo en 9 weken later een miskraam. Mij werd verteld dat dit vaak gebeurt en normaal is en er bij hoort. Inmiddels weet ik wel beter....
Bijwerkingen is een misleidende term. Volgens mij kun je de eerste lettergreep weglaten. Daarnaast wordt er informatie achtergehouden. Nare ervaring.
 
Vorige week hoorde ik van iemand (20 jaar) die zijn tweede "prik" heeft gehad dat hij zich twee dagen best wel slecht voelde. Dat kwam doordat hij al "Corona heeft gehad", waardoor het imuunsysteem sterker reageert op de prik. Jaja.
 
Vorige week hoorde ik van iemand (20 jaar) die zijn tweede "prik" heeft gehad dat hij zich twee dagen best wel slecht voelde. Dat kwam doordat hij al "Corona heeft gehad", waardoor het imuunsysteem sterker reageert op de prik. Jaja.
Vanmiddag hier een jonge heer, dansen met Jansen positief afgevoerd met ambulance omgevallen niet bij kennis te krijgen onregelmatige ademhaling en hartslag.
Nee kon niet van jansen zijn was waarschijnlijk zonnetje..... BS
 
Zoals gezegd wordt één tot 10 procent van de gevallen gemeld. Dat zou betekenen dat er in werkelijkheid in het meest gunstige geval 180.000 Europeanen zijn gestorven door het ‘coronavaccin’ en in het minst gunstige geval 1,8 miljoen.
 
PER AANGETEKENDE POST Open Legal advocaten

in deze aanklacht onder andere

Effectief

Cliënt stelt dat de ontwikkeling van een vaccin in de kern tot doel heeft om bescherming te bieden tegen een virusinfectie. Logischerwijs vergt dit dat sprake is van een virus dat uit een patiënt of via grondig klinisch onderzoek daadwerkelijk is geïsoleerd. Een dergelijk virus isolaat dient met andere woorden als basis om te kunnen komen tot de ontwikkeling van een effectief beschermend vaccin.

Het is geen geheim dat de internationale wetenschap er nog steeds niet in is geslaagd om het COVID- 19 virus als zodanig te isoleren. Ondanks verschillende claims via het internet dat dit wel het geval zou zijn, is het wetenschappelijk bewijs daartoe nooit geleverd. Ook de Nederlandse overheid is tot op heden niet in staat gebleken om het tegendeel aan te tonen. Voor zover dit inmiddels wel het geval zou zijn, nodigt cliënt u uit om het bewijs hiervan te leveren. Cliënt verwacht evenwel dat u hierin niet zult slagen.
 

Bijlagen

  • 20210715_wp-uit.pdf
    217,7 KB · Weergaven: 8

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.695
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan