Covid vaccins

Hierboven een lange film over virussen die NIET bestaan.
Dat ze niet bestaan wordt op radio en TV niet gecommuniceerd.
dus de meeste weten het niet.


Maar mensen HOREN DIT
2 d. geleden · Liveblog Coronavirus Brazilië passeert grens van 500.000 doden • Mexico-Stad moet scholen alweer sluiten na opleving corona In dit liveblog brengen we het laatste nieuws over de


Dat virussen niet bestaan betekent niet dat er geen mensen ziek worden.

Er moet meer aandacht zijn voor die kant van de ziektes.
Inmiddels weten we al dat de mensen in het ziekenhuis niet goed behandeld werden en dat er bv ivermectine is en andere middelen.
Maar wij weten het, het merendeel weet het niet.
Als dat meer bekend wordt dan kunnen ze ons in het najaar niet meer "bespelen" met allemaal onzin.
 
Hierboven een lange film over virussen die NIET bestaan.
Dat ze niet bestaan wordt op radio en TV niet gecommuniceerd.
dus de meeste weten het niet.


Maar mensen HOREN DIT
2 d. geleden · Liveblog Coronavirus Brazilië passeert grens van 500.000 doden • Mexico-Stad moet scholen alweer sluiten na opleving corona In dit liveblog brengen we het laatste nieuws over de


Dat virussen niet bestaan betekent niet dat er geen mensen ziek worden.

Er moet meer aandacht zijn voor die kant van de ziektes.
Inmiddels weten we al dat de mensen in het ziekenhuis niet goed behandeld werden en dat er bv ivermectine is en andere middelen.
Maar wij weten het, het merendeel weet het niet.
Als dat meer bekend wordt dan kunnen ze ons in het najaar niet meer "bespelen" met allemaal onzin.

Als ze dat weten, dat mensen toch ziek worden ...

Van ernstige ondervoeding, dat is wat al 20 jaar op mijn agenda staat. resultaat vrijwel nul. Zelfs dokters weten dit niet, ... en ik heb er veel bezocht. Weinig hoop als orthomoleculaire artsen (3 stuks) een onvoldoende krijgen voor hun gezondheid status. Schrokken ze zelf ook van, dat wel.
 
Helemaal gestoord, die Duterte. De meeste autoritaire leiders ontpoppen zich juist tot redelijke lui als het om C19 gaat, denk bijv. aan Lushenko (Wit Rusland) of Bolsonaro (Brazilie),, maar die Duterte is het tegenovergestelde - westerse regeringsleiders kunnen jaloers op hem zijn!

Mike
 
Als ze dat weten, dat mensen toch ziek worden ...

Van ernstige ondervoeding, dat is wat al 20 jaar op mijn agenda staat. resultaat vrijwel nul. Zelfs dokters weten dit niet, ... en ik heb er veel bezocht. Weinig hoop als orthomoleculaire artsen (3 stuks) een onvoldoende krijgen voor hun gezondheid status. Schrokken ze zelf ook van, dat wel.

Ik heb een update geschreven in het Nederlands en Frans dat mensen als reisdocument mee kunnen nemen

 
  • Leuk
Waarderingen: gse
Weinig hoop als orthomoleculaire artsen (3 stuks) een onvoldoende krijgen voor hun gezondheid status.

Reguliere artsen weten inderdaad niets en willen het ook niet weten, ze moeten zich aan allerlei regels houden voor zover ik weet.
Maar orthomoleculair is goed op de hoogte. Goede ervaringen mee.
En verder is momenteel van alles te vinden op internet.
Biok is een belgisch opleidings-instituut, is erg goed.
Er wordt ook een nederlands tijdschrift uitgegeven, erg goed van Orthohealth o.i.d.
Gisteren zocht ik naar eiwitten en aminozuren, allemaal te vinden op internet.
 
De meeste orthomoleculaire artsen zijn niet half zo op de hoogte als jij suggereert, valt vies tegen.

Mike
 
Ik ben vaak aan het zoeken geweest op internet naar ortho-artsen die misschien wat meer zouden weten over mijn speciale probleem. Uiteraard heb ik er heel wat bezocht. Hun opleidingen zullen waarschijnlijk ook allemaal hetzelfde zijn, bij dezelfde instituten. Niettemin op hun sites staan meestal hele verhalen waaruit blijkt dat ze zeker over voeding goed op de hoogte zijn. Reguliere artsen willen waarschijnlijk hun goed betaalde baan niet opgeven ten behoeve van ortho. Uiteraard bezoek ik ze ook niet maar mijn kleinkind krijgt antibiotica voorgeschreven. Acne. Helaas kan ik op internet ook geen (diepgaande ) goede info vinden tot nu toe. Grrrrrr.
 
valt tegen dan voor de Cabal want ze dachten dat allochtonen makkelijker te beïnvloeden waren maar het tegenovergestelde blijkt waar?
Lees ook even hoe dit artikel is geschreven en wat voor sublieme boodschap erin zit: complotdenkers worden nu geassocieerd als laag opgeleid en weinig salaris. Tja wie wil daar nou mee worden geassocieerd?? Niemand toch? Dus prikken joh. En de autochtoon wil toch niet zo dom zijn als een allochtoon? Ze hebben dit weer heel sneaky gedaan. Eerst was de complotdenker een rechts-extremist:unsure:

 
Wees er snel bij. Voor je het weet loop je de Janssen prik mis en dan ben je niet beschermd tegen het coronavirus en dan komen we niet uit deze pandemie.

 
Wees er snel bij. Voor je het weet loop je de Janssen prik mis en dan ben je niet beschermd tegen het coronavirus en dan komen we niet uit deze pandemie.


Shit gemist helaas ook die andere gif spuiten gemist.
En zelfs zonder gif of test gewoon op vakantie kunnen in een gebied genaamd Schengen zone.... Iets met vrij verkeer mensen en goederen wat wettelijk niet valt re stoppen zonder een bom onder de eu
 
valt tegen dan voor de Cabal want ze dachten dat allochtonen makkelijker te beïnvloeden waren maar het tegenovergestelde blijkt waar?
Lees ook even hoe dit artikel is geschreven en wat voor sublieme boodschap erin zit: complotdenkers worden nu geassocieerd als laag opgeleid en weinig salaris. Tja wie wil daar nou mee worden geassocieerd?? Niemand toch? Dus prikken joh. En de autochtoon wil toch niet zo dom zijn als een allochtoon? Ze hebben dit weer heel sneaky gedaan. Eerst was de complotdenker een rechts-extremist:unsure:

De blanke Nederlanders zijn toch ook dommer dan een allochtoon, blanke moet zich krom werken flink afdragen aan de blauwe maffia..... Wie is de slimste dan...
Maar die vuile spelletjes moeten stoppen.... Maar zie weinig protest
 
Alex Berenson, voormalig New York Times-verslaggever, vraagt zich hardop af of YouTube en Facebook nu ook de Wereldgezondheidsorganisatie gaan censureren wegens het verspreiden van ‘desinformatie’ omdat zij adviseert kinderen geen coronavaccin te geven.
 
Magnetofectie, of magneet-ondersteunde transfectie, is een eenvoudige en zeer efficiënte transfectie methode, die magnetische krachtvelden gebruikt, om nucleïnezuren (RNA en DNA o.a.) in de cellen te brengen.
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.470
Berichten
499.925
Leden
8.630
Nieuwste lid
Rene Collaer
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan