Covid vaccins

Nu de schapen zich hebben laten "vaccineren" om met vakantie te mogen, is het niet meer nodig. πŸ˜‚ πŸ˜‚ :LOL:

203821656_1779442365595893_6162093480545028853_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze kreeg ook een document onder ogen waaruit blijkt dat United Airlines piloten betaald heeft om zich te laten inenten. Als ze voor 1 juni het coronavaccin zouden halen, kregen ze de volle mep, ongeveer 2000 dollar. Ook American Airlines en Delta Airlines boden hun piloten een zak geld in ruil voor een prik. Veel keus hebben ze overigens niet. Als ze het vaccin weigeren, is de kans groot dat ze worden ontslagen, blijkt uit het document.
 
Een kennis van mij is piloot, hij laat zich niet vaccineren, 80% van zijn collega’s hebben dat wel gedaan. Nu is het zo dat zijn gevaccineerde collega’s een niet gevaccineerde co-piloot nodig hebben omdat de maatschappij bang is dat de gevaccineerden zomaar kunnen uitvallen tijdens de vlucht. Niet gevaccineerde piloten krijgen ook de moeilijkere bestemmingen toegewezen volgens hem.
Joost
 
Als dat waar is, pfeeeeuw.

Wel kansen als je een huis wil gaan kopen. Maar dat zou toch wel vreselijk bizar zijn!!

Dat zou toch wel heel erg schokkend zijn, De wereld is dan onvoorstelbaar (iig voor mij)
Snap er niks van en waarom wordt er dan zo ontzettend veel gebouwd?? Ze pakken elk stukje groen en bouwen er huizen/flats? Voor wie in hemelsnaam:rolleyes:
 
Snap er niks van en waarom wordt er dan zo ontzettend veel gebouwd?? Ze pakken elk stukje groen en bouwen er huizen/flats? Voor wie in hemelsnaam:rolleyes:
Of omdat ze het niet beseffen of de boven ons gestelden willen niet dat we het door hebben.

Ik heb vroeger bij een bedrijf gewerkt wat ze een maand voor sluiting nog een investeringsproject goedkeurden van 2 ton omdat ze niet wilde dat het personeel nattigheid rook
 
Een lege kuip volgend jaar?:rolleyes:

De Feyenoord-selectie heeft zich dinsdagmiddag laten vaccineren tegen het coronavirus. Vrijwel de gehele selectie en staf ging langs bij de priklocatie van de GGD. De tweede prik volgt zoals gebruikelijk over enkele weken.
 

π•―π–†π–“π–˜π–Š π•Έπ–†π–ˆπ–†π–‡π–—π–Š​

Maar, zoals Mike zou zeggen. Gelukkig geen Cojona
 
Na en dan mogen wij ongespotenen straks niet reizen in de EU. Maar gewoon ff wachten en dan is het filevrij rijden van de Noordkaap naar Gibraltar :-]
 
Ik zit er trouwens erg over te denken hoe ik straks om moet gaan met vaccinatievragen van bv klanten waar ik kom.
Het idee dat ik nu heb is

V: Ben jij gevaccineerd?
A: Dat gaat je eigenlijk natuurlijk niks aan maar in op advies van mijn huisarts heb ik besloten om het
vanwege mijn medische toestand nog even uit te stellen.

Dan krijg je een brilliante patstelling want je schermt met een dokter en ze mogen niet vragen naar je "toestand"

Ik heb weinig zin om bij mensen (die gedeeltelijk mijn salaris betalen) er met het gestrekte been in te gaan.
En liegen lijkt me dan een prima optie totdat de pleuris uitbreekt :)

Hoe lossen jullie dat op?
 
Niemand vraagt waarvoor je gevaccineerd bent toch. Ik heb vroeger gewoon DKTP etc. gehad dus als ik ja zeg klopt mijn antwoord 😜.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
500.681
Leden
8.631
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan