Covid vaccins

Amazing Polly: Magnetic Nanomaterials in the Injections, Masks & Swabs​

https://www.bitchute.com/video/GMtUZfHuQNlL/

Superparamagnetic nanoparticle delivery of DNA vaccine​


Is magnetogenetics the new optogenetics?

Ze kunnen met magnetogenetica je neuronen wireless aan- en uitzetten.


De wattenstaven in de neus die gaan tot de ´entorhinal cortex´ en laten daar nano-partikels achter die in die watten zitten waardoor de mensen die die testen ondergaan hebben vatbaar zijn voor wireless beinvloeding.

Polymer Embedded With Metallic Nanoparticles Enables Soft Robotics

New production technique for nanoparticle-enabled polymers could lead to better control of soft robots​


Grafeen in mondmaskers gevonden: in Canada zijn die mondmaskers met grafeen verboden om die reden.

Face masks that contain graphene may pose health risks​


Presentatie Michael Persinger: ´No more secrets´:


´Sometimes bad guys like to steal other people´s research´: de volgende ´uitvinding´ was eigenlijk van Michael Persinger:

Superparamagnetic iron oxide nanoparticles (SPIONs) modulate hERG ion channel activity​

In dit laatste artikel staat dat de magnetische partikels die ook in de ´vaccins´ zitten risicovol zijn voor je hart.
 
Laatst bewerkt:
De bekende goud en zilver adept Willem Middelkoop stelt een vraag over vaccins op Twittert.
Lees de reacties, puur genieten:)
Als er al consensus is is dat over Ivermectine, vit D, gezond leven en sporten :)

 
De bekende goud en zilver adept Willem Middelkoop stelt een vraag over vaccins op Twittert.
Lees de reacties, puur genieten:)
Als er al consensus is is dat over Ivermectine, vit D, gezond leven en sporten :)


De reacties zijn gemixt, maar wel veel vaxxinaxis daar, toch een lekker gevoel dat ze me wappie noemen met hun vrijheid door genetische manipulatie vrijwillig laten doen.
Ik blijf momenteel ver weg van de mind control MSM ze blijven beïnvloeden om maar te spuiten.
 
De reacties zijn gemixt, maar wel veel vaxxinaxis daar, toch een lekker gevoel dat ze me wappie noemen met hun vrijheid door genetische manipulatie vrijwillig laten doen.
Ik blijf momenteel ver weg van de mind control MSM ze blijven beïnvloeden om maar te spuiten.
Is idd waar, maar het viel mij op dat zeker onderin veel tegengeluiden waren en alleen de eerste reactie postief waren.
Ik kom bij bedrijven vreselijk veel muppets tegen die vol trots vertellen dat ze een "prikje" gehad hebben :-(
 
Kinderen vanaf 16 jaar en ouder hebben geen toestemming nodig van de ouders en mogen net als volwassenen zelfstandig beslissen of ze zich willen laten vaccineren.
Pubers en sociale druk, fijne combi :rolleyes:
 
Kinderen vanaf 16 jaar en ouder hebben geen toestemming nodig van de ouders en mogen net als volwassenen zelfstandig beslissen of ze zich willen laten vaccineren.
Pubers en sociale druk, fijne combi :rolleyes:
Het artikel zelf is weer een propaganda-artikel op zich omdat het alleen de hypothetische situaties noemt waarbij de jongeren de vaccinatie willen en de ouders niet.
Ik ken ook echt een jongere die de vaccinatie juist niet wil en zijn ouders hebben zich wel laten vaccineren om weer aan de maatschappij deel te nemen, wat die jongere al beschouwt als oneigenlijke redenen. Zijn ouders laten hem gelukkig wel vrij, maar als jongere zit je ook wel moeilijk als je ouders willen dat je voor de jab gaat en jij wil het niet.
 
Geld speelt geen rol.
Bizar hoeveel het leven van een 80+ -er met onderliggende aandoening méér waard is dan...

Maar als het met iemand er over heb: Ander onderwerp, gesprek valt stil, schouders ophalen of 'nou, ik zou niet met hen (bestuurders) willen ruilen hoor'.

 
Oeps verkeerde draadje... Alhoewel, als je hier je schouders over ophaalt, dan waarschijnlijk ook over de ongrediënten van het 'vacceeeeene'
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.468
Berichten
497.859
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan