Covid vaccins

Realistich scenario denk ik. Ik denk dat we goed moeten gaan kijken naar onze eerste levensbehoeften en hoe we daar een tijdje in kunnen voorzien zonder ergens naar binnen te hoeven. Voor eten zullen we de boer op moeten als de toegang tot de supermarkt ontzegd zal worden. Zorgen dat je voldoende zaken als wasmiddel, kruiden en zout in huis hebt. Deze zomer preventief medicijnen (ontwormers?) inslaan lijkt me ook geen slecht idee. Zorgen dat je auto voor de vóór de herfst/winter een apk/servicebeurt heeft gehad zodat de kans groter is dat je auto de winter doorkomt zonder mankementen.

Misschien nog wel de belangrijkste: ga je mentaal voorbereiden! Ze zullen er alles aan doen om je murw proberen te beuken. Anders ga je het denk ik niet trekken. Ik denk dat we een herfst/winter tegemoetgaan die zeer duister is, een periode waarin de deep state vol op het orgel gaat en haar ware gezicht zal laten zien. I may be wrong though. Hoe dan ook, een beetje 'preppen' lijkt me niet onverstandig!

Arie
louter goeie tips !!!
 
Realistich scenario denk ik. Ik denk dat we goed moeten gaan kijken naar onze eerste levensbehoeften en hoe we daar een tijdje in kunnen voorzien zonder ergens naar binnen te hoeven. Voor eten zullen we de boer op moeten als de toegang tot de supermarkt ontzegd zal worden. Zorgen dat je voldoende zaken als wasmiddel, kruiden en zout in huis hebt. Deze zomer preventief medicijnen (ontwormers?) inslaan lijkt me ook geen slecht idee. Zorgen dat je auto voor de vóór de herfst/winter een apk/servicebeurt heeft gehad zodat de kans groter is dat je auto de winter doorkomt zonder mankementen.

Misschien nog wel de belangrijkste: ga je mentaal voorbereiden! Ze zullen er alles aan doen om je murw proberen te beuken. Anders ga je het denk ik niet trekken. Ik denk dat we een herfst/winter tegemoetgaan die zeer duister is, een periode waarin de deep state vol op het orgel gaat en haar ware gezicht zal laten zien. I may be wrong though. Hoe dan ook, een beetje 'preppen' lijkt me niet onverstandig!

Arie


Arie
 

Het wachten is op het 1e vliegtuig dat neerdondert. Levensgevaarlijk, dat vliegen tegenwoordig!

Mike
 
 
Pagina laadt bij mij niet. Zou mij niet verbazen als in toenamende sprake is van spijt over het spuitje!

Mike
 
Ikzelf weet dat ik als muzikant mogelijk een hele lange tijd als muzikant geen podium meer kan zien.

Ik heb jarenlang gezongen in clubverband en ook met een accordeonclub meegespeeld en privelessen gehad. ( ook met Club 3x meegedaan met Concours in Insbruck) en prijzen gewonnen. Niettemin kan ik wel noten lezen maar niet uit mijn hoofd spelen. Men noemt dat "notenklevers".
Na mijn LAR - avontuur stond alles stil maar momenteel staat mijn accordeon permanent uit de koffer in de woonkamer en speel ik weer de moeilijkste stukken. Mijn rechterhand doet zeer (door computer) maar probeer het te negeren. Even helemaal zonder ellende van de wereld.
 
“Wat Hitler en twee wereldoorlogen niet voor elkaar kregen, wordt nu geleidelijk aan geïmplementeerd met deze (Europese) trucjes.”


Dr. Matthias Rath
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.477
Berichten
504.008
Leden
8.636
Nieuwste lid
Jerosteo
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan